Autor Tema: EL LLEVANT A PRIMERA...  (Llegit 1536 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
EL LLEVANT A PRIMERA...
« el: 17 de Juny de 2006, 22:06:11 pm »
doncs això, avui el llevant a guanyat 0-1 a lleida i com a conseqüència a assegurat la seva tornada a primera.
Personalment hagués preferit que pujés algun altre equip no pas el llevant, pero weno suposo q serà un equip q donarà més guerra a primera l'any vinent q no pas el lorca o el ciudad d murcia haguessin donat....

- d cara a l'any vinent seran 6 puntets assegurats pel barça , + els 6 puntets d cada any contra l'espanyol + 6 puntets q sumaran contra el Nastic = a 18 punts assegurats pel FC BArcelona de cara a la temporada vinent.

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: EL LLEVANT A PRIMERA...
« Respondre #1 el: 17 de Juny de 2006, 22:10:00 pm »
Doncs jo prefereixo que puji el Llevant abans que el Ciudad de Murcia (una especie de Logronyés CF a la murciana) o el Lorca, un equip que com el Cartagena va per la seva quinzena refundació...

ferni20

• Visitant
« Respondre #2 el: 17 de Juny de 2006, 22:15:14 pm »
Doncs jo prefereixo que puji el Llevant abans que el Ciudad de Murcia (una especie de Logronyés CF a la murciana) o el Lorca, un equip que com el Cartagena va per la seva quinzena refundació...

don paco eso es envidia porq el real murcia va peor q ciudad d murcia y lorca, no tiene q ser asi hombre don paco, hay q reconocer los equipos q son mejores q el suyo, y si van otro año mal pos se hace del lorca, total no seria la primera vez q cambia d equipo d futbol, q usted cambia mas d equipo d futbol q d calsoncillos amigo.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #3 el: 17 de Juny de 2006, 22:24:37 pm »
Jajaja nene... fot mesos ja que no estic al Murcia... un parell com a mínim... ja et podries interessar per a on jugo jajaj... lo del ciutat de murcia i el lorca ja ho pensava abans de venir per aqui... son dades objectives... i canviar més d'equip... que jo sapiga, només he canviat 2 vegades d'equip... a Sabadell una i per venir a Murcia una altra vegada... pero weno...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 18 de Juny de 2006, 02:04:27 am »
fum,fum,fum em sembla que me perdut, pero on jugues ara? i el mes important qui ets? vui dir si ets jugador de futbol de 2a o 2a-b etc.... :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 18 de Juny de 2006, 13:26:23 pm »
Mira, m'alegro per algun que volta per el fòrum, i a més perquè té més història que els altres dos aspirants.
Igualment el Ciudad de Múrcia no em cau gens malament, i m'hagués alegrat que pugés a Primera.

També penso que la segona ha acabat molt tard, i amb el mundial començat. Reforma de la categoria, JA!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #6 el: 18 de Juny de 2006, 19:51:11 pm »
A mí també m'hagués agradat que hagués pujat el Ciudad de Murcia, els hi ha anat ben just, l'any passat també va anar ben justet que no pujes el Eibar a primera, i aquest any any baixat a segona B, el que son les coses.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #7 el: 19 de Juny de 2006, 18:35:20 pm »
Segur k no hi ha hagut maletins pel mitg? :ejem Es k km sembla ser k stan força habituats!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #8 el: 19 de Juny de 2006, 20:23:28 pm »
posara el "senyor" villarroel al presupost del llevant les despeses per la compra de partits?

ferni20

• Visitant
« Respondre #9 el: 19 de Juny de 2006, 20:42:24 pm »
posara el "senyor" villarroel al presupost del llevant les despeses per la compra de partits?
:laugh:  :laugh:, jo es que es per això q no volia q pujés el llevant, perquè el considero un equip "poc legal" en aquest sentit,  li agraden molt les tonteries aquestes; vease l'any passat q quan encara no estava salvat va regalar el partit literalment al Barça per a que guanyés la lliga.... no recordeu el Barça passant-se la piloteta darrere i el llevant ni presionant ni res? dsp va ser quan ja es veien salvats i van acabar baixant per culpa de perdre contra el Villarreal ( q per cert li van donar les culpes per a no deixar-se guanyar per un equip d la seva terra...), també destacar la possible compra d partits aquesta temporada a segona A i possiblement a Segona B.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #10 el: 19 de Juny de 2006, 20:47:20 pm »
:laugh:  :laugh:, jo es que es per això q no volia q pujés el llevant, perquè el considero un equip "poc legal" en aquest sentit,  li agraden molt les tonteries aquestes; vease l'any passat q quan encara no estava salvat va regalar el partit literalment al Barça per a que guanyés la lliga.... no recordeu el Barça passant-se la piloteta darrere i el llevant ni presionant ni res? dsp va ser quan ja es veien salvats i van acabar baixant per culpa de perdre contra el Villarreal ( q per cert li van donar les culpes per a no deixar-se guanyar per un equip d la seva terra...), també destacar la possible compra d partits aquesta temporada a segona A i possiblement a Segona B.

sense anar mes lluny l'ultim partit de lliga sabadell-llevant b alguns jugadors del sabadell estaran pasan unes vacances collonudes amb el que van cobrar per no esforcarse masa

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #11 el: 19 de Juny de 2006, 23:03:27 pm »

El Sequaç Villarrolé i els seus amics seguiran al Llevant mentre allà puguen netejar els diners d'altres negocis.

I mentre el gat puja a la palmera... el Llevant a primera!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!