Autor Tema: GRACIAS PERALTA !!!  (Llegit 2182 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
GRACIAS PERALTA !!!
« el: 30 de Maig de 2005, 00:07:54 am »
Si si. Gracias Peralta. Es evidente que con 0-0 han salido a morder y han luchado como debian. Pero hay que reconocer que no ha salido tan a la defensiva como todos nos imaginabamos. Incluso no han perdido tanto tiempo con el empate, salvo dos o tres acciones aisladas.

Y en el segundo, pese a ir perdiendo y sabedores que con otros resultados podrian ir a 3a, han alzado el pie del acelerador, pues era un resultado que nos valia a ambos equipos. Si os dais cuenta, las ultimas faltas que han lanzado, las han tirado fuera, no creo que por casualidad y apenas han creado peligro hacia nuestra porteria.

Gracias Peralta. A los dos nos valia. Nos vemos el año que viene!
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: GRACIAS PERALTA !!!
« Respondre #1 el: 30 de Maig de 2005, 00:48:02 am »
Jo no ho veig tant clar aixo q dius d q haguin tret el peu de l'accelerador... jo diria que si que han buscat l'empat.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #2 el: 30 de Maig de 2005, 08:02:27 am »

Anaven per l'empat
VISCA EL SABADELL

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #3 el: 30 de Maig de 2005, 11:23:33 am »
Potser en els últims cinc minuts finals potser si que han baixat l'accelerador i la intensitat, pero abans no. Han estat tot el partit lluitant el máxim, defensanse a més no poder per aconseguir el 0-0, s'han posat super nerviosos amb el gol del Sabadell, el millor exemple es les trifulcas i les empentets dels centrals del Peralta amb els nostres jugadors. Yo crec que fins que no han sabut els resultats dels altres camps no s'han tranquilitzats, i encara i tot no estaban segurs de la seva situació.
Lo de les ocasions de gol, parcticament no ens han fet perque siguem sincers, no tenien gaire calitat per més. Han tirat pilotes bombajades a l'area, centres, cornes o alguna falta, que sempre han surtit fora o a parat en Ramon sense problemes. Yo diria que en Ramon ho ha fet cap parada de merit en tot el partit. Ens han posat nerviosos només perque cualsevol errada, rebot, o lo que sigui, ens podia haber costat la salvació.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7267
empat ??
« Respondre #4 el: 30 de Maig de 2005, 13:37:59 pm »
Si hi havien jugades que era ridícul !! Centraven a la graderia.

Es mes, el porter del Peralta quan anava a recollir la pilota de la grada els hi deia als afeccionats disimuladament amb les mans (els hools corrien per allà darrera) que no corressin, que ja estava.  Crec que s'han portat bastant be. Això si, una mica s'havia de dissimular.

I podria sembla que lluitessin, però quan era la hora de la veritat passaven de tot i la cardaven fora. Si haguessin volgut anar per l'empat, l'actitut haguès estat mooooolt diferent.

per cert, per celebrar-ho avui he comprat per dinar pulpito gallego. Em fotaré morat !! :smoking: :smoking:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 30 de Maig de 2005, 16:00:50 pm »
Jo estic amb el Murciano i kitanovsky. Al final, l'ultim quart d'hora o 10 minuts, quan llençaven faltes, les tiraven directament a fora i ben lluny, es notava que ja se sabien salvats!!!
També dir que el Sabadell ha tingut contraatacs clarisims, on ha fallat l'ultim passe que de ben segur haria suposat algun gol més.
Bé, ara ja esta salvat
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 30 de Maig de 2005, 18:05:59 pm »
Jo no estic d'acord amb algunes coses que es diuen. Quan anavem empatats han perdut tot el temps del mon, i sinó recordem que en els 5 primers minuts han fet entrar el massatgista dues vegades! I al final han apretat molt però no donen per més, sinó fixem-nos en com treien de depressa desde la banda, no anaven precisament caminant.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2423
« Respondre #7 el: 30 de Maig de 2005, 18:37:42 pm »
Jo tampoc estic d'acord amb que els del Peralta es relaxessin en els últims minuts de partit. Dos equips que es conformen amb el resultat no es foten d'hosties com el defensa número 4 d'ells i el Tariq. I això de que no creaven perill tampoc és cert, va haver més d'una pilota a l'area que varem contenir la respiració més d'un. Com exemple la última falta del partit, des de l'altra porteria semblava que buscava l'escaire i va anar fora per poc. I lo de la teòrica pèrdua de temps del porter demanant al public que no retornessin la pilota ràpidament jo no ho vaig veure i a més no té sentit, que volia? aguantar la derrota? El porter més d'un cop es va encarar als recullpilotes per la pèrdua de temps d'aquests. Únicament vaig veure celebrar quelcom al porter just quan van expulsar al Tariq, i ja era el minut 90, per la qual cosa crec que des de la banqueta li van dir el resultat de Girona. Crec que hi ha formes més normals de "aguantar" un resultat (per ex.: Llevant-Barça).

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #8 el: 30 de Maig de 2005, 18:38:45 pm »
Jo crec que si no ens van crear perill és perquè simplement no n'hi havia més... això sense deixar de banda que jugaven davant unes 9000 persones que, ni de conya, havien jugat mai davant de tanta gent... i jugant-s'hi tant.

Al final de tot, potser els últims 5 minuts, s'ha de reconèixer que ja els estava be, sabent que no baixaven, però repeteixo: no n'hi havia més.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #9 el: 30 de Maig de 2005, 18:58:49 pm »
Jo crec que si no ens van crear perill és perquè simplement no n'hi havia més... això sense deixar de banda que jugaven davant unes 9000 persones que, ni de conya, havien jugat mai davant de tanta gent... i jugant-s'hi tant.

Al final de tot, potser els últims 5 minuts, s'ha de reconèixer que ja els estava be, sabent que no baixaven, però repeteixo: no n'hi havia més.
Un dels meu amics coneix els bessons que juguen al Peralta i van dir que akest va ser de tots els camps on han anat a jugar el partit  a on hi havia més ambient i més public i que només es pot comparar akest ambient amb el de Castelló. (però bueno, això ja ho sabíem nosaltres  :laugh:)

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #10 el: 30 de Maig de 2005, 20:52:51 pm »
Yo creo tambien que nos hicieron la puñeta todo lo que sabian, pero no daban para mas. Y como dice JRG si fuesen tranquilos no se pone hecho un energumeno el numero 4 de ellos. Hasta que no fueron perdiendo no corrian a sacar ni las faltas ni saques de esquina ni saques de banda. Pero bueno al final ganemos y ahora a hacer un proyecto de futuro.
PD: Estuvo muy bien lo de tirar la pelota que iba a la grada cuando ya estaba la otra. Ah y el golazo de marcos fue la *****.
Saludos y AUPA SABADELL