jo nomes dic una cosa... va ser la primera seleccio europea en clasificarse pel mundial i en un grup q no era facilet...turquia ( 3a en el pasat mundial) dinamarca, una selecio amb bons jugadors com per exemple tomason i clasica en les fites mundialestes...i grecia actual campiona de l'eurocopa, i clasificarse en akest grup primera no es gens facilet, nosaltres em jugat contra bosnias, lituanias, i les dificultats q em tingut!!!
i no em digueu q tenia un nivell com el del alacant perq es treuri masa merits...i es una exageracio massa exagerada!!
Torno a dir, Espanya va jugar molt bé i mereixia guanyar.
Però en un partit Alacant - Ucrania, la cosa aniria ben justa. I jo no estic dient que Sheva sigui millor o pitjor que Sendoa, evidentment que és moolt millor l'ucraines, jo estic parlant del conjunt.
I dius que va ser la 1a. en classificar-se pel mundial jugant contra Turquia, Dinamarca, i Grècia..... seleccions patètiques també. La fase de classificació és una altra BROMA, al igual que la primera fase del mundial. De fet les que quedéssin segones a la fase prèvia ja ni haurien de jugar un mundial.
I dic que a mi si guanya Espanya m'està bé. Si no guanya també, però no soc un radicalista que vol que perdi.
Siguem realistes i quan toqui jugar de veritat, ara de moment no, llavors parlem.
Ah, i demanaria una mica de respecte pels qui tenim esperança que algun dia Catalunya pugui estar en aconteixements tan importants.