Autor Tema: NO SIGUEU 'TACANYOS' AMB EL SABADELL  (Llegit 8650 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
Re: NO SIGUEU 'TACANYOS' AMB EL SABADELL
« Respondre #60 el: 03 de Juliol de 2006, 16:35:23 pm »
Mutio, jo penso com tu,  encara que les entrades fossin gratuites no hi anaria mes gent. La gent començara a acostar-se al camp a mesura que estiguem mes ben situats en la taula classificatoria.

I compte amb pensar que la unica politica per atreure espectadors es posar els preus el mes barats possible "Quan una cosa no val res, no val res"

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
« Respondre #61 el: 03 de Juliol de 2006, 17:01:54 pm »
donc jo crec que estarem classificats entre els cinc primers des de la jornada 3. si es aixi, la gent ve al camp fijo. i a carro guanyador i entrades a 2 €, ve tothom. ja ens faria falta crear ambientillo durant una temporada sencera a la NCA.

referent a que la gent acabarà per no fer-se sòcia, menys sòcia es farà si ha d'anar al camp amb 1000 espectadors en un estadi de 16000 i a sobre no es guanya. el secrets està en diferenciar a qui es soci de qui paga una entrada barata. punt

diferències:

- tens el teu número de soci (per a molts això es important)
- tens el teu carnet de soci
- tens seient a general (els que paguen entrada barata només poden seure al ciment)
- si un dia plou, pots anar a tribuna baixa
- si vols anar a un desplaçament, tens un preu i condicions preferents
i desprès es poden estudiar altres accions com descomptes a comerços de sabadell o als patrocinadors del club.

si es sap diferenciar, el club pot donar capiguda a tothom i fer que a les grades de una NCA a tercera divisió acabin veient-se mes de 5000 aficionats. aficionats que haurem de saber-los fer sentir els colors.

a més, a sabadell hi han milers de benvinguts. a més, caixa sabadell fa un programa per tv3 dedicat a ells i fins i tot el festival etnival de girona. hauriem de saber entrar en el col·lectiu inmigrant (16000 sabadellencs) per fer-los sentir els colors i fer-los socis. jo proposaria fer una forta campanya amb ells a un preu raonable. podrien ser grans arlequinats.

però el problema és el de sempre: d'on no hi ha no en raja. i sempre porta les regnes qui no te idees o qui es tanca en banda.

per un sabadell de tots,
força sabadell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #62 el: 03 de Juliol de 2006, 17:13:17 pm »
lo k diu el kitanovsky sta molt bé cre k si hi han preus de 2 o 3 euros si k aniria gent. jo ja ho vaig dir. el prblema esque no possran preus de 2 euros a la jornada 10 o aixi. els posran al final ... si estem per dalt. pero  tmpoc ho afirmaria. alomillor estan al final i pels primers el que vol el club esq porti gent a la NCA pero pagan. malament  :ko . Com nose qui va dir pel foro... el Reús la temporada passada per pujar... va omplir el camp. amb més gent del que hi cap i hi ha normalment. aixo pk ? perque era entrada Gratuita.. :oooooo:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #63 el: 03 de Juliol de 2006, 17:18:19 pm »
doncs jo crec que estem mal acostumbrats a veure el futbol en els ultims anys a sabadell, aqui li agrada el futbol pagara el que s'ha de pagar, el que no podem fer es ala 1 o 2 € per partit i despres volem fer un projecte per pujar? prefereixo que es pagui el que s'ha de pagar, que no tenir 3000 o 4000 espectadors al camp(a 3a no crec que vinguesin molts mes) sempre esteu amb la mateixa historia de si ve gent o no, els que nomes venen quan val 2 o 3€ pero no els hi fa res donar-los 50-60€ en un o 2 partits als equips gran que tenim a 20km, que es quedin a casa millor ;) que es aixo de 2 o 3 € aqui a pagar tothom religiosament... :smoking:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #64 el: 03 de Juliol de 2006, 19:00:16 pm »
ai resistencia...

si aquesta temporada ens visitesin el real madrid, el barcelona, l'arsenal i el chelsea... no tindriem aquets problemes !!

però baixa del cel: vindran el masnou, el perelada i la rapitenca, amb tots els respectes.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #65 el: 03 de Juliol de 2006, 19:07:17 pm »
Akí es veu clarament q per a molts de vosaltres la pela és la pela. Kita, per mi has perdut molta credibilitat amb lo que has dit del forfait. Ara es veu que anem al camp a veure el public en comptes de veure futbol, si no vols passar fred a l'hivern no te'n vagis a la neu que allà tb en fa, agafa una manteta i vesten a la creu alta, però amb els teus comentaris no sembles arlekinat i és més, sembla que tinguis una rabieta de nen petit en alguns moments pq no se't fa cas quan fas les teves propostes de preus. Què passa que si no es posen els preus que tu dius no aniràs al camp? Potser el que s'ha tancat massa en banda ets tu que només estàs mirant pel bé de la teva butxaca.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #66 el: 03 de Juliol de 2006, 19:13:41 pm »
Estoy contigo kitanovsky. Yo me voy a hacer socio de preferente como cada año, pero tendrían que hacer un carnet tirado de precio para los goles y con entradas para cada partido a 2 o 3 €. Los que sentimos los colores desde hace años pagaremos el carnet de tribuna y preferente, pero la gente que quiere ver el futbol pero no a cualquier precio los pondría en los goles, porque de todas formas estaran desaprovechados y solo se vera cemento.
Aqui la mayoría somos socios de corazón, amamos los colores y nos haríamos socios a cualquier precio pero tenemos que entender que hay gente que no piensa así.
Me imagino que me voy a vivir a Cadiz, y las entradas para ver al Cadiz C.F. cuestan 15 € y hacen una promoción en la que puedes entrar a ver un partido en los goles cuesta 3€ iría porque me gusta el futbol, y alomejor con el tiempo me aficionaría a ir a ver a este equipo y si sube de categoría hasta me planteo hacerme socio.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #67 el: 03 de Juliol de 2006, 19:46:05 pm »
Liraju molt bé! jo crec el mateix. podrien fer les aentrades a 3 eururs perls k no senten els colors. i perk vagin a GOLS. Si aixo ho tinguessin en compte... :oooooo:  Recordeu: L'afició es el més gran del C.E.Sabadell. :oooooo:

ferni20

• Visitant
« Respondre #68 el: 03 de Juliol de 2006, 20:32:54 pm »
Per primer cop no estic massa d'acord amb el kitanovsky ja q trobo exagerat possat entrades a 2-3 euros, a veure perq fem aquestes coses a la fi d temporada per a q vagi la gent al camp no vol dir q s'hagi d fer durant tot l'any, a més q penso q encara q l'entrada fos gratuita per a veure partits d Tercera no anirien MAI pero MAI més d 4000 aficionats al camp, així q ens tocarà veure ciment amb entrades a 3 com a 15 euros.....
Sembla q no pero crec tmb q el rival amb el q juga el Sabadell tmb tenia molt a veure amb si hi havia afició o no; sinó recordeu q en aquests últims anys la millor entrada sempre a sigut contra el Terrassa, Barça B i algun altre equip q crida l'atenció a l'afició arlequinada, i això doncs de cara aquest any tmb és veritat q s'ha d tenir en compte els rivals q tindrem, q això vec q no o teniu en compte molts d vosaltres  i  trobo desproporcionat pagar 9 euros per a veure al Granollers o al Vilanova a la NCA.... conclusió: ni possar les entrades a 9 euros ni possar-les a 2, s'han d possar a 6-7 euros i el carnet a general possar-lo a 100 euros màxim  i 80 per als d 18 a 25 anys....

siguem realistes aquest any no tindrem mai més d 4000 persones al camp.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #69 el: 03 de Juliol de 2006, 23:14:43 pm »
Si l'ekip va be ja veureu com s'anima la gent a venir al camp
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #70 el: 03 de Juliol de 2006, 23:20:09 pm »
Kitanovsky, no ens enganyem. Amb entrades a 0 euros, igualment MAI veuries la Creu Alta plena. És trist, pero és així.
Aquest any, només hi haurà gent els últims 3 partits de lliga si tenim opcions de play-off, i durant els play-off també. Ja podem posar les entrades a 0 euros, que en un Sabadell - Prat del diumenge 11 de novembre a les 5 de la tarda no hi haurà més de 1.500 persones.

I no es tracta de no renovar el carnet per estar en desacord amb el preus, que jo ho estic, sinó es tracta en que entre tots ajudem a que es pugui tornar el més aviat possible a 2a B.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

ferni20

• Visitant
« Respondre #71 el: 03 de Juliol de 2006, 23:47:02 pm »
Kitanovsky, no ens enganyem. Amb entrades a 0 euros, igualment MAI veuries la Creu Alta plena. És trist, pero és així.
Aquest any, només hi haurà gent els últims 3 partits de lliga si tenim opcions de play-off, i durant els play-off també. Ja podem posar les entrades a 0 euros, que en un Sabadell - Prat del diumenge 11 de novembre a les 5 de la tarda no hi haurà més de 1.500 persones.

I no es tracta de no renovar el carnet per estar en desacord amb el preus, que jo ho estic, sinó es tracta en que entre tots ajudem a que es pugui tornar el més aviat possible a 2a B.

:clap avui si q estic d'acord amb el mutio, jo no m'he fet mai soci del sabadell pero porto anys anant al camp i fa un parell q vaig a gairebé tots els partits, així q aquest any apesar d'haver baixat a Tercera casi segur q hem fare soci perquè em surt més a compte i ja no depens de si les entrades costen 7-8-9 euros o si es pots recollir en un lloc o altre abans del partit i encara q juguem amb el can rull jo no puc estar el diumenge sense veure un partit del Sabadell, és així, ja tinc ganes q arrivi el setembre per veure quin equip tenim i com juguem a tercera, els nostres rivals i les possibilitats d'ascens q tenim.... q potser em portare una decepció pero mira...... d'ilusions es viu a la vida.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #72 el: 04 de Juliol de 2006, 01:14:23 am »
birri,

el rotllo aquets de "tu no sents els colors" es cutre. ningú sap com tu la teva manera de sentir els colors, no?

cada un opina el que creu. el mutio diu que a tercera la gent no vindria al camp. jo crec que si, per que veure un peralta, un huesca, un badalona o un hospitalet porta la mateixa gent que veure un girona, un vilanova, un perelada o un balaguer. aqui no hi han equipassos.

si la piloteta entra..., donc guai. però ja està be de no fer res ni de sacrificar-nos un any per fer una miqueta gran aquest club. aqui queda bastanta gent que es nega als canvis grans, canvis que fan grans als clubs.

fem  al club de la ciutat, obrom-nos d'una vegada. fem-los partíceps d'una bona temporada i serà la millor promoció per que el proper any tornin.

Aquest passat any la campanya de captació de socis va costar un ronyó. potser si l'haguessin estalviat haguessim pogut fer ja aquesta idea molt abans.

A més, us asseguro que el millor davanter del Sabadell és l'afició. Un estadi de 16000 espectadors amb quatre gats només motiva al jugador a anar dijous nit a la ZH. Un estadi amb 7000, no.

bona nit.

pd: quan vas a esquiar, vas abrigadet i gràcies a l'exercic físic que desenvolupes et mors de calor.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #73 el: 04 de Juliol de 2006, 10:01:31 am »
Només sé que tu sents els colors preferint anar a esquiar, suposo que serà això, cadascú ho sent a la seva manera. Jo prefereixo anar al camp a veure el meu ekip. I no cal fer exercici per passar calor a la neu amb lo abrigadet que estàs, tranquil que alguna vegada també he anat a esquiar, i el q te dit, manteta, traje si tu vols i a la NCA. Pero deixa de tenir rabietes pels preus. El que hauries de fer és ser un exemple pels demés. Si vols que vingui gent a la nova creu alta no siguis el primer en dir que no vindràs, comença per intentar portar als teus amics. Està clar que si veuen que te'n vas a esquiar no tindran gaire ganes de venir als partits. I després si als teus amics els agrada segur q hi tornen, i els teus amics intentaran portar més amics i així. Com una cadena de favors a la catalana.
« Darrera modificació: 04 de Juliol de 2006, 10:13:53 am per BIRRI »

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #74 el: 04 de Juliol de 2006, 11:01:49 am »
birri, baixa del b***o:

aqui per molt que tots ho intentem, la cadena de favors catalana no funcionarà. No tinc cap amic que volgui pagar per veure el Sabadell.

A mi, el que em fa rabia es aquesta gent que li encanta veure ciment a la Nova Creu Alta. Considero que la gent que li agrada que el 95% de l'estadi estigui buit és gent que estima els colors arlequinats, com tu. També considero que la gent que prefereix sacrificar-se un any pagant el carnet a canvi d'entrades barates son antiarlequinats.

Noi, es el que hi ha. Passeja't aquesta tarda per Sabadell i ves-li dient a la gent que vingui a l'estadi. Si veus que funciona i fas socis avisa'm que t'ajudaré, donc. Però baixa del b***o: aquesta temporada podria ser la rehostia fent que la gent anés al camp. Llàstima de la gent que pensa que el nostre club, a preus assequibles, es incapaç de dur unes quantes ànimes al camp. Llàstima.

És el que hi ha, som el Sabadell !!  Només espero que estiguem entre la llista dels equips que ascendran juny vinent amb un camp més ple o més buit. Però espero que aquest any es faci Sabadell per aquestes terres.

salut !

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #75 el: 04 de Juliol de 2006, 11:10:12 am »
Bé, jo no t'intentaré convencer. He estat al centre venent entrades a 1 euro kita, i la gent ens les comprava i les regalava als nens que hi havia per allà perquè no volia veure el sabadell i es pensaven que era una ajuda economica pel club. Un dissabte a la tarda a la rambla a 1 euro, no sé si arribariem a les 30 entrades. Gran èxit i estan a segona b. Aquest any ha estat diferent, els socis ens hem mogut més per portar els nostres amics i això és el que realment ha fet que s'apropés més gent a la nova creu alta. O creus que molts dakests q venien a comprar una entrada a un euro a la rambla no venien amb un soci al costat? Akest any igual, molts anaven al camp pq anaven amb algun soci. Baixaré del b***o, això si, i me n'adonaré de que no es poden anar regalant sempre les coses. Si les anés regalant potser el b***o seria jo.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #76 el: 04 de Juliol de 2006, 12:55:18 pm »
jo he portat uns 10 amics. al estadi akests ultims partits. nomes 2 sentien els colors. no gaire pero volien k guanyes i els fastidiava k perdessim. altres passaven de tot. nose k farem. SI NO POSEN LES ENTRADES BARATES no vindra gent. en mutio te 50% de raó. jo crec k a l'hivern la gent no vindra valgui el que valgui( menys els socis ...) pero a l'estiu.. a la gent li es igual a la categoria k estem. pagant poc. es passa l'estona.  :beer2

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #77 el: 04 de Juliol de 2006, 13:01:18 pm »
Digues als teus amics q es facin socis, 25 euros, sortiria a menys de 2 euros per partit i a sobre podrien portar algun acompanyant 3 jornades. Què més voleu?

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #78 el: 04 de Juliol de 2006, 13:08:01 pm »
Ja els hi he comentat. algu es fara. :ok altres diuen k si els baixan es faran. nose perk volen k els baixin. els hi semble massa :surprised:  ;)

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #79 el: 04 de Juliol de 2006, 14:38:03 pm »
Kitanovski, dices en tu mensaje "No tinc cap amic que vulgui pagar per veure al Sabadell". Y yo me pregunto ¿con las entradas a 1€ tus amigos sí vendrían a ver al Sabadell? No se que decirte pero mejor que se queden en casa.
Si no tienen ni tan siquiera 6€ cada 15 días para ver al CE SABADELL...

Por cierto, el sentimiento arlekinado se genera viniendo a l'Estadi cada 15 días. Primero empiezas por asistir un partido, despues te enganchas con el siguiente hasta que al final te acabas enganchando y antes o despues te haces socio.
Pero no te engañes, aquellos que solamente asisten a l'Estadi cuando hay puertas abiertas o valen 1€ las entradas, estos dificilmente llegarán a captar el espíritu arlekinado.

NO a mendigar. SÍ a una buena campaña de captación de socios.

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...