Autor Tema: CARTA OBERTA DE X. MUÑOZ  (Llegit 7361 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
CARTA OBERTA DE X. MUÑOZ
« el: 21 de Juny de 2006, 12:15:50 pm »
CARTA OBERTA DE XAVI MUÑOZ
(Jugador del Centre d'Esports Sabadell)

Aquesta carta no és un comiat sinó un 'fins després' a tota l'afició del Centre d'Esports. Vaig començar a jugar a l'equip de la ciutat (i el meu cor) quan tenia 7 anys a l'equip pre-benjamí. L'any següent vaig passar al benjamí B, al benjamí A i a l'aleví B. Llavors el club em va traspassar al RCD Espanyol (traspàs pel qual el club va cobrar 100.000 ptes. el primer any i 200.000 ptes. el segon) on vaig estar dues temporades. Per diferents motius vaig marxar de l'Espanyol al Mercantil, on vaig estar dues temporades més, tornant al Centre d'Esports de cadet d'últim any. Vaig estar llavors tres temporades al juvenil i l'entrenador del primer equip en aquells moments, Pere Valentí Mora, juntament amb el coordinador del futbol base van decidir passar-me al primer equip. Aquestes quatre temporades que he estat al primer equip han estat per a mi la realització del somni de la meva vida ja que quan anava amb el meu pare els diumenges a veure els partits pel meu cap passava poder estar algun dia jugant amb els 'grans'. El temps passa molt ràpid i avui em toca prendre una decisió molt important: continuar a l'equip de la meva vida o intentar donar un salt de qualitat a la meva carrera esportiva. Sentimentalment no tinc dubtes, però haig de pensar en intentar aconseguir el cim que un dia em vaig proposar i, per tant, em toca marxar.

De tota manera, i sabent quina dificultat té portar un club com el nostre, aquest últim any han succeït coses que no s'haurien d'haver produït i que a continuació explicaré:
Els Srs. Martínez i Vílchez, a principi de temporada, em citen per dir-me que em volen renovar, però m'ofereixen un contracte de 'pipiolo' tant en les quantitats econòmiques, com en el temps de contracte. Els hi dic que no ho veig correcte i em contesten que aquest és el problema de ser del planter??? És a dir, que qualsevol jugador de fora serà millor tractat tan sols  pel fet de no ser de la casa (increïble) Però no sent suficient això, com que encara tinc un any més de contracte li diuen a l'entrenador, Sr. Mora, que em forci a renovar o no jugaré. Començo la temporada de titular i al següent partit ja no vaig ni convocat. El dia següent del partit l'entrenador em fa un 'a part' i amb molta diplomàcia em diu que té pressions de la directiva i que hauria de resoldre el meu tema del contracte.   

A continuació es produeix la destitució de l'entrenador i amb l'arribada del Sr. Montes tots tornem a començar de zero. Van passant les jornades, vaig jugant més o menys, i tornen a fer fora l'entrenador donant entrada al Sr. Bonet. Tots sabem com va anar el tema del Sr. Bonet. No fa falta dir res més. Seguidament amb l'entrada del Sr. Manolo Fernández l'equip comença a funcionar, però es comencen a produir fets un tant insòlits. Per exemple es convoca una roda de premsa citant als tres capitans per dir que no hi ha diners. Jo com a tercer capità no vaig ser cridat i en el meu lloc citen a un altre jugador. Quan li demano explicacions al Sr. Albert Tomàs em diu que se n'havia oblidat (si més no curiós). Uns dies més tard, en un partit a la Nova Creu Alta, demano entrades per a uns amics i em diuen que les haig de pagar (les vaig pagar, però...)

Finalment, i per no extendre'm més, arriba el final de temporada. Per la liquidació del meu contracte el Sr. Larrosa em diu que haig de fer una rebaixa segons ell "porque me he gastado 100 millones y ya estoy harto". Evidentment, li contesto que jo tinc un dels contractes més baixos de la plantilla i que no crec que hagi de fer cap rebaixa. El Sr. Larrosa em contesta que ell em paga la quantitat que vol i que la resta li demani a la nova junta. Passo per les oficines del club a cobrar la part que ell em paga i em trobo que en el 'finquito' hi ha la quantitat total i, en canvi, l'oficinista només té la quantitat que el Sr. Larrosa li ha donat. Vol que li firmi com si ho hagués cobrat tot. Per cert, el Sr. Larrosa em va dir que si no em semblava bé la quantitat que em pagava que denunciés al club. "Patètic".

Per tots aquests motius em queda un regust especialment amarg de la meva sortida del club. Espero que aquest any l'equip pugui sortir de la Tercera Divisió i amb l'entrada de gent seriosa i capacitada com els nous dirigents arribem a la categoria que es mereix el CE Sabadell. Seguiré sempre el meu equip allà on sigui i espero en un futur no molt llunyà tornar-me a posar la 'zamarra' arlequinada que tant dins meu batega.

Una salutació a tots i VISCA EL CE SABADELL     

extret de la web de la Ràdio Sabadell...

Sincerament, em sembla una autèntica injustícia el que li a pasat al pobre nanu i per més que s'estimi el club, llegint això i suposant que sigui cert el que diu (q segur que si) entenc perfectament que vulgui marxar del  :scut...^
Per un jugador de la "pedrera" que tenim i encara el tracten així... :snore:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: CARTA OBERTA DE X. MUÑOZ
« Respondre #1 el: 21 de Juny de 2006, 12:24:47 pm »
Jo se el que son aquestes coses perque he viscut algo semblant a lo que relata el Xavi i es fotut, molt fotut... perque tu lunic que vols es formar part de la plantilla i ser un mes i aquestes coses et van minant en lanim, la motivacio, etc. Es molt complicat marxar d'alla on et sents a casa, del club del teu cor. Pero actituds com aquestes que explica en la carta desgraciadament no son aillades i es produeixen en molts llocs... i no nomes en el futbol, en el mon de l'empresa ja sabeu que coses pitjors passen, curiosament tambe amb els mes joves... res mes, només dir que molta sort a Xavi Muñoz allà on vagi i que molt digne les seves paraules ja que quan reps un tracte aixi es molt dificil sortir dient aquestes coses... lo normal es sortir sense dir res i ja esta. I no ho dic per explicar el que ha passat o dic per les paraules tan carinyoses que te pel Centre d'Esports.

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #2 el: 21 de Juny de 2006, 12:25:40 pm »
Madremia, como se han portado con el...  :****
INdignante baya... y esk asi normal k se baya...

Weno le deseo lo mejor... y esperemos k vuelva en unos años si todo va bien!  :ok

K grande eres Xavi...  :clap

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #3 el: 21 de Juny de 2006, 12:57:41 pm »
Ara entenc pq sen vol anar! :surprised: Dona fastic k tractin axi a la gent k porta tants anys aki! :**** Weno, pos nomes keda desitjarte sort i k avera si d'aki uns anys tornes a la NCA! :bandera
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #4 el: 21 de Juny de 2006, 13:20:53 pm »
Si és cert (que NO ho poso en dubte), si això li ha passat a ell quina serà la veritat de la majoria dels jugadors de la temporada que per fi ja hem acabat. El cas Nandi entre molts altres... . Em fan vergonya aquestes coses
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat erotips

• Aleví
  • Missatges: 54
  • Visca el Sabadell!
GRÀCIES PER TOT XAVI!!
« Respondre #5 el: 21 de Juny de 2006, 13:34:15 pm »
Crec que ell ho diu tot a la carta.

Només li vull dir GRÀCIES i fins aviat!
Honor al Sabadell! Honor a la ciutat! I visca el nostre club sempre estimat!
Centre d'Esports Sabadell Futbol Club, 1903

http://www.cesabadell.cat - http//store.cesabadell.cat - http://www.facebook.com/cesabadell - http://www.twitter.com/cesabadell

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
Re: GRÀCIES PER TOT XAVI!!
« Respondre #6 el: 21 de Juny de 2006, 13:37:22 pm »
Gracies Xavi i et desitjo la millor sort dl mon en la nova etapa k vindra!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #7 el: 21 de Juny de 2006, 14:16:54 pm »
Si només fos l'únic...  :ejem

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #8 el: 21 de Juny de 2006, 14:25:03 pm »
que tinguis sort vagi on vagis xavi!!! :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #9 el: 21 de Juny de 2006, 14:35:30 pm »
No m´extranya que tot hagi anat tan malament. Quina directiva i encara volien que lis donesim les gracies. Es podien haver ficat els seus diners al cul pq total enns han portat a tercera.
La nova directiva sembla ser més sèria. Confiem amb ells i que el ajuntament no es deixi enganyar tan facilment que encara volia continuar amb els mateixos

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #10 el: 21 de Juny de 2006, 15:04:07 pm »
No es diu el nom, en aquesta carta, de dues persones q tornen al sabadell?  :ejem

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #11 el: 21 de Juny de 2006, 15:13:09 pm »
muchisima suerte Xavi, parece mentira que te puedas ir así de tu club...alomejor no te merecen. vete con la cabeza bien alta e inenta triunfar. para muchos haber subido al primer equipo ya es triunfar. te deseo lo mejor, por que te lo has ganado. un amigo. ya lo sabes.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #12 el: 21 de Juny de 2006, 15:16:24 pm »
Gracias x todo!  :oooooo: :oooooo:

Suerte en tu proximo ekipo... y espero k vuelvas algun dia!

friend

• Visitant
« Respondre #13 el: 21 de Juny de 2006, 15:32:46 pm »
al final akestes dues persones no formaran part de la directiva...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #14 el: 21 de Juny de 2006, 15:34:29 pm »
al final akestes dues persones no formaran part de la directiva...
Segur? No hi havia un organigrama a on hi havia uns caps visibles, però després hi havia gent que treballava juntament amb akests caps visibles?

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #15 el: 21 de Juny de 2006, 15:42:23 pm »
Xavi "que te vaya bonito" y puedas regresar al sabadell en 2b o 2a y quien sabe si en 1ª.
Suerte y animo.  :clap

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #16 el: 21 de Juny de 2006, 17:45:28 pm »
 :-X :-X :-X :-X :-X

Molta sort, Xavi

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #17 el: 21 de Juny de 2006, 18:46:43 pm »
Que tinguis sort.  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #18 el: 21 de Juny de 2006, 18:50:32 pm »
   Quina falta de tacte més absoluta i quina mala gestió....

Realment es nota que gran part dels últims gestors del C.E.Sabadell fa només 5 anys únicament coneixen el club per refèrencies i perquè "havien sentit dir que havia estat a Primera".  Sino haguéssin valorat més un autèntic producte del Fútbol-Base com és Xavi Muñoz.

S´imposa una disculpa a nivell del club, encara que els gestors actuals (evidentment més vàlids) no en tinguin cap culpa.

Sort, Xavi i a reveure....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #19 el: 21 de Juny de 2006, 19:22:45 pm »
Suposo ke d'igual manera deuen tractar als seus treballadors de la construcció...

Es creuen kels jugadors son immigrants sense papers ke treballen per 4 euros i mig i ke els poden manar com vulguin, pq sino els foten fora....

(amb tots els respectes per aquest colectiu)

em fa pena la gent ke tracta als demes a crits, amenaces i despreci.... pq segurament a ells tp els an tractat diferent...

(cada uno caga lo ke come)

« Darrera modificació: 21 de Juny de 2006, 19:25:54 pm per Bend »