Autor Tema: Que preferirieu, que Espanya guanyés el Mundial o l'ascens a 2a B del Sabadell ?  (Llegit 5213 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Estic veient que no sé crear un enquesta.....  :bigcry:

jejejeje, no sé com es posen les opcions per votar....  :smart:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Que preferirieu, que Espanya guanyés el Mundial o l'ascens a 2a B del Sabadell ?
« Respondre #1 el: 15 de Juny de 2006, 23:02:36 pm »
Aquì només estem per una cosa LU altre és a més a més i opcional
C. E. SABADELL  :bandera

Si, tens raó, i jo, que faig la pregunta, no tinc pas cap discusió, ja que la selecció m'és ben igual, però per a molta gent si que l'importa, i m'agradaria saber que opinen.

www.miequipo.es

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
Re: Que preferirieu, que Espanya guanyés el Mundial o l'ascens a 2a B del Sabadell ?
« Respondre #2 el: 15 de Juny de 2006, 23:27:37 pm »
espanya wanyi un mundial :D

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 16 de Juny de 2006, 00:19:38 am »
pfffffff la cosa esta dificil eh...lo del mundial no pasa tots els dies i l'ascens del sabadell sino es aquest any sera el que be...mmmm

o sento pero em poden els  :bandera lascens del sabadell ya!!!!!!!!!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #4 el: 16 de Juny de 2006, 06:59:19 am »
jo tmb jo prefereixu k el sabadell ascendeixi a 2b ya k espenya prefereixu k wanyi po es una cosa k ni em va ni em be   

:beer2
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat lex

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 214
  • Ara més que mai, tots amb el SABADELL!
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #5 el: 16 de Juny de 2006, 09:30:34 am »
Per favor quines preguntes de fer, que el sabadell pugui a 2a B, i Polonia guanyi el mundial xD ja se que es la que ho te més complicat pero weno... xD

VISCA EL SABADELL!!!!
Ser Arlekinat no es un passa temps, SER ARLEKINAT ES UN SENTIMENT QUE ES PORTA AL COR, UNA FORMA DE VIDA, QUE PER MOLTES TRABES QUE ET POSIN MAI HO PERDRAS.<br />VISCA EL SABADELL!!!!!!!!! by member of @.com

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #6 el: 16 de Juny de 2006, 09:54:15 am »
Evidentment soc arlekinat fins la mèdula i la pregunta quasibé ofèn. :bandera :scut
Val a dir que com a independentista, m'importa ben poc el que faci espanya al mundial. Ara be, s'agraeix veure aquest tipus de competició perquè es poden veure tot tipus de sistemes de joc i tots els partits s'han de jugar al 100%, ja que a la què et despistes estàs eliminat.

Per cert, lex... Polònia ja està eliminada. ::)
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #7 el: 16 de Juny de 2006, 11:38:19 am »
El Sabadell sempre esta per sobre de tot. Amb un any a tercera, ja tinc més que suficient. Per altra banda, si que m'agradaria que Espanya guany el mundial. Lo cortés lo quita...
SANGUI

Desconnectat lex

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 214
  • Ara més que mai, tots amb el SABADELL!
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #8 el: 16 de Juny de 2006, 11:42:59 am »
Si perdo, k son tres partits per qkip, jo en contava 4, sorry!

PERO =MENT VISCA POLSKA!!!!!!!!!!!!!

i x suposat VISCA EL SABAELLLL!!!!!
Ser Arlekinat no es un passa temps, SER ARLEKINAT ES UN SENTIMENT QUE ES PORTA AL COR, UNA FORMA DE VIDA, QUE PER MOLTES TRABES QUE ET POSIN MAI HO PERDRAS.<br />VISCA EL SABADELL!!!!!!!!! by member of @.com

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 16 de Juny de 2006, 16:09:28 pm »
la pregunta quasibé ofèn. :bandera :scut

jejejejje,  :tongue3: no se m'ofengui Sr. Manelinho  :beer2
Però més amunt he vist que hi ha forerus que prefereixen una victoria d'Espanya, i d'altres en tenen dubtes...... e resistencia ----> no m'ho esperava això de tu  :cheer   :tongue3:

www.miequipo.es

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #10 el: 16 de Juny de 2006, 17:24:28 pm »
Espanya mes ben igual el k faci, per tant, k el Sabadell puji! :bandera
Grada Jove - La Força Arlekinada

ferni20

• Visitant
« Respondre #11 el: 16 de Juny de 2006, 20:49:21 pm »
ostres quines preguntes.... per suposat q prefereixo q puji el sabadell a segona B a q guanyi españa el mundial, fins i tot prefereixo q guanyi el sabadell en un amistós al terrassa a q guanyi españa el mundial jeje.
D totes maneres estaria guapo q españa guanyés el mundial per aixo, ja ens toca!!!

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #12 el: 16 de Juny de 2006, 21:26:04 pm »
Esta pregunta me ofende. Para mí la selección española no se puede comparar con ningún club. Es como si me preguntas ¿a quien quieres mas a tu hermana o a tu madre?, son cariños diferentes y lo mismo pasa con la seleccion y el sabadell. La selección es la unión de todo un país (menos 4 personas en el caso de españa) y ahi no existen los clubes ahi todos estan unidos.
Yo como soy muy ambicioso lo quiero todo, lo mejor para mi hermana, lo mejor para mi madre, que españa gane y que el sabadell suba.  :laugh:
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

ferni20

• Visitant
« Respondre #13 el: 16 de Juny de 2006, 23:12:44 pm »
Esta pregunta me ofende. Para mí la selección española no se puede comparar con ningún club. Es como si me preguntas ¿a quien quieres mas a tu hermana o a tu madre?, son cariños diferentes y lo mismo pasa con la seleccion y el sabadell. La selección es la unión de todo un país (menos 4 personas en el caso de españa) y ahi no existen los clubes ahi todos estan unidos.
Yo como soy muy ambicioso lo quiero todo, lo mejor para mi hermana, lo mejor para mi madre, que españa gane y que el sabadell suba.  :laugh:

:clap buena respuesta, con eso se resume todo.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Que preferirieu, que Espanya guanyés el Mundial o l'ascens a 2a B del Sabade
« Respondre #14 el: 16 de Juny de 2006, 23:34:23 pm »
MUTIO, fill...

Tu m'estàs intentant catxondejar :icon_question: Visca el  :scut i .
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #15 el: 17 de Juny de 2006, 00:37:17 am »
vic@rlekinat
lex
Mendo-S
Manelinho
birrero
 :angel:
La selección es la unión de todo un país (menos 4 personas en el caso de españa)   ??????   :icon_question:

i crec que en podriem afegir d'altres que pensen com nosaltres
No ho creguis, aixo s´ha de ratificar perque es cert. No son 4, son molts mes. Peró aixi encara, Son moltisims mes els que no pensen aixi , sino prova de fer una enquesta.
Respecte a aquesta enquesta, soc un forofo empedernit de la seleccio, i donaria una ma perque guanyesim el mundial.
Peró en donaria les dos per pujar a 2ªb aquest any, asi que em decanto per l´ascens del sabadell. Ja en tindrem temps de guanyar un altre mundial, jejeje.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #16 el: 17 de Juny de 2006, 00:58:12 am »
No paro de donar voltes al tema i retiro lo dit. Estic amb el liraju, son amors diferents. Vui que Espanya sigui campiona del mon i que el Sabadell puji a 2ªb aquest any.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #17 el: 17 de Juny de 2006, 12:30:44 pm »
Doncs que puji el Sabadell ( que pujarà ) sinó aquest any el seguent, la Selecció Espanyola no crèc que guanyi mai un mundial.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #18 el: 17 de Juny de 2006, 13:52:18 pm »
vic@rlekinat
lex
Mendo-S
Manelinho
birrero
 :angel:
La selección es la unión de todo un país (menos 4 personas en el caso de españa) ?????? :icon_question:

i crec que en podriem afegir d'altres que pensen com nosaltres
Crec k podria dir uns kuants mes, com per exemple l'Erik_sbd, k ell tmb es sent orgullos d ser catala!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #19 el: 17 de Juny de 2006, 14:26:44 pm »
para mi es una cosa dificil de decidir... ademas xk España es mi pais y un mundial se juega cada 4 años...

Pero weno me decanto x mi  :scut ... y k suba a 2B este año, y en 2 años a 2A...

Y weno.... k España gane la eurocopa...  :snore: :snore:

:bandera