Autor Tema: El Juanje és un figureta  (Llegit 2607 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
El Juanje és un figureta
« el: 28 de Juny de 2006, 00:31:37 am »
A l'estil Sergio Iglesias. Perd moltes pilotes perilloses per voler fer rules i osties.

Això m'han dit des de Vilanova.
« Darrera modificació: 28 de Juny de 2006, 00:38:03 am per wiwo »

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • Gènere: Masculí
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
Re: El Juanje és un figureta
« Respondre #1 el: 28 de Juny de 2006, 00:46:30 am »
el juaje esta ya fichado???

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #2 el: 28 de Juny de 2006, 00:48:08 am »
Si que debeu haver vist a tots 2 jugadors jugant com per comparar-los eh... millor no opinem fins que nosaltres no l'haguem vist jugar, després ja podrem dir si son igual de figuretes o no... Si abans de venir un jugador ja comencem a dir coses dolentes d'ell...

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #3 el: 28 de Juny de 2006, 01:40:53 am »
si es aixi, kina m**** de fitxatge seria  :-\
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
« Respondre #4 el: 28 de Juny de 2006, 01:45:49 am »
Si que debeu haver vist a tots 2 jugadors jugant com per comparar-los eh... millor no opinem fins que nosaltres no l'haguem vist jugar, després ja podrem dir si son igual de figuretes o no... Si abans de venir un jugador ja comencem a dir coses dolentes d'ell...

què és el que no entens de la frase "Això m'han dit des de Vilanova"?

tens problemes de lectura?

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5802
  • A way of life
« Respondre #5 el: 28 de Juny de 2006, 08:54:41 am »
Crec k hi ha un usuari k es diu Xavier k es dl Vilanova, ell es el k ens pot parlar millor dl juanje. :wacky:
« Darrera modificació: 28 de Juny de 2006, 14:50:03 pm per Mendo_Skywan18 »
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #6 el: 28 de Juny de 2006, 10:20:44 am »

Amigo Wiwo, no creo que Birri tenga problemas de lectura. Quiza tu no te has explicado bien; si querias decir lo que te han dicho de Vilanova, podias cambiar el titulo de mensaje y en vez de decir "El Juanje és un figureta", podrias haber dicho "Me han dicho desde Vilanova que Juanje és un figureta". Ves un poco la diferencia... ?   Lo entiendes tu?
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
« Respondre #7 el: 28 de Juny de 2006, 12:34:40 pm »

Amigo Wiwo, no creo que Birri tenga problemas de lectura. Quiza tu no te has explicado bien; si querias decir lo que te han dicho de Vilanova, podias cambiar el titulo de mensaje y en vez de decir "El Juanje és un figureta", podrias haber dicho "Me han dicho desde Vilanova que Juanje és un figureta". Ves un poco la diferencia... ?   Lo entiendes tu?

Lo entiendo perfectamente.

Tengo un amigo en Vilanova que ha visto en más de un partido del Sabadell jugar a Sergio Iglesias. Y hemos comparado opiniones.

Con esto te quiero decir que estoy en mi derecho de opinar y compararlo con quien quiera por las referencias que tengo, y no hace falta que BIRRI, como siempre, entre a sabotear mis mensajes.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #8 el: 28 de Juny de 2006, 12:37:00 pm »
Lo q no entiende wiwo es que ha hecho una comparación a partir de algo q le han dicho sin ver al otro jugar y opinar realmente si es como el iglesias o no (por lo tanto no es que solo digas lo q te han comentado, sino que tú ya has supuesto cosas). A mi tb me dijeron que el iglesias era un crack y ya vimos q no, así q vete fiando de lo q te cuentan. Y wiwo, a parte de no tener problemas de lectura tb leo cosas q escribes en otros foros así que tengo bien claro de ké palo vas, no hace falta que me des clases de nada. Vuelvete a leer lo que he escrito antes en mi mensaje que ahora mismo no te acabo de explicar nada nuevo. Si tienes manía persecutoria es culpa tuya, de hecho no me había fijado ni en kien había escrito el mensaje.

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #9 el: 28 de Juny de 2006, 12:38:06 pm »
jajajajaja encara no hem vist com juga i ja lestem critican , aixo es patetic la veritat. potser qui ta dit com juga no te ni **** idea de futbol home .

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
« Respondre #10 el: 28 de Juny de 2006, 12:42:51 pm »
jajajajaja encara no hem vist com juga i ja lestem critican , aixo es patetic la veritat. potser qui ta dit com juga no te ni p*** idea de futbol home .

No l'he criticat. Només he aportat unes dades que tinc.

Desconnectat Fran_87

• Juvenil
  • Missatges: 542
« Respondre #11 el: 28 de Juny de 2006, 13:24:24 pm »
Penso k em de donar temps a tots els jugadors nous abans de començar a criticar.

Només animant al Sabadell s'aconseguira el nostre objectiu de la 2aB.

Així k per mi tots els jugadors k venen al Sabadell són els millors.(Després el temps em donara o treura l'ilusió)

Ara mes k mai tots amb el Sabadell!!!!!!!!!!!!!!!!
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #12 el: 28 de Juny de 2006, 13:27:03 pm »
no s´ha de caure en el mateix error, k la temporada pasada, aki son ells els k s´han d guanyar k per l´aficio, siguin els millors, d´entrada per mi son simples jugadors, del CESBD
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #13 el: 28 de Juny de 2006, 13:57:16 pm »
Home, el Sergio va venir de figura i va resultar ser un figureta... I tambe ens ho van dir gent que l'havia vist jugar... Esperem una mica no??  :no:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #14 el: 28 de Juny de 2006, 21:13:57 pm »
Jo crec que avans de jutjar els fitxatges, i per molt que els critiquin, se'ls ha de veure jugar, que jutjar sense comprovar és pèsim (per dir-ho finament) ;)
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #15 el: 28 de Juny de 2006, 22:49:26 pm »
Claro hay k verlo jugar y nose espero k baya pillando practica y expriencia y k desde primer momento esten todos los jugadores bien unidos y integrados...

Suerte a todos! Y xfavor no crtikemos ni valoremos de weno a nadie hasta el principio de temporada xk sino...

:beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2

Suerte a los nuevos jugadores!  :bandera

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #16 el: 29 de Juny de 2006, 01:48:23 am »
Compañero Wiwo demosle tiempo a los nuevos jugadores de demostrar lo que tienen, la ilusión que tenemos ahora de que todos estos nuevos jugadores nos lleven de nuevo a la 2ª-B no la empezemos a perder sin haber comenzado la temporada, sino fijate en los equipos que están fichando a los nuestros de la temporada pasada, no creo que piensen que van a bajar, tranquilo y esperemos. SALUDOS

:anims   :beer2  :beer2   :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #17 el: 01 de Juliol de 2006, 12:22:03 pm »
Només m'agradaria recordar com la passada pre-temporada quan es va anunciar el fitxatge del Gallo, en aquest mateix fòrum un afeccionat del Jaén ens va avisar del "carck" que fitxàvem. Aleshores, i jo el primer, ens vem llançar sobre d´ell dient en poques paraules que estava rabiós pel fet d´haver marxat d´allà i haver fitxat pel Sabadell...
Jo també sóc dels que aposto per donar temps al temps, i de donar un a marge de confiança al Juanje. De totes maneres, en cas de ser veritat el que es diu d'ell des de Vilanova, no crec que jugui massa partits amb el Moya d´entrenador. Ara bé, lo dit, temps al temps i donem aquest marge de confiança.

VISCA EL CE SABADELL!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #18 el: 02 de Juliol de 2006, 21:53:43 pm »
Crec k hi ha un usuari k es diu Xavier k es dl Vilanova, ell es el k ens pot parlar millor dl juanje. :wacky:

El Juanje ha fitxat perque viu a sabadell i estava cansat de venir a vilanova. (dit per ell).

Nomes dirvos una cosa, que ja era hora que marxes. Fa alguna jugada bona, però fa moltes tonteries al mig del camp, acostuma a perdre la pilota provocant els contraatacs rivals. La gent acava desesperança amb ell.

Opinió: Mal fitxatge per el sabadell. Ja m´ho direu a mitja temporada. Jo fa dos anys que vaig marxar a vilanova i quasi no m´he perdut cap partit d´aquest equip, i us he de dir que la gent en general de vilanova respiran tranquils. El qui hauria sigut bon fitxatge era en Sellares. però....

Per cert, se li deia artista i que té la cama esquerra de seda... ja m´ho direu.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #19 el: 02 de Juliol de 2006, 22:09:03 pm »

El Juanje ha fitxat perque viu a sabadell i estava cansat de venir a vilanova. (dit per ell).

Nomes dirvos una cosa, que ja era hora que marxes. Fa alguna jugada bona, però fa moltes tonteries al mig del camp, acostuma a perdre la pilota provocant els contraatacs rivals. La gent acava desesperança amb ell.

Opinió: Mal fitxatge per el sabadell. Ja m´ho direu a mitja temporada. Jo fa dos anys que vaig marxar a vilanova i quasi no m´he perdut cap partit d´aquest equip, i us he de dir que la gent en general de vilanova respiran tranquils. El qui hauria sigut bon fitxatge era en Sellares. però....

Per cert, se li deia artista i que té la cama esquerra de seda... ja m´ho direu.

Gracies per la informació  ;)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!