Gerard no hi problema, vosaltres veniu a animar al vostre equip. I nosaltres animarem al noste
esperem que no hi hagin de mal rotllos. Si no tinc mala memoria.. crec que aquest any ja vau vindre al Sabadaell : Reus. 
La memòria no et falla,van vindre gent de Reus a Sabadell a veure el partit pero era una altra penya reusenca anomenada "Caixa o Faixa " amb akell resultat final d'empat que l'arbit era un merdes com el nsotre ultim partit Reus-Osasuna k per culpa del arbit CUESTA FERREIRO ens va tocar els ous el fill de p*** i va regalar dos gols inxistents al osasuna, aixo quan naltros ens haviem avançat primer..i no ens mereixiem baixar pro wno..son coses de futbol i per cert en el partit Reus-Sabadell a vere si aneu gent.
APA JA TORNARE PER AKI KUAN FIKIN EL CALENDARI DE TERCERA!
DW!
FORÇA REUS!
FRN06
Reusenc, tampoco esperes que os "echemos" petalos de rosa cuando vengais aqui, Hace 3 o 4 años, en un partido en Reus, que perdimos 3 a 1 despues de ir ganando, se nos trató muy muy mal. A mi no me pasa nada porque vengais, al contrario, contra mas gente mejor, pero aqui hay gente que no olvida. Seguro que vosotros no tendriais nada que ver, pero esto es así.....
Por cierto, y aqui no me quiero meter donde no me llaman, pero el nombre de vuestra peña se parece mucho mucho a la de un equipo que ahora esta en primera,no? No, lo digo como curiosidad, aquí sería impensable poner como nombre a una peña "Torrente arlekinao", o algo asi