Autor Tema: CARTA OBERTA DE X. MUÑOZ  (Llegit 7367 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

friend

• Visitant
Re: CARTA OBERTA DE X. MUÑOZ
« Respondre #40 el: 22 de Juny de 2006, 20:52:35 pm »
no es culpa mevaa aixoo... jo crec q el q escric s'enten bastant be...

ferni20

• Visitant
« Respondre #41 el: 22 de Juny de 2006, 20:57:36 pm »
és ven fàcil fum fum fum, resulta ser q el dia del sabadell- alcoià el txiqui va dir als jugadors q si no anaven a jugar els i pagava un dinar a la barceloneta i els i pagaava unes birres, i tots els jugadors o van acceptar menys hammouch q volia anar a jugar, pero al final la directiva q no volia q juguès el sabadell el va convencer perq anessin a dinar a la barceloneta..... quina cara q tenen aquesta gent  :veryangry:

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #42 el: 22 de Juny de 2006, 21:00:00 pm »
A veure... Txiki i Ivan no van voler les primes... i el tercer capita (Xavi Muñoz) va anar a cobrar-les i les va repartir per tots... incloso Txiki i Ivan... pero Txiki i Ivan li diuen al Xavi que son pocs diners, que com els ha repartit... I el Xavi diu que al Motos tambe li toca la seva part... i Txiki i Ivan li diuen al Xavi que no sigui *****, que no li dongui al Motos que aixi toquen a mes cadascu.

La meva pregunta es: amb tot aixo que ens vols dir? Que els que no volien enfrentar jugadors amb directiva al final acaben acceptant els diners igualment? Hombre... si jo no vull cobrar uns diners com a capita... pero al final cobren tots menys jo... no sere ***** de no cobrarlos...

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #43 el: 22 de Juny de 2006, 21:01:05 pm »
és ven fàcil fum fum fum, resulta ser q el dia del sabadell- alcoià el txiqui va dir als jugadors q si no anaven a jugar els i pagava un dinar a la barceloneta i els i pagaava unes birres, i tots els jugadors o van acceptar menys hammouch q volia anar a jugar, pero al final la directiva q no volia q juguès el sabadell el va convencer perq anessin a dinar a la barceloneta..... quina cara q tenen aquesta gent  :veryangry:

Tu apren italia que encara te nenteres menys q jo...  ;D

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #44 el: 22 de Juny de 2006, 21:31:35 pm »
el que explica el friend es totalment cert,en fi tenim el que mereixem directiva de manguis i chorissos,jugadors totalment mercenaris,alguns el dia del llevant es van vendre i la gent encara els aplaudia el que dic tenim el que mereixem

esperem que a partir d'aquesta temporada les coses millorin i molt

friend

• Visitant
« Respondre #45 el: 22 de Juny de 2006, 21:33:40 pm »
mes clar imposible el q vui dir!!per veure el q son realment en txiki i en hammouch dos auntentics falsos, q primer volen kedar be amb la directiva, i despres volen omplirse les butxakes amb uns diners q ells no volien desde un bon principi...!!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #46 el: 22 de Juny de 2006, 21:35:25 pm »
el que explica el friend es totalment cert,en fi tenim el que mereixem directiva de manguis i chorissos,jugadors totalment mercenaris,alguns el dia del llevant es van vendre i la gent encara els aplaudia el que dic tenim el que mereixem

No es la primera vegada que algun jugador del Sabadell es ven... jo m'enrecordo d'alguna coseta que va passar l'any del play-off tambe que aqui no se'n va parlar gaire... aqui nomes parlavem del Burgos...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #47 el: 22 de Juny de 2006, 21:36:56 pm »

Bé, parlem clar doncs....
Quins jugadors es van vendre  :icon_question:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #48 el: 22 de Juny de 2006, 21:40:50 pm »
Algun jugador q anava a un club rival?   :ejem

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #49 el: 22 de Juny de 2006, 21:42:17 pm »
Algun jugador q anava a un club rival?   :ejem

:ejem :ejem :ejem Més d'un per això eh?

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #50 el: 23 de Juny de 2006, 01:09:33 am »
Que vol dir que si no anven a jugar?. Que fesin un planton? no entenc res

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #51 el: 23 de Juny de 2006, 02:16:04 am »

Jo no arribo a entendre el k ens vols dir ferni  >:D
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #52 el: 23 de Juny de 2006, 11:04:21 am »
gracies per tot xavi! molta sort i esperem que torni  :oooooo:  :ok
felicitats sr.larrossa miri el q ha aconseguit  :ko
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #53 el: 23 de Juny de 2006, 11:05:52 am »

??????
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #54 el: 23 de Juny de 2006, 12:40:49 pm »
Una vez más, deplorable la actitud del señor Larrossa. Antes creía que solo era a nivel deportivo, ahora veo que a nivel administrativo tambien es deplorable.
Suerte Xavi, ojala te traten fuera mejor que aqui, anivel directivo y deportivo, a nivel de afición será imposible que te traten mejor. Esta es tu casa.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #55 el: 23 de Juny de 2006, 15:20:48 pm »
Nois que jo crec que el ferni estava fent una conya ara eh...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #56 el: 23 de Juny de 2006, 19:12:38 pm »
companys perdoneu per no respondre fins ara pero la feina mana,el que deia alguns jugadors del sabadell el dia del llevant es van vendre i podrem comprobar algun jugador per quin equip fitxa o va cedit,per cert algun deixa el seu fixatge per el llevant per la temporada propera per que es notaria massa la seva penosa actuacio amb el fitxatxe el mateix estiu per el llevant ,pero aixo es totalment cert

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #57 el: 23 de Juny de 2006, 19:15:05 pm »
companys perdoneu per no respondre fins ara pero la feina mana,el que deia alguns jugadors del sabadell el dia del llevant es van vendre i podrem comprobar algun jugador per quin equip fitxa o va cedit,per cert algun deixa el seu fixatge per el llevant per la temporada propera per que es notaria massa la seva penosa actuacio amb el fitxatxe el mateix estiu per el llevant ,pero aixo es totalment cert

:yes:

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #58 el: 23 de Juny de 2006, 19:53:07 pm »
massa misteri company  :ejem
si em de rajar dons rajem pero no començem a especular, aixo ja ho varem fer l´any passat i mira com em acabat.
jo sempre he dit que si tinc una noticia negativa fiable que pot perjudicar al sabadell no la diré mai, pero encara menys dire las coses a mitjes per que a part de perjudicar l´unic que faig es fotre mes llenya al foc, aixi dons tens la pedreta al teu sostre si vols dir alguna cosa digala pero si no...... no parlis a mitjes amic  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #59 el: 24 de Juny de 2006, 00:50:48 am »
Dagar si tens proves d´aixo que dius, exposalas aqui, si no tens proves no escalfis l´ambient.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN