Hola amic Hool , gracies per la teva opinio , pero m'agradaria fer-te unes puntualitzacions . En primer lloc dir-te que varem dir que ens deixaria un missatge un dels millors jugadors del món i segons la prensa internacional en Messi ho és.
Per si no el coneixes, et diré que en Messi ve molt subint per Sabadell i quan jo li vaig posar el micro i no una pistola com tu díus jo solsament le vaig dir que si volia donar un missatge a la aficció del nostre C.E.Sabadell i ell molt carinyosament no solsament ens va deixar aquest missatge, sinó que sense que jo li digués res, va dir allò de "deseo un pronto ascenso a segunda B" amb el qual crec que ja está tot dit ,ja que et demostra que és una persona informada en vers del mon del futbol i de veritat o va fer de tot cor i fins i tot recordaba que había jugat a la Creu Alta .
Lamentablement ara per ara pot ser excepte en Almunia o en Roger Garcia no ni ha ningú jugador en actìu amb nivell internacional relacionat directament am el nostre C.E.Sabadell.
Per altra banda dir-vos que sempre i quan per motius professionals pugui fer-ho evidentment que ho faré i tant me fot que sigui en Figo ,en Deco ,en Ronaldo , en Torres , en Raúl , en Kaka , o fins i tot la mateixa Carmen Sevilla , ja que estic molt orgullós del nostre C.E. Sabadell i de la seva història i si el personatge m'ho permet le parlaré sempre de que soc de Sabadell i del C.E.Sabadell tal i com he fet fins ara.
Gracies Hool.