Autor Tema: Partido de España  (Llegit 7506 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Partido de España
« Respondre #20 el: 15 de Juny de 2006, 20:32:55 pm »
No os esforceis , jamas jugareis ninguna competicion oficial , conformemonos con disfrutar nuestra seleccion, jejeje :beer2

Mentre no ens deixin i ens segueixin reprimint, evidentment que no jugarem cap competició oficial.
Això sí, alguns mai animarem a la selecció de vermell.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #21 el: 15 de Juny de 2006, 20:34:34 pm »
El millor debut de la seleccio en tots els mundials k porta, jo crec k es pk es noti una mica no? I no som nomes nosaltres, la premsa d'altres paisos ens han elogiat amb un "majestuosa" o "super-españa" de titular. I ki no volgui reconeixer k va ser un dels millors partits jugats fins ara en el mundial no te ni idea de futbol  :laugh: Potser se li va possar de cara el partit a Espanya en els primers minuts, pero em direu k no es va tocar la pilota com deu mana i k tenien k arribar com fossin tal i com jugavan.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #22 el: 15 de Juny de 2006, 20:42:26 pm »
España hizo un partidazo y quien no lo vea así es un envidioso o esta ciego. Ucrania no es cualquiera, pero a parte de tener a shevchenko, ha pasado una fase de clasificacion con equipos bastante fuertes.
Por cierto, para mí, que me encanta el futbol, no hay palabras para describir la emocion que tengo al sentirme identificado con algun equipo en la mayor cita del futbol mundial. Algunos no sabeis lo que os estais perdiendo...
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #23 el: 15 de Juny de 2006, 20:45:55 pm »
Por cierto, para mí, que me encanta el futbol, no hay palabras para describir la emocion que tengo al sentirme identificado con algun equipo en la mayor cita del futbol mundial. Algunos no sabeis lo que os estais perdiendo...
Jo em sentu identificat pro no am Espanya! :yes: Am Suècia i Polònia! :ok
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 15 de Juny de 2006, 20:47:34 pm »
Algunos no sabeis lo que os estais perdiendo...

El que sentiries tu si a la Selecció Espanyola li impedissin disputar partits internacionals, per exemple.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #25 el: 15 de Juny de 2006, 21:15:21 pm »

El que sentiries tu si a la Selecció Espanyola li impedissin disputar partits internacionals, per exemple.

birrero no t'enfadis home que es futbol, el que no entenc perque no simpatitzeu almenys amb la selecció espanyola...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #26 el: 15 de Juny de 2006, 21:25:21 pm »
jo nomes dic una cosa... va ser la primera seleccio europea en clasificarse pel mundial i en un grup q no era facilet...turquia ( 3a en el pasat mundial) dinamarca, una selecio amb bons jugadors com per exemple tomason i clasica en les fites mundialestes...i grecia actual campiona de l'eurocopa, i clasificarse en akest grup primera no es gens facilet, nosaltres em jugat contra bosnias, lituanias, i les dificultats q em tingut!!!

i no em digueu q tenia un nivell com el del alacant perq es treuri masa merits...i es una exageracio massa exagerada!!

Torno a dir, Espanya va jugar molt bé i mereixia guanyar.
Però en un partit Alacant - Ucrania, la cosa aniria ben justa. I jo no estic dient que Sheva sigui millor o pitjor que Sendoa, evidentment que és moolt millor l'ucraines, jo estic parlant del conjunt.
I dius que va ser la 1a. en classificar-se pel mundial jugant contra Turquia, Dinamarca, i Grècia..... seleccions patètiques també. La fase de classificació és una altra BROMA, al igual que la primera fase del mundial. De fet les que quedéssin segones a la fase prèvia ja ni haurien de jugar un mundial.

I dic que a mi si guanya Espanya m'està bé. Si no guanya també, però no soc un radicalista que vol que perdi.
Siguem realistes i quan toqui jugar de veritat, ara de moment no, llavors parlem.

Ah, i demanaria una mica de respecte pels qui tenim esperança que algun dia Catalunya pugui estar en aconteixements tan importants.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat c.e.s

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #27 el: 15 de Juny de 2006, 21:46:33 pm »
Birrero

Es que catalunya no es un país, no quiero entrar en discusiones porque ésto es futbol y no hay que mezclarlo con la política, porque está visto que la política es una m....
Asi que, vamos España a por el mundial!!! ya que muchas personas como yo nos sentimos identificados por España ya que es nuestro país, como también me siento catalan porque es donde he nacido y por supuesto de Sabadell!!!

VISCA EL C.E. SABADELL, Y ESPAÑA A POR EL MUNDIAAAL!  :anims

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #28 el: 15 de Juny de 2006, 21:49:21 pm »
Birrero

Es que catalunya no es un país, no quiero entrar en discusiones porque ésto es futbol y no hay que mezclarlo con la política, porque está visto que la política es una m....
Asi que, vamos España a por el mundial!!! ya que muchas personas como yo nos sentimos identificados por España ya que es nuestro país, como también me siento catalan porque es donde he nacido y por supuesto de Sabadell!!!

VISCA EL C.E. SABADELL, Y ESPAÑA A POR EL MUNDIAAAL!  :anims

:oooooo:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #29 el: 15 de Juny de 2006, 22:21:50 pm »
No os esforceis , jamas jugareis ninguna competicion oficial , conformemonos con disfrutar nuestra seleccion, jejeje :beer2

UN DIA TINDREM EL NOSTRE EQUIP que ens representarà i per aconseguir això ens haurem d'esforçar ho tenim molt clar, no serà fàcil però ho aconseguirem.
El que no podreu mai, MAI DELS MAIS és que simpatitzem amb la roja, contra els sentiments no s'hi pot anar, som qui som i som com som i SOM UN PAÌS malgrat et pesi c.e.s.
i recordeu que això ès  un foro d'opiniò i sobretot  ARLEQUINAT, no pas de confrontaciò

Desconnectat c.e.s

• Aleví
« Respondre #30 el: 15 de Juny de 2006, 22:29:52 pm »
bueno pero no se puede ir en contra de los sentimientos de personas que se sienten catalanas y españolas, las dos cosas son totalmente compatibles, y aunque nunca quieras simpatizar a la selección española, al menos no digais que os alegrais de que pierda o quitarle meritos al partidazo que hizo el miercoles, porque seguro que ninguno de los que nos sentimos identificamos con España, seguro que ninguno quiere que cuando juega Catalunya pierda, cosa que al revés si que pasa...
Asi que cada uno piense lo que quiera pero me gustaria que también se respetara eso, de que muchos catalanes y más de los que nos podemos pensar también nos sentimos Españoles.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #31 el: 15 de Juny de 2006, 22:37:28 pm »
bueno pero no se puede ir en contra de los sentimientos de personas que se sienten catalanas y españolas, las dos cosas son totalmente compatibles, y aunque nunca quieras simpatizar a la selección española, al menos no digais que os alegrais de que pierda o quitarle meritos al partidazo que hizo el miercoles, porque seguro que ninguno de los que nos sentimos identificamos con España, seguro que ninguno quiere que cuando juega Catalunya pierda, cosa que al revés si que pasa...
Asi que cada uno piense lo que quiera pero me gustaria que también se respetara eso, de que muchos catalanes y más de los que nos podemos pensar también nos sentimos Españoles.

si si la realitat és aquesta que dius a l'ultim paràgraf, el que no és cert quan dius que anem en contra, simplement no és la nostra i no ens hi identifiquem. Mira jo sòc del C. E. SABADELL i tan me fot que facin Bar$a, Milan, Chelsea, Madris, Nàstic. Només tinc un equip i el tema seleccions ès el mateix, volem tenir la nostra com volem el CES a dalt de tot

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #32 el: 16 de Juny de 2006, 09:29:50 am »
Tenia pensat no entrar en la discusió, però no ho puc evitar i només faré un apunt: em sembla perfecte que hi hagui qui es trobi identificat amb espanya, que no és el meu cas, però ho respecto. Ara be, m'agradaria que també es respectés als milers de persones que no ens hi sentim identificats. Per alguns, anar en contra d'espanya és una manera de sentir-se més identificat amb la pròpia terra, no negaré ara que jo no ho fet, però comentaris com 'mai jugareu un mundial' (o quelcom per l'estil) crec que és posar-se un mateix a l'alçada de les soles de les sabates.

Per cert i no m'extendré més, alguns demaneu que no es polititzi el tema de les seleccions, però com voleu que això es faci quan precisament és això el que es fa amb les seleccions :icon_question: Per mostra un botó: el jugador d'hoquei Masoliver, que va declarar que es volia negar a jugar amb espanya. Si finalment ho fes, tindria una sanció d'entre 2 i 5 d'inhabilitació per jugar a qualsevol club i una multa de (si no vaig errat) 10.000 Euros... a això quin nom li donem :icon_question:

P.D.: Per si de cas, aviso que no entraré a rebatre a ningú, he deixat la meva opinió que espero sigui tan respectada com qualsevol altra.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat c.e.s

• Aleví
« Respondre #33 el: 16 de Juny de 2006, 10:50:59 am »
Per alguns, anar en contra d'espanya és una manera de sentir-se més identificat amb la pròpia terra

Pues vaya manera de hacerse sentir identificado, yo creo que para eso, mejor hablar bien de tu tierra y ponerla lo más alto posible no? Ahora no penseis que yo soi aqui un franquista o algo, pero lo que pienso, que por esos algunos que van en contra de españa para sentirse más identificados con catalunya, nos tienen bastante mania fuera de catalunya, y piensan que todos los catalanes nos queremos separar de españa, y eso no es verdad. Pero bueno que da igual, cada uno con su pensamiento y ya está!

VISCA EL C.E.SABADELL, SABADELL, CATALUNYA I ESPAÑA!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #34 el: 16 de Juny de 2006, 14:28:19 pm »
Deixant de banda pol·lèmiques polítiques, i tornant al partit:

ALGU ENS HA VIST PER LA TELE AMB LA SAMARRETA DEL SABADELL?

M'han dit que al 3º gol, el de penalt de villa, hem sortit. Quin espectacle un mundial, ha estat el millor partit que he vist a la meva vida. Han valgut la pena els 4000 kms que ens hem fotut de cotxe en 3 dies.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #35 el: 16 de Juny de 2006, 14:40:09 pm »

Puedo llegar a entender que te sientas solo catalan y apoyes a la seleccion catalana, pero que digas que no vas ccon españa y si con suecia o polonia, no lo entiendo. No se si tendras ascendencia de esos paises pero seguro que buscas en tu arbol jenialogico y seguro que tienes familiares de otras partes de españa, y si es asi deberias sentir por lo menos un poquito a españa no a esos paises.
Con respeto y buen rollo, eh¡  :beer2

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #36 el: 16 de Juny de 2006, 17:35:55 pm »

Puedo llegar a entender que te sientas solo catalan y apoyes a la seleccion catalana, pero que digas que no vas ccon españa y si con suecia o polonia, no lo entiendo. No se si tendras ascendencia de esos paises pero seguro que buscas en tu arbol jenialogico y seguro que tienes familiares de otras partes de españa, y si es asi deberias sentir por lo menos un poquito a españa no a esos paises.
Con respeto y buen rollo, eh¡ :beer2
Cadascun es lliure d'anar am ki vulgui! :surprised: Mes faltaria! :yes: Si no vull anar am Espanya es pq jo tinc els meus motius! Akestes dues seleccions em cauen simpatikes i la roja per diferents motius no la vull! I a més, si tink familiars fora de Catalunya no vol dir k hagi d sentir els mateixos colors k ells! :o 
Grada Jove - La Força Arlekinada

ferni20

• Visitant
« Respondre #37 el: 16 de Juny de 2006, 21:15:17 pm »
A veure, jo soc el primer q fins fa pocs anys no volia q guanyès cap partit España, els trobava amb molta prepotencia i menospreciant sempre als rivals amb els q jugava... vease partit contra Nigeria del Mundial de França, en que varem menospreciar als "negres" d mala manera i vam acabar perdent 3-2.
Ara ve, crec q tota aquesta política a cambiat força i cert q la gent ara està animada pero desde l'últim mundial crec q hem deixat d ser la selecció més prepotent d''Europa i aquest mundial hem vingut amb una mica més de modestitat, potser massa! ja q poca gent donava 2 duros per aquesta selecció en les fases d classificació pel mundial, això sumat  al gran cambi d jugadors q a tingut aquesta selecció i sumat a q mai hem guanyat cap mundial, doncs hem fa tenir aquest any una mica d'ilusió i ganes d q guanyin el Mundial, i passin per sobre d seleccions tipus Brasil o Alemanya q ja en son d prepotents ja... ja veurem on arrivarem........

pd- si es juga un ITALIA- ESPAÑA o sento molt pero prefereixo q guanyi Italia  :ejem

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #38 el: 16 de Juny de 2006, 23:22:32 pm »
birrero no t'enfadis home que es futbol, el que no entenc perque no simpatitzeu almenys amb la selecció espanyola...

No m'he enfadat, simplement ho trobo un comentari provocador.

Simplement: perque no tinc cap lligam sentimental amb la Selecció Espanyola. Els meus orígens son catalans i cubans (i ja saps com va acabar la relació d'Espanya i Cuba).

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #39 el: 17 de Juny de 2006, 00:27:46 am »
Y si la seleccio Ucraina no va fer res perque Espanya va fer el millor partit que l´he vist en molt de temps? Es per soposar nomes pero pot ser no es dolenta Ucraina, si no que Espanya no la va deixar en cap moment jugar com ho fan normalment, que no son al mundial de casualitat, que han jugat la fase previa a europa no a Africa.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN