Enquesta

Si deixesin participar en un mundial a una seleccio catalana, seguint el vostre cor amb qui estariau, amb Espanya o Catalunya?

Selecció Espanyola
Selecció Catalana

Autor Tema: Seleccio Catalana o Espanyola?  (Llegit 5115 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
  • Gènere: Masculí
Seleccio Catalana o Espanyola?
« el: 17 de Juny de 2006, 00:41:20 am »
Apa, voteu, i si voleu donar motius, aquest es el lloc on fer-ho.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Seleccio Catalana o Espanyola?
« Respondre #1 el: 17 de Juny de 2006, 01:22:35 am »
Crec que t'has descuidat posar:

'Estaria amb les dues seleccions, perquè les sento per igual'. Jo no, però conec més d'un que pensa així.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #2 el: 17 de Juny de 2006, 01:58:37 am »

'Estaria amb les dues seleccions, perquè les sento per igual'. Jo no, però conec més d'un que pensa així.

EXACTE

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #3 el: 17 de Juny de 2006, 13:48:44 pm »
Evidentment am la seleccio catalana! :ok K pq :icon_question: Pq es la meva terra, k m l'estimu i em sentu orgullos d ser CATALA :icon_exclaim:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #4 el: 17 de Juny de 2006, 14:24:49 pm »
sense dubte CATALUNYA

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #5 el: 17 de Juny de 2006, 14:28:40 pm »
Haber yo Catalunya... y no soi anti-independentista ni na de eso... pero si vamos cn ese rollo d ek una comunidad autonoma participe en un mundial... entonces estraian 3 años jugando el mundial...  ;D

ferni20

• Visitant
« Respondre #6 el: 17 de Juny de 2006, 17:32:18 pm »
perquè no parem d possar enquestes cutres q venen a dir el mateix tota l'estona? Catalunya o Espanya? tota la estona estem igual, nosaltres som del Sabadell, deixem-nos d polítiques, la próxima enquesta q serà PP, PSOE  o ERC ?? estem entrant en una dinamica q la unica cosa q tindrem son mals rollos, deixem-nos d polítiques i d si seleccions catalanes o espanyoles, ara estem en un mundial i un mundial no té res a veure ni amb el Ce Sabadell ni amb la selecció catalana.

-QUE PUJI EL SABADELL
- QUE GUANYI LA SELECCIÓ ESPANYOLA EL MUNDIAL
- I Q FACI CATALUNYA UN AMISTÓS CADA 3 MESOS (  a l'Olímpic d Terrassa no) i ja estarem tots contents  :laugh:

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #7 el: 17 de Juny de 2006, 20:40:40 pm »

EXACTE
Aixo es posible per separat, peró en un hipotetic enfrentament entre Espanya i Catalunya, una podria mes que una altra al nostre cor, es aixi.
Jo per exemple soc un merengue empedernit i un arlequinat empedernit tambe. Puc dir que soc dels dos si no rivalitzan entre sí. Peró si s´enfrontessin el meu cor em diu que el Sabadell li foti 10-0 al Madrid. O sigui, que prefereixo un abans que l´altre.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #8 el: 17 de Juny de 2006, 20:45:18 pm »
perquè no parem d possar enquestes cutres q venen a dir el mateix tota l'estona? Catalunya o Espanya? tota la estona estem igual, nosaltres som del Sabadell, deixem-nos d polítiques, la próxima enquesta q serà PP, PSOE  o ERC ?? estem entrant en una dinamica q la unica cosa q tindrem son mals rollos, deixem-nos d polítiques i d si seleccions catalanes o espanyoles, ara estem en un mundial i un mundial no té res a veure ni amb el Ce Sabadell ni amb la selecció catalana.

-QUE PUJI EL SABADELL
- QUE GUANYI LA SELECCIÓ ESPANYOLA EL MUNDIAL
- I Q FACI CATALUNYA UN AMISTÓS CADA 3 MESOS (  a l'Olímpic d Terrassa no) i ja estarem tots contents  :laugh:
Estem parlant de temas emotius, esportius. Ningu a dit res de politica, nomes tu. La enquesta es per saber que li diu el cor a cadascun. La politica la has ficat tu.

ferni20

• Visitant
« Respondre #9 el: 17 de Juny de 2006, 21:18:55 pm »
continuo dient q son enquestes absurdes, és com si pregunto jo que preferiu q guanyi españa el mundial o q Rafa Nadal guanyi el roland garros  :wacky:, no se son coses q no tenen res a veure i q poden produir-se o no les dues a la vegada..... suposo q aquestes enquestes les fa l'aborriment d q no hi hagi llliga fins a finals d'agost.....
i aquest tema de les seleccions autonòmiques crec q se n'ha parlat ja mil vegades i ara per ara no venen  al cas....

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #10 el: 17 de Juny de 2006, 23:16:44 pm »
continuo dient q son enquestes absurdes, és com si pregunto jo que preferiu q guanyi españa el mundial o q Rafa Nadal guanyi el roland garros  :wacky:, no se son coses q no tenen res a veure i q poden produir-se o no les dues a la vegada..... suposo q aquestes enquestes les fa l'aborriment d q no hi hagi llliga fins a finals d'agost.....
i aquest tema de les seleccions autonòmiques crec q se n'ha parlat ja mil vegades i ara per ara no venen  al cas....
Ves? Ara si que et tinc que donar la rao. Segurament es producte de que no tenim lliga. Quan la tinguem tornarem a parlar d´altres coses, positivas espero. :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 18 de Juny de 2006, 13:22:33 pm »
Aixo es posible per separat, peró en un hipotetic enfrentament entre Espanya i Catalunya, una podria mes que una altra al nostre cor, es aixi.

No estic d'acord amb tú. A vegades les circumstàncies de la vida et poden portar a no poder escollir entre dues opcions.

Un exemple: tinc un amic Croat que viu a Barcelona des de fa 11 anys, i el seu avi era Català també.
Diu que si un dia juguen un Croàcia-Catalunya, vol un empat, ja que no pot escollir entre la seva pàtria (Croàcia) i els seus orígens i vida (Catalunya).
« Darrera modificació: 19 de Juny de 2006, 19:40:53 pm per birrero »

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #12 el: 18 de Juny de 2006, 14:42:44 pm »

Un exemple: tinc un amic Croat que viu a Barcelona des de fa 111 anys, i el seu avi era Català també.

kuantos años tiene tu amigo  :surprised: ;)xD

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #13 el: 18 de Juny de 2006, 20:40:51 pm »
Aniria amb CATALUNYA sense dubte :yes:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #14 el: 19 de Juny de 2006, 03:59:07 am »
Para mi los jugadores catalanes deberían defender la Selección Catalana, para la Española ya tenemos a Sergio Ramos, Raúl, Michel Salgado, Iker Casillas, Helguera, Raúl Bravo, Cañizares, Guti, etc.  :ok
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #15 el: 19 de Juny de 2006, 18:41:39 pm »
Doncs d moment ja som 15 :icon_exclaim: I axo k algun deia k nomes erem 4... pos sa descontat d'11! :icon_mrgreen:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #16 el: 19 de Juny de 2006, 19:05:10 pm »
Mendo de lo otro ay 21, pero ademas q mas?? Cual es la que esta jugando??. Y si un dia juegas España-Catalunya en comnpeticion oficial, me dara = quien gane pq me siento igual que catalan,español y  :bandera  :ok

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 19 de Juny de 2006, 19:43:02 pm »
Un exemple: tinc un amic Croat que viu a Barcelona des de fa 111 anys, i el seu avi era Català també.
kuantos años tiene tu amigo  :surprised: ;)xD

Hala! Quina anada de número!
Va venir aquí desprès de la guerra serbo-croata, ja que estava 'tocat' moralment per la pèrdua de part de família i per accions de combat.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #18 el: 19 de Juny de 2006, 19:55:27 pm »

Estoy con birrero, falta esa opcion.

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #19 el: 21 de Juny de 2006, 14:29:25 pm »
Aniria a favor d la seleccio catalana evidenment
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,