Enquesta

¿Que prefieres que cataluña pueda jugar un mundial o que el sabadell suba a 2ª B?

Cataluña al mundial
17 (27.4%)
Sabadell a 2ª B
45 (72.6%)

Total de vots: 55

Autor Tema: CATALUÑA O CE. SABADELL  (Llegit 3140 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
  • Gènere: Masculí
CATALUÑA O CE. SABADELL
« el: 16 de Juny de 2006, 21:33:25 pm »
Como no encuentro muy bien que intenten hacerme elegir entre el ascenso del Sabadell o que España gane el mundial, tengo curiosidad por saber que piensan algunos sobre la seleccion catalana...  :beer2
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

ferni20

• Visitant
Re: CATALUÑA O CE. SABADELL
« Respondre #1 el: 16 de Juny de 2006, 22:15:16 pm »
jo és q no vull q catalunya vagi al mundial ( q a veure tmp crec q hi vagi mai ja q aquesta competició perderia tota la gracia q té fins ara), ja q nosaltres estem dins Espanya i ja estic content tenint dins la selecció espanyola a jugadors d'aquí com Puyol, Xavi o Iniesta.
Jo tenint a Espanya com a selecció propia al mundial ja estic content, no necessito q hi hagi CAtalunya, a més q dubto q tmp passés cap ronda una suposada selecció catalana nose... tmp tenim un nivell massa gran, potser similar a Ucrania... ara q tmp es pot fer gaire cas d'aixo perq tmp pensava ningú q grecia guanyaria una Eurocopa i mira........ pero weno d totes maneres considero q  un mundial l'han d jugar les seleccions d cada un dels paisos, no les com autonomes d'espanya.... només faltaria al grup A Catalunya, serbia, Holanda i portugal i al B Andalusia, Pais Basc, Italia i España...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #2 el: 16 de Juny de 2006, 22:38:46 pm »
jo és q no vull q catalunya vagi al mundial ( q a veure tmp crec q hi vagi mai ja q aquesta competició perderia tota la gracia q té fins ara), ja q nosaltres estem dins Espanya i ja estic content tenint dins la selecció espanyola a jugadors d'aquí com Puyol, Xavi o Iniesta.
Jo tenint a Espanya com a selecció propia al mundial ja estic content, no necessito q hi hagi CAtalunya, a més q dubto q tmp passés cap ronda una suposada selecció catalana nose... tmp tenim un nivell massa gran, potser similar a Ucrania... ara q tmp es pot fer gaire cas d'aixo perq tmp pensava ningú q grecia guanyaria una Eurocopa i mira........ pero weno d totes maneres considero q  un mundial l'han d jugar les seleccions d cada un dels paisos, no les com autonomes d'espanya.... només faltaria al grup A Catalunya, serbia, Holanda i portugal i al B Andalusia, Pais Basc, Italia i España...

i al grup c  la razon-abc-antena3- i la cope no? jejejeje

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #3 el: 17 de Juny de 2006, 03:01:13 am »
Que pugi el Sabadell  ;)
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #4 el: 17 de Juny de 2006, 09:48:54 am »
sense dubtes que pugi el sabadell  :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #5 el: 17 de Juny de 2006, 13:55:37 pm »
Jo tenint a Espanya com a selecció propia al mundial ja estic content, no necessito q hi hagi CAtalunya, a més q dubto q tmp passés cap ronda una suposada selecció catalana nose... tmp tenim un nivell massa gran, potser similar a Ucrania... ara q tmp es pot fer gaire cas d'aixo perq tmp pensava ningú q grecia guanyaria una Eurocopa i mira........ pero weno d totes maneres considero q un mundial l'han d jugar les seleccions d cada un dels paisos, no les com autonomes d'espanya.... només faltaria al grup A Catalunya, serbia, Holanda i portugal i al B Andalusia, Pais Basc, Italia i España...
No seria tan exagerat axo! Si no mira al Regne Unit! Segons ells es un unic pais amb grans regions pro cada regio t la seva selecció (Anglaterra, Escocia,...)! Pq no nosaltres ??? A mes Iniesta pot jugar tot el k vulgui am Espanya pq es d'Albacete! :icon_mrgreen:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #6 el: 17 de Juny de 2006, 14:21:51 pm »
Mendo, la diferència es que Escocia, Gal·les... son paisos declarats diferents a Anglaterra... Cosa que aquí no, dir El Regne Unit (engloba a Anglaterra, Escocia...) al igual que aqui en diuen La Península Iberica engloba a Portugal, España i Andorra...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #7 el: 17 de Juny de 2006, 14:31:11 pm »
Esta claro: k el sabadell suba!!  :bandera :scut :bandera

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #8 el: 17 de Juny de 2006, 15:56:47 pm »
madre mia lo que hay que ver....EL SABADELL A 2A-b no crec en la catalana al mundial ;)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

ferni20

• Visitant
« Respondre #9 el: 17 de Juny de 2006, 17:27:27 pm »
Jo tenint a Espanya com a selecció propia al mundial ja estic content, no necessito q hi hagi CAtalunya, a més q dubto q tmp passés cap ronda una suposada selecció catalana nose... tmp tenim un nivell massa gran, potser similar a Ucrania... ara q tmp es pot fer gaire cas d'aixo perq tmp pensava ningú q grecia guanyaria una Eurocopa i mira........ pero weno d totes maneres considero q un mundial l'han d jugar les seleccions d cada un dels paisos, no les com autonomes d'espanya.... només faltaria al grup A Catalunya, serbia, Holanda i portugal i al B Andalusia, Pais Basc, Italia i España...
No seria tan exagerat axo! Si no mira al Regne Unit! Segons ells es un unic pais amb grans regions pro cada regio t la seva selecció (Anglaterra, Escocia,...)! Pq no nosaltres ??? A mes Iniesta pot jugar tot el k vulgui am Espanya pq es d'Albacete! :icon_mrgreen:

osti quina mania tinc en que l'iniesta és català jajaja.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #10 el: 18 de Juny de 2006, 22:09:16 pm »
Que li donin a catalunya, primer es el SABADELL, despres si pot estar doncs, molt millor esclar!!!
VISCA EL SABADELL Y VISCA CATALUNYA
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #11 el: 19 de Juny de 2006, 00:44:36 am »
Jugar el mundial com a catalans ho tenim difìcil i va per llarg, això no vol pas dir que hi renunciï, el C.E.Sabadell  que pugi ès una EXIGÉNCIA.
...el que no es pot tolerar ès el que diu en CudiSBD, Regne U. no ès equiparable a Península Ibérica, perquè ta Portugal com Andorra són subirans mentre que Gal.les, Escòcia N Eire són dependents de la GB tal com Cat Esk ho son d'España, NO ENS VOLDREU DONAR LA LEGITIMITAT QUE ENS PERTOCA PERÒ MAI DELS MAI ENS ENGANYAREU NI ENS CONVENCEREU AMB LES VOSTRES ARTIMANYES, vosaltres mateixos us delateu, tot i aixì esterem junts a la NCA amb el nostre CES i si pugues ser a primera :ejem

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #12 el: 19 de Juny de 2006, 03:51:09 am »
Lo primero es siempre lo primero y mis preferencias son  :bandera
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #13 el: 19 de Juny de 2006, 11:44:59 am »
Jugar el mundial com a catalans ho tenim difìcil i va per llarg, això no vol pas dir que hi renunciï, el C.E.Sabadell  que pugi ès una EXIGÉNCIA.
...el que no es pot tolerar ès el que diu en CudiSBD, Regne U. no ès equiparable a Península Ibérica, perquè ta Portugal com Andorra són subirans mentre que Gal.les, Escòcia N Eire són dependents de la GB tal com Cat Esk ho son d'España, NO ENS VOLDREU DONAR LA LEGITIMITAT QUE ENS PERTOCA PERÒ MAI DELS MAI ENS ENGANYAREU NI ENS CONVENCEREU AMB LES VOSTRES ARTIMANYES, vosaltres mateixos us delateu, tot i aixì esterem junts a la NCA amb el nostre CES i si pugues ser a primera :ejem

pero aver si eske es mu facil, España es una pais y Catalunya es una comunidad autonoma(declrado oficialmente) pues no ay mas, si el mundial es de PAISES, como lo van a jugar comunidades autonomas ??? para eso que agan un mundial de comunidades autonomas de todos los paises, aver quien se tragararia eso  :snore:

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #14 el: 21 de Juny de 2006, 14:37:57 pm »
jo no he votat :bigcry: perk magradaria tant una kosa kom laltre, podrien posar les dues opcions no??????? :veryangry:
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat lex

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 214
  • Ara més que mai, tots amb el SABADELL!
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #15 el: 22 de Juny de 2006, 10:07:09 am »
Es una pregunta sense sentit, les dues coses son prou importants, malgrat que una d'elles es 99,9% impossible.  :bigcry:

Es com dirli a un que li agrada ejpanya i el sabadell que que prefereix, k ejpanya guanyi el mundial o l'ascens del Sabadell!

Apa dewww!!!!!

P.D: personalment prefereixo que les enquestes siguin relacionades amb el sabadell, k d'axio es tracte la web!ja se que la gent  en fan de tot, pero.....
Ser Arlekinat no es un passa temps, SER ARLEKINAT ES UN SENTIMENT QUE ES PORTA AL COR, UNA FORMA DE VIDA, QUE PER MOLTES TRABES QUE ET POSIN MAI HO PERDRAS.<br />VISCA EL SABADELL!!!!!!!!! by member of @.com

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #16 el: 22 de Juny de 2006, 13:04:41 pm »
es mas seguro que juege el sabadell en primera que cataluña un mundial
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #17 el: 22 de Juny de 2006, 16:06:54 pm »
El Sabadell  :icon_mrgreen:

Desconnectat didak13

• Infantil
  • Missatges: 254
« Respondre #18 el: 22 de Juny de 2006, 17:38:16 pm »
Dns jo les 2 koses!! Se ke l Sabadell pujara 1 any o altre i jo enkara pensu en veure Catalunya en un mundial i jo a les grades... I no stik dakor en algunes koses kom ke Catalunya es una comunitat autonoma i ke x axo no podem juga... Dns x axo sa de lluita per ke no ens vegin numes kom 1 komunitat autonoma i pude se 1 dia rekoneguts kom 1 pais i am lesport tambe ( ke es on la gen normalmen si fixa mes, si participesim en competicions esportives la gen ja ns vuria kom 1 pais mes i jo krek ke sa de lluita x axo, ja ke no kedariem tan malament en ningun esport... i am l futbol arribariem a la primera fase del mundial kom aminim

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #19 el: 28 de Juny de 2006, 19:55:12 pm »
Com que el Sabadell ja tinc segur que pujarà a 2B, a 2A i al final a PRIMERA , sinó temps al temps, prefereixo una cosa una mica més complicada o dificil, i que ajudaria a totes dues nacions, sinó perque us penseu que no fan mai res la selecció espanyola, perque alguns jugadors no tots senten = el pais com les altres seleccions.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.