Autor Tema: ELS NOSTRES RIVALS (definitiu)  (Llegit 5776 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7326
  • Gènere: Masculí
ELS NOSTRES RIVALS (definitiu)
« el: 25 de Juny de 2006, 23:29:57 pm »

Equips del grup V 2006/07:

PROV. BARCELONA (12)

Barcelona C
Castelldefels
Europa
Gavà
Manresa
Masnou
Mataró
Prat
Premià
Sabadell
Santboià
Vilanova

PROV. GIRONA (5)

Blanes
Girona
Palafrugell
Palamós
Perelada

PROV. LLEIDA (1)

Balaguer

PROV. TARRAGONA (2)

Rapitenca
Reus

ara tocarà pringar !!

Desconnectat kitanovsky

• President
i els seus números aquesta temporada que ha acabat...
« Respondre #1 el: 25 de Juny de 2006, 23:56:11 pm »

capacitat estadis:

18000: Sabadell
14000: Barcelona C
10000: Girona
6000: Palamós
6000: Europa
5500: Reus
5000: Gavà
4500: Mataró
4000: Premià
4000: Palafrugell
3500: Balaguer
3500: Blanes
3000: Vilanova
3000: Rapitenca
2500: Castelldefels
2000: Manresa
2000: Santboià
1500: Perelada
1000: Prat
1000: Masnou

número de socis:

2200: Sabadell
1300: Reus
1300: Europa
1100: Vilanova
1000: Mataró
1000: Gavà
900: Palamós
850: Balaguer
800: Girona
800: Blanes
700: Premià
500: Manresa
450: Castelldefels
425: Prat
350: Perelada
350: Palafrugell
300: Masnou

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
Re: ELS NOSTRES RIVALS (definitiu)
« Respondre #2 el: 26 de Juny de 2006, 09:25:55 am »
kins són els despalcaments més lluny?
VISCA EL SABADELL

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #3 el: 26 de Juny de 2006, 09:59:27 am »
200 kms.
sant carles de la ràpita (tarragona)

145 kms.
balaguer (lleida)

140 kms.
perelada (girona)

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5802
  • A way of life
« Respondre #4 el: 26 de Juny de 2006, 10:15:22 am »
Com ens desplacem a alguns d'akells camps no hi cabrem... :ejem
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #5 el: 26 de Juny de 2006, 11:27:53 am »
No crec perq no tenen afició jaja. Bueno als camps de barcelona estarem a 20 min. o aixi no ? :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

friend

• Visitant
« Respondre #6 el: 26 de Juny de 2006, 12:27:47 pm »
que no tenen aficio... especifica ekips perq hi ha ekips com la rapitenca que té una afició que no te perq envejar a cap altre afició d'un altre ekip!!

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #7 el: 26 de Juny de 2006, 12:48:53 pm »
Ya empezamos a menospreciar a nuestros rivales....?  >:( Así nos luce el pelo.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #8 el: 26 de Juny de 2006, 13:31:05 pm »
en kms. (aproximat)

205: Rapitenca (St Carles de la Ràpita)
145: Balaguer
140: Perelada
120: Palafrugell
110: Palamós
105: Reus
100: Girona
80: Blanes
60: Vilanova
50: Manresa
45: Castelldefels
40: Gavà
40: Mataró
40: Prat
35: Premià
35: Santboià
25: Masnou
20: Barcelona B
15: Europa (Barcelona)

total kms. (anada/tornada) a tots els desplaçaments: 2820 kms.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #9 el: 26 de Juny de 2006, 16:02:07 pm »

estic d'acord amb tu.

No se pq intentem anar de llestos dient animalades dels rivals ... despres ens fotran i tot seràn plors i desgracies.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #10 el: 26 de Juny de 2006, 16:08:41 pm »
No crec perq no tenen afició jaja. Bueno als camps de barcelona estarem a 20 min. o aixi no ? :beer2

Navarro el teu comentari no té cap ni peus sincerament...et possare un exemple de fa dos anys, un equip com el Peña Sport, que en principi, ja el coneixem del playoff de descens de la temporada anterior...va i ens clava 4 ::)

Penses que els Reial Pudrit i el Far$as són els unics equips que tenen afició, la resposta es No amic meu :icon_mrgreen:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #11 el: 26 de Juny de 2006, 18:47:15 pm »
Ke té a veure que tinguin afició amb ke ens en fikin cuatre??? Els ekips que tenen  , ha  tingut o poden tenir afició son: Palamós , Girona , Rapitenca , Reus , Vilanova , Santboia i Europa. Els altres tenen lo d tots els camps d regional , els pares i gent d la zona que s'acosta pels matins a fer el quinto i veure una mika d futbol. A vere si encara haurem de definir lo ke es afició...

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #12 el: 26 de Juny de 2006, 19:27:58 pm »
Ui!!! Quin detallet es pot treure d´aquesta llista, no??? Si no he deixat de saber llegir s´hi pot trobar a un tal Vilanova i sobretot a un tal Girona, oi??? O em falla la vista???
Bromes a banda, la presència d´aquests dos equips ens ha de fer reflexionar a tots plegats una miqueta. Em dirigeixo a aquells que diuen que si no es puja en un any, el suicidi col.lectiu és la resposta. Tot un Girona, amb un super-equip, continuarà un anyet més a tercera. Per bé o per malament, darrerament les trajectòries de Girona i Sabadell estan sent molt paral.leles, i aquest fet demostra que pots fer un gran equip, una molt bona planificació, tot el que vulguis, però un dia arriba un àrbitre concret, un penalty injust, un fora de joc, etc, i tota la feina d´un any sencer se´n va a fer punyetes. És prova evident, un magnífic exemple per tots aquells que es pensen que pel Sabadell, estar a tercera és un pur tràmit, totalment circumstancial i que en un sol any tornarem a ser a Segona B. Tant de bo això fos possible, però torno a insistir, calma, prudència, molta prudència és el que ens cal a tots plegats. Estem obligats a fer un gran equip, estem obligats a intentar pujar a Segona B. Ara bé, pujar si o si i en un sol any, no serà en absolut, tasca fàcil, i si no s´aconsegueix no crec que ens haguem de llançar balcó avall. Donem temps al temps, tinguem calma, deixem treballar a la gent i tot arribarà. No volguem fer pagar a la nova plantilla la nostra frustració pel descens, no volguem fer fer al nou equip tot allò que les """"súper-figures"""" de l´any passat no van tenir nassos de fer.

PD: Si és veritat que disposarem d´un dels pressupostos més elevats del nostre grup de tercera, i si de veritat volem fer un equip per estar a dalt, crec que hi ha tres noms que com a mínim s´haurien d´intentar fitxar: Manel, Amantegui i Felipe (Girona). És gairebé segur que cap d´ells jugarà l´any que ve a tercera, segur que els veurem a segona B. Ara bé, el no ja el tenim, i almenys seria bo intentar-ho.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #13 el: 26 de Juny de 2006, 19:49:43 pm »
Jo no estic dacord, per mi no kedar entre els 4 primers es un fracas total, k em diguis k en el play-off no tinguem la suficient sort de pujar estic dacord i es acceptable, pero jo no accepto el no kedar en zona de play-off, el k no pot ser esk havent baixat a tercera  ens conformem amb tan poca cosa  :ko
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12587
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #14 el: 26 de Juny de 2006, 20:14:56 pm »

Ves al camp de la Rapitenca, mira, i torna a escriure.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1032
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #15 el: 26 de Juny de 2006, 20:29:40 pm »
A veure, siguem una mica seriosos. A aquestes alçades de la película qui es pensi que amb el nom ja has pujat de categoría es que ha vist molt poc futbol o que esta molt poc informat de com funciona aquest joc de la ditxosa piloteta perque d'exemples de fracassos sonats (apart del nostre) de clubs disenyats per a guanyar i que s'han fotut la gran castanya en tenim per parlarne hores i hores. S'ha de tenir molt poc sentit comú per aquestes alçades i amb l'autentic daltabaix del que nosaltres mateixos hem estat protagonistes encara calent, poder ni tan sols imaginar que el nostre retorn a la segona "B" sera aquest mateix any i per "REIAL DECRET". Si algú d'aquest forum pensa així que vagi preparant la tissana per el que pugui venir.
 Tot aixó "PERO" no ha de ser obstacle perque al equip se li exigeixi el máxim a cada partit independentment dels resultats. Jo personalment n'estic absolutament fart de veure com als darrers anys hem anat abaixant el llistó fins arribar al punt on som ara. Hem estat un equip que s'ha mogut históricament entre la primera i la segona divisió del futbol nacional pero en aquest darrers tretze anys amb el "cuento" aquell del "NO PRESSIONEM MASSA ALS NOIS QUE S'ENS ESTOVEN" els nois ens han fotut directament a la cuarta categoria del futbol nacional (practicament a territorial) i no sols aixó sino que ho han fet en no poques ocasions ARROSSEGAN VERGONYOSAMENT LA NOSTRA HISTORICA ARLEQUINADA. No sere jo qui critiqui al equip si ens quedem com el Girona a les portes del ascens sempre i quan els nostres jugadors s'hagin partit la cara al terreny de joc perque tot plegat es aixó, un joc on en un segon s'en pot anar en orris tot l'esforç d'una temporada pero el que no toleraría un any mes son  a jugadors que no honoressin aquest quadres cada diumenge cosa que estic convençut de que amb el nou mister i la nova gestora aquest any no passara.
Vull que el nostre Sabadell recuperi el lloc on hauría de ser a hores d'ara i ho vull lo avans possible com el qui mes pero tinc el suficient enteniment com per saber entendre quan una derrota ha sigut honrosa i desitjo que la resta de la afició també perque per ser la millor afició tambe s'ha de saber perdre i saber diferenciar la derrota dels valents de la dels INDIGNES i desitjo que la propera temporada de les derrotes que podem patir (espero que les minimes) no n'haguem de patir mes de ridicules i botxornosses com les que ens hem hagut d'empassar durant aquests darrers anys i que ens han dut a on som ara.
Resultats al marge si els jugadors cumpleixen jo estaré amb ells a mort pero vull compromis com el que anunciava el Sergio Montero i el vull de fet i no de paraula que de jugadors que s'han venut a sí mateixos com a grans professionals i despres s'han revelat com a professionals pero del "CUENTO" ja n'estem mes que tips a la capital del Valles
Occidental (confío en el Ramon Moya i crec que fara un planter de treballadors i no de figuretes) i si algú esta tan desesperat com per volerse suicidar si no pujem aquest any  abans de fer-ho que es faci soci del Terrassa aixi seran ells qui perdin un soci i no nosaltres.

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #16 el: 27 de Juny de 2006, 10:00:43 am »

tu ho has dit, lo d´alguns es increible  :no:
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #17 el: 27 de Juny de 2006, 11:07:48 am »

Ves al camp de la Rapitenca, mira, i torna a escriure.

Demano perdo pel comentari .. :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #18 el: 27 de Juny de 2006, 21:32:48 pm »
recordeu on estarà un Vil·lareial B amb tots els seus 100 puntets en el campionat regular.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #19 el: 27 de Juny de 2006, 21:51:02 pm »
Ara es veieu una mica superiors perque veniu de una categoria superior, es normal, quan porteu uns 5 partits hi ha estareu ficats de ple a la 3ª divisió. Cuidado que aquest any la cosa estarà dificil, Reus, Girona, Vilanova, Gavá, Premià, Santboià, Sabadell, Castelldefels, Mataró, i algun altre per 4 places. Ja veureu que no serà fàcil, i anar a camps com Peralada, Blanes, Balaguer, apart del equips esmentats serà molt dificil treure punts.

Agafeu la 3ª com a transició però amb respecte. A mes, despres queda el play off, i ja veieu, el Girona queda campió i no puja. Ja sabeu que jo soc soci del Vilanova, però com que son 4 places ja tinc dos favorits per ocuparles. I en el enfrontament entre els dos que quedin empat.

Per cert, heu fitxat a Juanje del Vilanova, mmmmm a mitja temporada us treurà de pollaguera, perd la pilota amb facilitat al mig del camp i propiciant el contracop rival (gràcies per fitxarlo, jejejeje).

Anims, jo porto en una part del meu cor al sabadell i a veure si tots plegats gaudim de una bona temporada.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.