Autor Tema: Obres Rambla  (Llegit 4698 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Arlekinat5

• Visitant
Re: Obres Rambla
« Respondre #20 el: 25 de Agost de 2006, 09:34:59 am »
O No als egarencs  Bu$HTos no me diga que es del terrassa  :police:  :icon_exclaim:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Obres Rambla
« Respondre #21 el: 25 de Agost de 2006, 19:33:22 pm »
Efectivament, això m'ho havia descudat de comentar: perquè un asfalt vermell :icon_question: Potser perquè és el mateix color que la rosa dels sociolistos :icon_question: :ejem

Hola, Manel!
T'nformo que és de color granatòs perquè és asfalt sonorreductor, o sigui, d'aquest que absorbeix el soroll dels cotxes :ok Per un cop, han fet servir el cap per portar quelcom més que pel. El que jo em pregunto si hauran valorat que aquest asfalt té menys duració que el normal.

I ja posats, algú s'ha fixat en els cartells que es van posar als pavellons (i a altres llocs) :icon_question: Casualment també son amb un fons vermell i les lletres blanques i del mateix tipus que fa servir el partit dels sociolistos... quantes casualitats te la vida... ::)

I respecte a això... et sona publicitat subliminal :icon_question: Et sona inducció :icon_question: A Alemanya es va aplicar en els seus temps per part del NSDAP, i no tant llunyanament a Espanya s'aplicava als informatius de TVE fent coïncidir els fons dels platòs amb els colors dels cartells del partit que governava.

El poder és el que té, captiva i tempta per a que busquin la perpetuació al càrrec.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...