Enquesta

toveu un barça-madrid com un cataluña-españa?

SI!
11 (22.9%)
NO!
37 (77.1%)

Total de vots: 46

Autor Tema: barça-->catalunya madrid--->españa?  (Llegit 3771 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
barça-->catalunya madrid--->españa?
« el: 27 de Juny de 2006, 23:41:25 pm »
jo ja aquesta nit estic flipant amb tot el que esta pasant pues ala, alli va una vergonya com surti el si...perque llavors no soc ni català ni espanyol... :o em direu que sóc jo?
no val res mes que el si o el no... :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
Re: barça-->catalunya madrid--->españa?
« Respondre #1 el: 28 de Juny de 2006, 09:05:37 am »
Si fos vritat, li stariem donant la raó al Far$a kuan diu k es el club d Catalunya! :veryangry:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #2 el: 28 de Juny de 2006, 10:25:20 am »
Resistencia, perdoname, pero esta pregunta lo considero una chorradilla.....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 28 de Juny de 2006, 21:46:22 pm »
no es una chorradilla Murciano, aqui siempre se esta diciendo lo mismo se barrejan cosas i ja estoy asta los CJNS... :****
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 28 de Juny de 2006, 21:53:44 pm »
no es una chorradilla Murciano, aqui siempre se esta diciendo lo mismo se barrejan cosas i ja estoy asta los CJNS... :****

Llavors resistencia explica'm perque té tanta repercusió un Madrid - Barça i perque la gent es posa tan nerviosa.
Jo he dit en un altre post que la majoria creu això. O almenys molta gent, d'això en pots estar segur.

Tu fes aquesta pregunta al camp del barça o del madrid i ja veuras que et diran.
És més, quan fan reportatges per la tele al camp del madrid i entrevisten a la gent, fixa't que ningú diu, "estos del barça" .......... Diuen "estos catalanes......."
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 28 de Juny de 2006, 22:48:38 pm »
MUTIO, llavors jo que soc? mu expliques tu? jo vaig descartan...cule... mmm...NO...catala.. .mmm...m'estas dient que tampoc o si? es que no o acavo d'entendre...jo crec que el problema que ja es el de sempre els cules us penseu que representeu a catalunya(quan parlo de catalunya, jo parlo de tot el territori, fins al poble mes petit i amb menys comunicació...) vosaltres parleu de catalunya pluralitzant, i només us referiu a barcelona(tenint en compte que un reduit % d'aquesta barcelona es de l'espanyol...) osease, pluralitza ens mata aqui i allí...nose si mentens.... :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 28 de Juny de 2006, 23:04:55 pm »
A veure. Moltes coses son compatibles. El meu millor amic, és independentista i del Real Madrid. I conec alguna que és seguidora del  :scut que és independentista i té el carnet madridista.

Visca la Terra i a prendre el far$a!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 28 de Juny de 2006, 23:25:15 pm »
MUTIO, llavors jo que soc? mu expliques tu? jo vaig descartan...cule... mmm...NO...catala.. .mmm...m'estas dient que tampoc o si? es que no o acavo d'entendre...jo crec que el problema que ja es el de sempre els cules us penseu que representeu a catalunya(quan parlo de catalunya, jo parlo de tot el territori, fins al poble mes petit i amb menys comunicació...) vosaltres parleu de catalunya pluralitzant, i només us referiu a barcelona(tenint en compte que un reduit % d'aquesta barcelona es de l'espanyol...) osease, pluralitza ens mata aqui i allí...nose si mentens.... :ko

No m'has entès resistencia.
Jo dic el que pensa la gran majoria. No dic ni que estigui bé ni malament.
Potser no us agrada a molts, però la majoria de gent pensa en Barça i Madrid. I saps que és així.
Jo dic que un dels representants més importants de Catalunya és el Barça. Hi pots estar d'acord o no, però la majoria de gent pensa així també. Per mi Catalunya és molt més que el Barça evidentment. Per mi el Sabadell tambés és Catalunya i el Manresa, i el Terrassa i el Castelldefels...... . Però torno a dir, per la gran majoria el Barça és Catalunya i el Madrid la resta de l'estat. Jo no dic que hi estigui d'acord ni en contra, però estaria bé fer aquesta pregunta abans d'entrar al Camp del barça o al camp del madrid.
Ei, és la meva opinió i respecto que no pensis igual!  :ok
Sempre parlant en termes esportius.

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #8 el: 28 de Juny de 2006, 23:46:57 pm »
ens queixem del centralisme espanyol que patim cap a Madrid, jo el primer, pero no ens n'adonem del que hi ha aqui... :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #9 el: 29 de Juny de 2006, 00:23:34 am »
si eske politica i futbol  :no:

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #10 el: 29 de Juny de 2006, 02:31:01 am »
Mi voto es para el no, el Barça pudiera ser el equipo que lleva más el nombre de Catalunya por todo el mundo, en su vestimenta lleva la senyera catalana y siempre vaya donde vaya hacen catalanidad, pero eso no quiere decir que sea como la Selección de Catalunya, ésta representa a todos/as ciudadanos/as de este País, seas o no seas socio, simpatizante o seguidor del Barça. No nos equivoquemos como hacen en otro sitio del reino, que dicen que ese equipo nos representa a todos y que porta la bandera de España por todo el mundo, les aseguro que yo no he dado mi permiso para tal representación. SALUDOS
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #11 el: 29 de Juny de 2006, 12:18:31 pm »
Resistencia (y los demás), os invito a que este verano vayais y os deis una vuelta por esos pueblos de España. No importa, Andalucia, Castilla, Murcia, La Rioja.. y vereis como la gente puede ser indistintamente del Barça o del Madrid. Y no pocos, eh?  Y que quiere decir eso?  Tienen que ser catalanistas obligatoriamente?  O españistas?   Yo creo que es en esos pueblos donde se vive el futbol de verdad. Sin politicas.  El que es del Barça o del Madrid es porque les gusta el futbol de verdad, y su equipo. Y lo pueden llevar tanto o mas en el corazon que uno de Barcelona o de Madrid. Por eso yo no creo mucho en esta "division" ni en esta pregunta.    ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #12 el: 29 de Juny de 2006, 16:36:37 pm »
Voto que NO. Simplement perquè com a català, no em sento representat del Far$a.

Com a català, només em pot representar la selecció catalana.

Apart :icon_exclaim: Tots sabem què ens dediquen cada vegada que trepitgem el Mini Estadi... >:(
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 29 de Juny de 2006, 19:27:29 pm »
ens queixem del centralisme espanyol que patim cap a Madrid, jo el primer, pero no ens n'adonem del que hi ha aqui... :ko

En això estic d'acord resistencia.
Per exemple, no és just que l'Espanyol tingui menys protagonisme que el barça a la tele. És un equip també de Catalunya i de 1a. Igual passarà amb el Nàstic.... etc etc etc....
Però vulgueu o no vulgueu, us agradi o no, per la MAJORIA de gent, i no dic tothom, torno a dir, la majoria de gent veu el Barça igual que Catalunya. És un debat ja molts cops discutit i cadascú té la seva visió.
El que és indubtable, és que el Barça ara per ara és l'únic equip català que juga la màxima competició continental.... i això fa molt.

De totes formes, crec que discutir sobre això no porta enlloc.

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #14 el: 29 de Juny de 2006, 20:48:48 pm »

En això estic d'acord resistencia.
Per exemple, no és just que l'Espanyol tingui menys protagonisme que el barça a la tele. És un equip també de Catalunya i de 1a. Igual passarà amb el Nàstic.... etc etc etc....
Però vulgueu o no vulgueu, us agradi o no, per la MAJORIA de gent, i no dic tothom, torno a dir, la majoria de gent veu el Barça igual que Catalunya. És un debat ja molts cops discutit i cadascú té la seva visió.
El que és indubtable, és que el Barça ara per ara és l'únic equip català que juga la màxima competició continental.... i això fa molt.

De totes formes, crec que discutir sobre això no porta enlloc.
doncs no MUTIO no cal torna a discutir, encara que et comentare una altre cosa que tu mateix as donat el perque...
El barça l'unic que juga per `la maxima categoria continental, el barça es l'unic que cobra una burrada per la p---tv-3 i d'altres...el que no seria normal que el espanyol entres a la copa d'europa no? o el nastic o el lleida...pero...mir eu l'osauna...mireu el villareal...digueu-me somia-truites pero jo veure el sabadell a 1a, i confio en que fara algo gran... :anims :yes:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #15 el: 05 de Juliol de 2006, 20:42:31 pm »

Els que ho enfoquen així, ni els agrada el Futbol ni hi entenen.  La Política quan més lluny millor....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #16 el: 05 de Juliol de 2006, 20:55:31 pm »
Tots votarem no, jo com a català estic disposat a que em representi el Far$a, i qualsevol altre que opini igual tampòc voldrà que el Reial pu*rit els representi. ;)
« Darrera modificació: 05 de Juliol de 2006, 23:16:20 pm per X-Men Aigua »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

oriolh

• Visitant
« Respondre #17 el: 19 de Agost de 2006, 23:19:37 pm »
NO!!!!!