Autor Tema: Partido de España  (Llegit 7513 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat c.e.s

• Aleví
  • Missatges: 59
Partido de España
« el: 14 de Juny de 2006, 16:00:19 pm »
Que partido más completo está haciendo la selección española, aver si seguimos asi y llegamos más lejos que en otros mundiales!

ESPAÑAAAAA :anims!!

VISCA EL C.E. SABADELL!! :scut

Desconnectat c.e.s

• Aleví
  • Missatges: 59
Re: Partido de España
« Respondre #1 el: 14 de Juny de 2006, 17:28:47 pm »
Olééé!!! que partidazo al final, España le ha dado un baño a Ucrania... :cheer
Aver si seguimos jugando asi y llegamos bien lejos!!! ESPAÑAA! :anims

:scut :bandera

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #2 el: 14 de Juny de 2006, 17:38:32 pm »
Partidazo.  :oooooo:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 14 de Juny de 2006, 18:07:37 pm »
vaia golazoooooos!!! :beer2 :anims
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #4 el: 14 de Juny de 2006, 21:35:40 pm »
Ombre de momento a estado de muy sobrada la mejor de momento del Mundial... Esperemos k sigan asi... :oooooo: :oooooo:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 14 de Juny de 2006, 21:56:57 pm »
Espanya ha jugat molt bé i ha merescut guanyar. Però compte, perque sembla que ja s'hagi guanyat el Mundial. No ens enganyem, el grup és patètic, i el rival d'avui d'Espanya no està massa lluny d'un equip com l'Alacant.
A més MOLTA sort en el segon gol, i i també en el tercer que no hi havia penal.
Només dic això, per a tots aquells -Cope, Antena 3......- que ja es veuen campions.
Avui ha merescut guanyar Espanya, però comencem a parlar quan hi hagi partits importants. LA PRIMERA FASE ÉS UN BROMA  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

ferni20

• Visitant
« Respondre #6 el: 14 de Juny de 2006, 22:03:43 pm »
Muy buen partido d la selección española en el dia d hoy, se nota la diferencia d jugadores d este mundial en respeto a los otros, en este tenemos gente joven q quiere destacar y les queda mucho por demostrar aún: Villa maravilla, Cesc, Torres, Pernía, Luis Garcia, Senna.. etc etc, cierto q la seleccion Ucraniana n oa sido nada del otro mundo pero.. acaso son mucho peores q Croacia? o q Costa Rica o q Suiza? yo creo q no, y nosotros no les hemos ganado d 1 gol d diferencia ni d 2 sinó d 4, tmb decir q 4 goles muy afortunados pero el juego en todos coincidimos q a sido impecable en todas las zonas.  un 10 a este equipo q creo q puede hacer grandes cosas en este mundial.

A POR ELLOOOOSSSSS OLEEEEEEEEE!!! d momento a quedar primeras d grupo y a esperar supuestamente a Suiza o Korea en octavos.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #7 el: 14 de Juny de 2006, 22:07:10 pm »
Jo crec que tenim bons jugadors però per mi la millor selecció la vam tenir a estats units. M'ha sorprès molt gratament el joc d'avui d'espanya, sobretot com ha jugat el torres, inmens!   :beer2

friend

• Visitant
« Respondre #8 el: 15 de Juny de 2006, 09:17:47 am »
jo nomes dic una cosa... va ser la primera seleccio europea en clasificarse pel mundial i en un grup q no era facilet...turquia ( 3a en el pasat mundial) dinamarca, una selecio amb bons jugadors com per exemple tomason i clasica en les fites mundialestes...i grecia actual campiona de l'eurocopa, i clasificarse en akest grup primera no es gens facilet, nosaltres em jugat contra bosnias, lituanias, i les dificultats q em tingut!!!

i no em digueu q tenia un nivell com el del alacant perq es treuri masa merits...i es una exageracio massa exagerada!!

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #9 el: 15 de Juny de 2006, 15:40:35 pm »
SENDOA millor que SHEVA ?  potst-ser no

de totes maneres els del toro, la pandereta, farbalants i OPA's
van fer tres gols a pilota parada, un de casualitat, l'altre perquè la va desviar eun GROC i el penal que no era, jo ho veig com un resultat maquillat, havien de guanyar perquè jugaven contra uns petardos sense pòlvora però tampoc n'hi ha per tant

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #10 el: 15 de Juny de 2006, 17:13:05 pm »
sekchenko (o como se escriba) es un petardo, no?. Lo que pasa es que a tenido a puyol que se lo ha comido con patatas y el centro del campo ha sido nuestro. Que no era brasil, vale, pero tampoco eran unos mataos. Lo que pasa que españa tampoco los ha dejado hacer mas. Seamos justos, ha sido un buen partido y ellos pueden se como el resto de selecciones secundarias que hay en el mundial, y sino que se lo digan a francia que empato e incluso las que han ganado como brasil, italia, inglaterra, alemania, etc han ganado sin demostrar nada e incluso pasando apuros alguno de ellos.
Saludos.

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #11 el: 15 de Juny de 2006, 17:42:25 pm »
SENDOA millor que SHEVA ? potst-ser no

de totes maneres els del toro, la pandereta, farbalants i OPA's
van fer tres gols a pilota parada, un de casualitat, l'altre perquè la va desviar eun GROC i el penal que no era, jo ho veig com un resultat maquillat, havien de guanyar perquè jugaven contra uns petardos sense pòlvora però tampoc n'hi ha per tant

Tot el que tu vulgis, però ha sigut l´unic partit que he vist en que no m´he adormit (i no només pels histérics de la tele que vaig baixar el volum). Casualitat? Es probable, però si no es busca no es troba i la casualitat es sol traduir en un gol, no en cuatre (bueno va tres si no tenim en compte el penal que només va veure l´arbitre).

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #12 el: 15 de Juny de 2006, 18:24:38 pm »
Crek k molt parlar pro despres no fotreu res! :wacky: Pq el segon gol ha entrat d pura potra i el penal enkara l'estic buscant... :ejem Ja veureu kuan us toki jugar d vritat! :yes:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #13 el: 15 de Juny de 2006, 18:34:19 pm »
Doncs jo crec que ahir es va jugar de veritat i ja pot ser dolenta ucrania, però es que alemanya, anglaterra, argentina, brasil... totes han jugat contra seleccions boníssimes! I el que és més, han jugat de meravella... per molta rabia que us faci espanya s'ha de reconeixer que va jugar molt bé. Algú dubtava que fes més gols abans del penal i l'expulsió? També podrien haver expulsat un jugador ucranià per fer una entrada per sobre del genoll en la falta del segon gol i akí ningú diu res eh? Es q només fa falta sentir això, que es va guanyar pel penal i l'expulsió...

• Entrenador
« Respondre #14 el: 15 de Juny de 2006, 19:40:06 pm »
Crek k molt parlar pro despres no fotreu res! :wacky: Pq el segon gol ha entrat d pura potra i el penal enkara l'estic buscant... :ejem Ja veureu kuan us toki jugar d vritat! :yes:
jo ho veig com tu Mendo-Skywan18, però crec que no hem d'entrar en aquesta dialèctica de posocionar-nos, :-\ LA NOSTRA ENCARA NO POT JUGAR :disappointed:, vol dir que opinem sobre el partit(que per això s'ha obert el post) però sense desafiar  "Ja veureu kuan us toki jugar d vritat!" 

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • A way of life
« Respondre #15 el: 15 de Juny de 2006, 19:47:18 pm »
jo ho veig com tu Mendo-Skywan18, però crec que no hem d'entrar en aquesta dialèctica de posocionar-nos, :-\ LA NOSTRA ENCARA NO POT JUGAR :disappointed:, vol dir que opinem sobre el partit(que per això s'ha obert el post) però sense desafiar "Ja veureu kuan us toki jugar d vritat!"
Weno vic@rlekinat, em refereixo en k kuan els hi toki un ekip potent els hi pasara com cada any, és a dir, k al primer partit la premsa ja es veu campiona i despres es disilusionen kuan perden i es desentenen d tots i ja volen fotre fora al mister! Com a kedat bastant klar no vaig ni molt menus a favor d'Espanya i apoyo a les Seleccions Catalanes com molta gent d'akest foro! :ok Pos nomes em keda dir k TENS RAO! :clap
Salut Company :icon_exclaim:  :beer2

• Entrenador
« Respondre #16 el: 15 de Juny de 2006, 19:52:09 pm »
Salut :beer2 ja me les fotaria amb tu ara aquestes dues birres :ejem
fot una calor!

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #17 el: 15 de Juny de 2006, 20:27:19 pm »
No os esforceis , jamas jugareis ninguna competicion oficial , conformemonos con disfrutar nuestra seleccion, jejeje :beer2

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #18 el: 15 de Juny de 2006, 20:28:14 pm »
Digueu el que volgueu... pero Espanya va fer un gran partit el dimecres... serà més bona o més dolenta Ucraïna, però es la que tocava guanyar i es va guanyar bé i amb bon joc. Els ucranis perduts pel camp, si. Per què? Perque van sortir a tancar-se i aprofitar les pilotes llargues a Schevchenko. Al minut 17 amb 2-0, se'ls va enfonsar el partit... i a partir de llavors Espanya no es va conformar i va anar a per més. La prova? Qualsevol falta o semblant es treia amb rapidesa, sense perdre temps. Hi ha ganes de fer-ho bé i s'està fent bé.
El 4-0 no demostra res mes que es va fer un gran partit. Això no garantitza res... pero es un bon principi. I del que dieu... doncs mireu jo considero que Ucraïna és bastant millor equip que Trinitat i Tobago (a la qual Suècia no va poder fer-li ni un gol, 0-0 i a la qual Anglaterra ha guanyat amb moltissimes dificultats), Polònia (a la qual Alemanya només va saber guanyar 1-0 amb gol al minut 93), a Paraguay (a la qual Anglaterra només va poder-li fer un gol, que a sobre se'l van fer els paraguayos), a Angola (a la qual Portugal va guanyar amb més que apuros per 1-0). I es semblant a seleccions com Croacia (a la qual Brasil no es va mereixer guanyar, amb un 1-0 molt pobre) o Costa d'Ivori (a la qual Argentina també va guanyar amb moltíssims apuros per 2-1). Que voleu que us digui, per mi els ucranians són de la mitjania forta del Mundial, i se'ls va guanyar sense cap mena de problema. Amb facilitat, bon joc i eficàcia. Jugades a pilota parada? Estem en lo de sempre, si es marca es critica que no es marca de jugada i si no es fan es critica que no fotem res a pilota parada. El penalt? Per mi tampoc era... però s'ha d'arribar a l'àrea perque te'l facin... la jugada del quart gol es bonissima... i la falta de rebot, doncs ja va bé que la sort també ens acompanyi.
Oju!! Que tot aixo no vol dir que hagim fet res. Ens hem assegurat el passi a vuitens... ara toca assegurar-se la primera plaça i anar pas a pas. El primer l'hem fet, i l'hem fet molt bé.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • A way of life
« Respondre #19 el: 15 de Juny de 2006, 20:31:22 pm »
No os esforceis , jamas jugareis ninguna competicion oficial , conformemonos con disfrutar nuestra seleccion, jejeje :beer2
Pos jo no se k opinar... :ejem Jo diria k algun dia ho aconseguirem ! :ok A mes jo no disfrutu am "la vostra" seleccio, la roja (igual k l'ekip del barri d la muntanya :ejem )