Autor Tema: PER UN SABADELL POPULAR !! -carta a la nova directiva-  (Llegit 5542 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
PER UN SABADELL POPULAR !! -carta a la nova directiva-
« el: 26 de Juny de 2006, 00:12:11 am »
ja esta be de monsergues i d'històries mil, el Sabadell te al davant un difícil any i un únic objectiu: l'ascens. Es dóbligat compliment tornar d'on venim i no fer volar coloms.

Per fer-ho, a més tenim una oportunitat única d'obrir el club a la ciutat. No ens enganyem, aquest any no tindrem 2000 socis i, dificilment, tindrem mes de 1000. Per això, crec que la part econòmica provinent dels carnets serà un baix percentatge del pressupost.

Dubto que els ingressos de socis superin els 150.000 euros i, en cas de fer-ho, serà de poc. Per tant, aposto per obrir el Sabadell a la ciutat amb uns preus descaradament populars però, això si, amb puntualitzacions, ja que els números han de quadrar.

El millor fitxatge per aquesta temporada serà l'afició, com cada any. No falla. Si tenim la NCA amb 1200 aficionats les fredes tardes d'hivern us asseguro que tindrem pressió zero per guanyar els partits. Ara be, si fem venir 8000 espectadors el rival nomès veure-ho s'hi caga. La NCA a hores d'ara es un estadi fred, fàcil pels visitants.

Per això, proposo que es facin dos tipus de socis: els de tota la vida i els de baix cost.

El soci nou tindria un carnet numerat, seient al lateral de general o a tribuna. Seria com cada any, amb un preu d'uns 120 euros a general.

El soci de baix cost podria ser el famós "simpatitzant", sense seient i per tant destinat a veure els partits des dels gols. No seria soci per tant no guardaria antigüitat en el carnet. El seu preu seria de 30 euros i en cas de pluja, mai podria passar a tribuna.

Aquest mateix espai de general es podria ocupar pagant una entrada de 2 euros cada partit. Preus populars per fer el Sabadell popular. Dubto que els socis de tota la vida optessim per l'opció barata i, per tant, en generar menys recursos.

A més, crec que 4000 persones mes vindrien a la NCA sempre i quan l'equip jugui mínimament be, sent 25 kilos mes per les arques del club. De fet crec que a tercera, el Sabadell no ha de ser mai deficitari en aquestes condicions.

I també veig com a bona opció, jugar els partits de tercera al migdia.

Espero que aquesta opinió es tingui en compte.

Força SBD !!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
Re: PER UN SABADELL POPULAR !! -carta a la nova directiva-
« Respondre #1 el: 26 de Juny de 2006, 01:36:05 am »
A veure, a 120 euros ser soci em sembla bastant per a tercera. La cosa hauria d'anar al voltant dels 80 euros per ferse soci, crec k es una xifra raonable.

I lo de jugar els partits al migdia pues nose, molta gent prefereix a la tarda, la majoria joves k surten de festa.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #2 el: 26 de Juny de 2006, 01:54:17 am »
jo també penso que 120 euros és massa car i s hauria d´intentar baixar de 100.
I jugar al migdia a mi em sembla bé. Al hivern es pasa molt fred a la nova creu alta i molta gent li frena el fred sobretot la gent gran.
A les dotze tampoc es tan d´hora per la gent que surt i si que vé més de gust sortir de casa al migdia al hivern per donar un volt i despres vas a fer el vermut.
I jo no sé perque però la majoria d´equips que jugan al mati guanya el de casa.
Jo0 crec que s´hauria de provar i potser anaria més gent. Ja  dic sobretot aquelles tardes gelades de hivern ho agrairiem

Desconnectat lex

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 214
  • Ara més que mai, tots amb el SABADELL!
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #3 el: 26 de Juny de 2006, 09:14:56 am »
JO estic d'acord amb els companys de sobre, 120€ son masses calers uns 80 o 100 estaria molt millor, i kina raó tens akelles tardes gelides ala nova creu alta k t'aixeques tieso xDD no estaria malament fer els partits, almenus els d'hivern a les 12 del migdia la miketa de calor que fa acompanya mñes a sortir ;)

VISCA EL SABADELL!!!!!

P.D: Jo crec k durant tota la temporada, cada soci hauria de poder portar un acompanyant gratis!
Ser Arlekinat no es un passa temps, SER ARLEKINAT ES UN SENTIMENT QUE ES PORTA AL COR, UNA FORMA DE VIDA, QUE PER MOLTES TRABES QUE ET POSIN MAI HO PERDRAS.<br />VISCA EL SABADELL!!!!!!!!! by member of @.com

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #4 el: 26 de Juny de 2006, 10:11:37 am »
Pos a mi ja m'agrada per la tarda! :yes: Pel matí no m'agrada, no mi veig jo a les 12 dl mati a la NCA.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat lex

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 214
  • Ara més que mai, tots amb el SABADELL!
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #5 el: 26 de Juny de 2006, 10:52:59 am »
Nanu, k pocs partits has passat un diumenga a la tarde en ple hivern sota la pluja, taixekes que no saps ni on tens els peus, si els genols... ho tens tots encartronat :S i el peus gelats!

t'ho dic per experiencia xDDD jajajajaja!!!!

jo els partits de l'estiu els jugaria a ultima hora de la tare!!! a les 8 o aixi k a les 5 fot molta calo i ja no som joves precisament xDDDDD

Ser Arlekinat no es un passa temps, SER ARLEKINAT ES UN SENTIMENT QUE ES PORTA AL COR, UNA FORMA DE VIDA, QUE PER MOLTES TRABES QUE ET POSIN MAI HO PERDRAS.<br />VISCA EL SABADELL!!!!!!!!! by member of @.com

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #6 el: 26 de Juny de 2006, 11:13:09 am »
Jo he pasat tardes gelades a la nova creu alta que no sentia les cames i a les 12 o 12.30 del mati jo crec que s´està molt millor al hivern i també estalviem llum.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #7 el: 26 de Juny de 2006, 11:39:49 am »
Crec el mateix. Seria millor uns 100 o 80 euros i crec k guanyariem més . Ja que hi hauria més socis. Aixo de jugar a les 12:00 esta bé. Pero només els hiverns ;) :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #8 el: 26 de Juny de 2006, 12:56:37 pm »
Sí home, sí, vindran 8000 espectadors a veure l'equip a tercera....  :laugh:

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #9 el: 26 de Juny de 2006, 12:58:42 pm »
Weno jo tmb me kedat gelat forces vegades pro weno pel Sabadell a cualsevol hora! Tot i k preferexo per la tarda...
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #10 el: 26 de Juny de 2006, 13:33:00 pm »
wiwo...

si l'equip va entre els primers, es juga be a futbol, la cosa s'anima...

tan estrany seria veure 5000 aficionats a la NCA amb entrades a 2 € ??

pensa-hi !!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #11 el: 26 de Juny de 2006, 14:31:02 pm »
en una notícia a la web de RS es diu que les entrades a 1 euro dessapareixeran, però tots sabem que quan la cosa apreta...  :ejem

per cert, que preferiu...  seguir sent com el Girona o ser el Sabadell ?
ahir el Girona la va ***** de cop. Van anar de prepotents i van fer pagar 10 euros. Van haber-hi 2000 espectadors, 500 visitants. Ambient a les grades...  :Hecho_polvo: :ko

tot just fa un any, el sant andreu en un partit memorable va pujar de categoria. a l'estadi hi caben uns deu mil espectadors, van fer portes obertes. Hi van anar 14000 espectadors. Resultat?  :ok ::)

que cada un agafi les seves conclussions. però unes grades plenes son mig ascens i sol ser el fitxatge més barat.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #12 el: 26 de Juny de 2006, 14:51:14 pm »
Jo prefereixo a la tarda. No només és la gent q surt, que si arriben a les 6 o 7 del matí doncs les 12 sí que és molt d'hora, tb és la gent que juga a les diferents lligues de futbet diumenge al matí com per exemple la de l'ajuntament (jo en veig molta per l'estadi i jo tb hi jugo), o els nanos de la cantera que tb n'hi ha q juguen en diumenge, per no dir que també hi ha el bàsquet q normalment juga diumenges al matí o q les families prefereixen anar a passejar pel matí per anar al parc catalunya i no pas fer-ho per la tarda que a les 5 ja està marxant la llum i no poden veure els ànecs mentre neden ni prendre el sol a la gespa. La gent normalment no se'n va a les 2 a fer el bermut, hi va abans, a les 2 el q té la gent són ganes d'anar a dinar a casa  (menys els que han sortit de festa, que ni partit de futbol, ni passeig al parc catalunya ni bermut! segurament akests es llevin per dinar mentre veuen humor amarillo!)  :laugh:

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #13 el: 26 de Juny de 2006, 15:14:23 pm »
El futbol, como norma general, el domingo por la tarde. Eso si, para salir de la rutina, podria haber algun partido puntual por la mañana, e incluso un sabadito por la tarde, a eso de las 9 o así. Como una previa para antes de salir de marcheta  :yes: 

En cuanto a lo de los precios, habria que pensar que muchos de nosotros, por lo menos yo, iremos seguramente a mas del 50% de los desplazamientos. Haced calculos y pensad en cuanto saldria la cosa este año, entre el carnet de socio, los desplazamientos y las clavadas que te meten por todos los campos...   Por eso, se tendria que recompensar de alguna manera al socio.  Incluso se podria sacar una especie de "Carnet de Desplazamientos" o algo asi, que sumado al de socio, pueda salir mas barato ver al CES por estos campos de 3ª. No se, son ideas....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #14 el: 26 de Juny de 2006, 15:31:17 pm »
Me parecen muy buenas ideas, lo de bajar el precio del carnet y sobre todo lo de jugar en invierno el domingo a las 12. Ahorra el club dinero con las luces y el aficionado con los clinex y antibioticos que se dejaria de comprar con los resfriados cuando jugamos por la tarde con un frio de un par de cojo....  :wacky:

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #15 el: 26 de Juny de 2006, 16:04:18 pm »
Els preus s'haurien de baixar molt, si ja eren persones que aquests ultims anys es queixaven constanment dels preus, imagineu-vos ara que es trobem a 3a, s'hauria de fer una molt bona campanya de socis, que ajudi també d'alguna manera a l'equip i a la nostre afició.

Ara bé, el tema de l'horari més igual quan juguem, ja que no hi crec gaire que el temps que hi pogui fer afecti a la manera de jugar...ara que el nostre equip, li passa de tot :ejem :ejem
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #16 el: 26 de Juny de 2006, 16:04:31 pm »
El club no ahorra nada pq la luz la paga el ayuntamiento.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #17 el: 26 de Juny de 2006, 16:12:09 pm »
El club no ahorra nada pq la luz la paga el ayuntamiento.

Bueno birri pues el dinero que ponen de luz que lo inviertan el otra cosa para el club, no?
Y si no nos lo ahorraremos los ciudadanos.
Y si no con ese dinerito que lo utilicen para poner florecillas silvestres por toda sabadell.  ;)
Saludos.  ;D

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #18 el: 26 de Juny de 2006, 16:56:33 pm »
Al final serem els de sempre, uns 1500 a la NCA, jugant a la tarda, i passant fred a l'hivern.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #19 el: 26 de Juny de 2006, 17:11:55 pm »
me'n recordu que va haver una època on van fer la brillant idea de jugar a les 12:00 i al camp anaven unclus menys gent de lo normal i només va durar 1 partit, contra el mallorca "b" si mal no recordu :****
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!