MUTIO, llavors jo que soc? mu expliques tu? jo vaig descartan...cule... mmm...NO...catala.. .mmm...m'estas dient que tampoc o si? es que no o acavo d'entendre...jo crec que el problema que ja es el de sempre els cules us penseu que representeu a catalunya(quan parlo de catalunya, jo parlo de tot el territori, fins al poble mes petit i amb menys comunicació...) vosaltres parleu de catalunya pluralitzant, i només us referiu a barcelona(tenint en compte que un reduit % d'aquesta barcelona es de l'espanyol...) osease, pluralitza ens mata aqui i allí...nose si mentens....
No m'has entès resistencia.
Jo dic el que pensa la gran majoria. No dic ni que estigui bé ni malament.
Potser no us agrada a molts, però la majoria de gent pensa en Barça i Madrid. I saps que és així.
Jo dic que un dels representants més importants de Catalunya és el Barça. Hi pots estar d'acord o no, però la majoria de gent pensa així també. Per mi Catalunya és molt més que el Barça evidentment. Per mi el Sabadell tambés és Catalunya i el Manresa, i el Terrassa i el Castelldefels......
. Però torno a dir, per la gran majoria el Barça és Catalunya i el Madrid la resta de l'estat. Jo no dic que hi estigui d'acord ni en contra, però estaria bé fer aquesta pregunta abans d'entrar al Camp del barça o al camp del madrid.
Ei, és la meva opinió i respecto que no pensis igual!
Sempre parlant en termes esportius.