Autor Tema: NO SIGUEU 'TACANYOS' AMB EL SABADELL  (Llegit 8645 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: NO SIGUEU 'TACANYOS' AMB EL SABADELL
« Respondre #20 el: 30 de Juny de 2006, 21:00:34 pm »
Sergi Garcés / L'Àrea de Màrketing de la Junta Directiva del Centre d'Esports Sabadell ha començat a presentar en públic la feina i les idees que han extret dels seus primers dies de treball. Ha estat amb motiu de la presentació de la nova campanya de captació de socis que s'han conegut les línies mestres que marcaran el projecte arlequinat des d'aquesta vessant. Un dels primers passos ha estat parlar de l'slogan d'aquest any. Tindrà el difícil repte de superar el "Som el Sabadell" que tant ha 'calat' aquesta temporada. En aquest sentit, Pau Monràs, un dels responsables de l'àrea ha assegurat que "encara no hem definit el lema al 100%, però no es diferenciarà massa del: A 1a, a 2a i a 3a Som del Sabadell". Així d'entrada no apunta gens malament.

Entrades també més barates
Al marge dels carnets, els responsables de l'Àrea de Màketing també han parlat dels preus de les entrades del públic en general. En aquest cas també hi haurà 'rebaixes' respecte l'últim any. Cada entrada per veure els partits a la Nova Creu Alta costarà 9 eurus (5 pels jubilats). I dintre de la línia de novetats, la Junta Directiva del Sabadell ha decidit vendre els tiquets de manera anticipida. En aquest cas, les persones que ho desitgin hauran d'apropar-se als diferents comerços de Sabadell habilitats per aquesta funció i només hauran de pagar 6 eurus. Les entrades anticipides es podran comprar de dilluns a divendres

Preus més econòmics i un 'paquet' d'avantatges a la nova campanya de socis del Centre d'Esports Sabadell 

No hi ha dubte que els preus dels carnets de socis han estat un altre dels punts d'interès. Uns preus que seran en tots els casos inferiors als d'aquesta passada temporada. "Hem volgut entendre que no és el mateix pagar per estar a 2a B que per veure futbol a 3a" ha indicat Monràs. Així, els carnets de socis aniran des dels 150 eurus d'aquest any, fins els 120 eurus del proper. Per tant, aconseguir veure el Centre d'Esports des de Tribuna costarà 270 eurus, enlloc de 300 eurus. També hi haurà diferents beneficis pels socis. El més curiós, el sorteig que es farà durant els descansos dels partits que es juguin a casa. Uns sorteigs destinats als socis i que tindran com a premi un carnet de Tribuna pels que són socis de General. Si el soci ja és de Tribuna rebrà un altre carnet d'aquesta zona per la persona que desitgi. Una altra idea ha estat que cada soci disposarà de tres partits de 'franc' per poder portar un acompanyant. Els carnets es podran renovar o adquirir a partir del 24 de juliol, el mateix dis que l'equip inicirà la pre-temporada.

© Ràdio Sabadell 94.6

« Darrera modificació: 30 de Juny de 2006, 21:06:32 pm per labtec »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 30 de Juny de 2006, 21:54:35 pm »
Nem a veure si ho entés bé (ara mateix a RS afageix que hi haurà entrades anticipades a 6€)...

Soci general: 120 €

Entrades anticipades: 6 €

6 € per 19 partits en casa, 114 €

Surt més barato entrades que ser soci? Normalment no és al revés? Surt més econòmic no fer-se soci? Jo crec que això s'ho haurien de fer mirar, no?  ???
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #22 el: 01 de Juliol de 2006, 01:15:32 am »
Pues si, surt mes barato amb entradas anticipades  :Hecho_polvo: La primera cagada si es k posen akests preus, a 100 euros ser soci almenys surts guanyant...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #23 el: 01 de Juliol de 2006, 01:32:36 am »
gerlau y jos, como me saldría a mi  entonces el carnet de socio, que hago lo renuevo o lo dejo, ustedes al menos si son socios podrían entrar en los sorteos que se efectuarán en los descansos de los partidos, sorteos exclusivos para los socios, teniendo un poco de suerte tendrán la oportunidad de ganar un carnet de tribuna. Vamos todos a apoyar a nuestro equipo, ahora más que nunca. SALUDOS

:beer2     :beer2

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #24 el: 01 de Juliol de 2006, 01:40:24 am »
gerlau y jos, como me saldría a mi  entonces el carnet de socio, que hago lo renuevo o lo dejo, ustedes al menos si son socios podrían entrar en los sorteos que se efectuarán en los descansos de los partidos, sorteos exclusivos para los socios, teniendo un poco de suerte tendrán la oportunidad de ganar un carnet de tribuna. Vamos todos a apoyar a nuestro equipo, ahora más que nunca. SALUDOS

Labtec a mi los sorteos la verdad k me da lo mismo, y yo sin duda me hare socio, pero esk es ilogico k con las entradas anticipadas salgas ganando k haciendote socio...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #25 el: 01 de Juliol de 2006, 01:42:55 am »
Jos en eso tienes razón pero entiendo que algún motivo tendrán, es que si eso es así la campaña de captación de socios será un rotundo fracaso. SALUDOS

:anims     :beer2

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #26 el: 01 de Juliol de 2006, 02:12:18 am »
sento ser repetitiu pero la temporada pasada carnet 150+segon carnet d'un familiar 90=240€ aquest any els mateixos 2 carnets 120+120=240€ on esta aquesta rebaixa?

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #27 el: 01 de Juliol de 2006, 03:08:13 am »
Pero q encara no han acabat de dir tot el q es farà, ni se sap encara si faran això del segon familiar. Esperem a q surti definitivament la campanya de socis i llavors ja podrem dir si ens rebaixen algo o no.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #28 el: 01 de Juliol de 2006, 04:46:23 am »
Pero q encara no han acabat de dir tot el q es farà, ni se sap encara si faran això del segon familiar. Esperem a q surti definitivament la campanya de socis i llavors ja podrem dir si ens rebaixen algo o no.

home company segons la web de rs,els preus ja estan presentats oficialment i son 120 general i 270 tribuna i de segons carnets,descomptes familiars i aixo no an dit res,esperem que tinguin en compte el que costa a una familia treballadora i humil gastar aquests diners

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #29 el: 01 de Juliol de 2006, 10:28:46 am »
No sé dagar, jo quan llegeixo "l'area de marketing ha començat a presentar en públic la seva feina i les idees que han extret dels seus primers dies de treball..." i després llegeixo que van explicar unes "línies mestres a seguir", entenc que no han acabat ni de presentar coses, ni que només es facin akestes coses. També diu: "També hi haurà diferents beneficis pels socis. El més curiós..."  i parla del sorteig a les mitges parts i de "una altra idea..." que és la dels 3 partits amb acompanyants. Jo entenc que no són les unics beneficis dels socis, que n'haurà algun més. Jo crec que només se'ns han fet 3 cèntims de la campanya, donem temps a q acabin de "configurar-la" q fins el 24 de juliol em sembla a mi que hi haurà novetats.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #30 el: 01 de Juliol de 2006, 11:27:58 am »
Jo sóc soci de tribuna, i ho continuaré sent. Que s´han de pagar 270 €??? Doncs els pago. Compte!!! A mi els calers no em sobren, és més, els meus sacrificis em costa, però després penso que amb qualsevol gilipollada el cap de l´any em gastaré el mateix o més encara. A ningú li agrada pagar, no ens enganyem, i també crec com molts de vosaltres que aquesta política de preus no és segurament la millor... Ara bé, es tracta del Sabadell, de poder anar cada quinze dies a veure el club de futbol de la nostra vida, i amb això crec que està tot dit.
Per cert, només em queda un dubte, i llanço la pregunta amb moltíssima antel.lació, ho sé. Després de pagar aquests preus, en cas de que ens classifiquem per fer el play-off, es crearà un abonament extra només per aquests partits, tal  i com va passar l´any del play-off a Segona A??? Sóc conscient de que ara no es ben bé play-off, que són eliminatòries  i que en cas de quedar eliminat a la primera d´elles, només es juga un partit a casa. Tot ì això, sento curiositat pel tema.

Apa, VISCA EL CE SABADELL FC I FINS A LA PROPERA TEMPORADA!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #31 el: 01 de Juliol de 2006, 11:43:12 am »

Labtec a mi los sorteos la verdad k me da lo mismo, y yo sin duda me hare socio, pero esk es ilogico k con las entradas anticipadas salgas ganando k haciendote socio...

Totalment d'acord amb el jos  :yes:

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #32 el: 01 de Juliol de 2006, 13:15:14 pm »
home company segons la web de rs,els preus ja estan presentats oficialment i son 120 general i 270 tribuna i de segons carnets,descomptes familiars i aixo no an dit res,esperem que tinguin en compte el que costa a una familia treballadora i humil gastar aquests diners
Dagar com ja t'he dit abans a la web ens han fet 5 centims de la notícia. A la radio acaben de dir que hi haurà quotes familiars (2n titular), q hi haurà quota juvenil, que hi haurà quota per jubilats i que hi haurà quota jove i segur q alguna cosa més q se m'escapa. Crec que alguns us esteu precipitant a l'hora de criticar, millor esperem una mica a q ens informin millor, no? ;)
« Darrera modificació: 01 de Juliol de 2006, 15:49:14 pm per BIRRI »

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #33 el: 01 de Juliol de 2006, 14:45:05 pm »
pero no ponia nada de quanto iba a costar el carné para menores de 17 verdad?

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #34 el: 01 de Juliol de 2006, 14:47:57 pm »
Crec q 25 però no he posat els altres preus pq m'he liat una mica amb tants preus q han dit  :laugh:

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #35 el: 01 de Juliol de 2006, 14:49:02 pm »
Crec q 25.

Moltes Gràcies Birri ;)

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #36 el: 01 de Juliol de 2006, 16:03:38 pm »
M'han dit que de 12 - 18 anys --> 25€.. Ja saps.. nom´´es 5 eurets de rebaixa... Crec q aki tmb podrien fer algun sorteig, o algun regalet pels joves! :beer
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #37 el: 01 de Juliol de 2006, 16:06:52 pm »
Akest any tornem als carnets de "picar", desapareixen les bandes magnètikes.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #38 el: 01 de Juliol de 2006, 16:35:46 pm »
Els preus definitius son:

SÉNIOR (majors 25 anys): 120 €
2º TITULAR : 85 €
JUBILAT: 70 €
JUVENIL (entre 12 i 18 anys): 25 €
JOVE (entre 18 i 25 anys): 95 €
INFANTIL (de 0 a 12 anys): 4 €
ABONO TRIBUNA: +150 €
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #39 el: 01 de Juliol de 2006, 18:55:17 pm »
Una pregunta, els que l'any passat erem segons titulars, ho seguim sent, no?? (ni jo ni el primer titular hem cambiat de domicili...)

Segona qüestió: ja vaig dir que no trobava llògic que surtís més a compte no ser soci q ser soci...però es que ara mateix m'acaba de sortir un altre dubte i es el següent:

Els socis entrarem a un sorteig de abonaments de tribuna, però supossu que serà per a la següent temporada, no? És a dir, si em toca l'abonament quan nomes queda 1, 2 ó 3 partits a la nova creu alta, quin sentit té??? O inclús em pot tocar l'ultim partit de Lliga i tinc un abonament de 0 partits... :laugh: