Autor Tema: L'Arlequinat 2006/07  (Llegit 143098 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
  • Gènere: Masculí
Re: Beatles
« Respondre #220 el: 11 de Desembre de 2006, 20:09:09 pm »
AC-DC . IRON MAIDEN, JUDAS,caña ..........

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #221 el: 11 de Desembre de 2006, 20:37:16 pm »
Pues yo creo k Beatles no representa la musica d todos los arlekinados, se puede variar.... pues imaginaros k en vez d gustarle Beatles , le gustase el Fari o Lluis llach....no es ningun critica solo es una opinion k hemos comentado muxa gente del Sabadell :scut

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #222 el: 12 de Desembre de 2006, 00:20:52 am »
bueno la musica de los beatles a marcado a mucha gente y se utiliza para muchos tipos de documentales y esas cosa, el ultimo CD de los beatles es la banda sonara del cirque du soleil (canciones de los beatles remasterizadas i mezcladas), es una muy buena musica (eso si te tiene que gustar)  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

M.Quereda

• Visitant
Algunes cosetes
« Respondre #223 el: 12 de Desembre de 2006, 01:00:24 am »
Hola família, perdoneu per no contestar abans a alguns temes que heu comentat, però intentaré com sempre donar-vos la meva opinió.
Primer voldria contestar a l'Adriancito per dir-li que té raó, el torneig memorial de l'Urruti hagués estat sense cap dubte un bon tema per fer el fem club i de veritat vàrem sopesar l'idea de fer-ho, però precisament el Benjamí A es una de les nostres estrelles a l'especial de Nadal, a on tindran el seu merescut homenatge. De totes maneres es nota que és una persona que es preocupa per l'actualitat del nostre Club, i estaria molt agrait que ens continuessis informant de les activitats que vagin sorgint en el futbol base.
D'altra banda, estic realment sorprés pel debat que s'ha generat envers al tema de la música del final del programa, és cert que soc un admirador dels Beatles però us asseguro que escolto moltes altres músiques (el Canto del Loco, La Oreja, The strockers, Coldplayo...) però volia que el programa tingúes un final diferent a la resta de programes esportius i que el final tingués una caracterísitica comú i em consta que hi ha gent que cada setmana espera a veure quina cançó dels Beatles posarem ja que si us fixeu la música és més animada o trista en funció de la setmana que ens ha donat el CE Sabadell. En quan a la promoció que s'està fent dels Beatles, jo et diria que es promociona la Coca-cola, el Bimbo però the Beatles no, simplement és un aconteixement quan surt algo nou d'ells al mercat, i si volem que el nostre programa sigui gran i diferent com té que ser el nostre equip, hem de comptar amb els grans de la música.
Encara m'ha sorprés més les mostres de felicitacions pel meu aniversari, us estic molt agrait i em semto una mica abrumat ja que soc una persona molt tímida i m'amago darrera una càmera.
Moltes gràcies a tots!
Pd. Estem preparant un programa que s'emetrà els dies 25/12 i 1/01 i que us asseguro que dins del nostre modestíssim... pressupost serà un programa molt maco... i per cert amb música diferent als Beatles.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
Re: Algunes cosetes
« Respondre #224 el: 12 de Desembre de 2006, 20:26:15 pm »
Kisiera aclarar k solo como dije ayer es mi humilde opinion , k  creo k deverian poner musica mas variada , pero bueno k si sigue pinxando los Beatles no me importa , lo realmente importante es el buen trabajo k se esta haciendo desde el programa  ;)

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
On és Iván Martín ?
« Respondre #225 el: 13 de Desembre de 2006, 08:15:06 am »
Com és que l'Iván no va apareixer al programa ni estava a plató veient-lo en directe ...

Paco García-Llamas va fer algún comentari amb ... segones ... cap al periodiste de Radio Sabadell.

Que ha passat?
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: On és Iván Martín ?
« Respondre #226 el: 13 de Desembre de 2006, 10:59:25 am »
aixo ens interesa a tots pero em sembla que la directiva te moltes coses a amagar i no acaba de treure aigua neta  :-\   ja vaig dir a un altre post que si la direct6iva no aclareix els problemas publics crea malestar entre els aficionats i aixo es dolent pel club i per la plantilla per que es crean tensions, SI USPLAU DIRECTIVA SIGUEU CLARS I CONCISSOS EXPLIQUEU LES COSES A L´AFICIO, EL VOSTRE SILENCI PERJUDICA AL CLUB!!!!!! :****
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #227 el: 13 de Desembre de 2006, 12:16:17 pm »
estara com els arbitres que castiga la federacio,a la nevera?

si la unica preocupacio del "senyor" llamas al ser preguntat per el tema manel,va ser dir que el manel el volia l'entrenador...vaja que el que habia dit l'ivan era mentida,per despres fotre la parrafada per no dir res.

ahi ahi ahi aixo es transparencia i llibertat d'informaçio 

Desconnectat kuskus

• Aleví
  • Missatges: 57
« Respondre #228 el: 13 de Desembre de 2006, 13:39:12 pm »
Crec que Ivan Martin ha tingut vacances durant aquestes dues setmanes per la bona feina que estava fent a l'Arlequinat!!!!  :-X :-X :disappointed: :smart:

VISCA LA LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ  :oooooo: :ejem

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
Re: Algunes cosetes
« Respondre #229 el: 13 de Desembre de 2006, 17:39:30 pm »
jejeje miquel, ho sé, que serà una de les estrelles del programa especial de nadal... que per cert em van dir que es repetiria el dia 1 tambè!!!! Pero no us espatllaré la sorpresa.. ya la direu vusaltres!!!

Yo estic encantat de infromar-vos dels posibles events que tinguin a terme els mes petits així poder millorar el programa :) Pero al cap i a la fí veu fer be en no venir al memorial... va caure una tromba d'aigua increible!!! Nomes es va jugar un partit (ni es tindria k aver disputat) amb un camp increiblement embarrat alló era lo pitjor, els nens no podien ni moure casi la pilota... i va ser una ruina tot... el C.E. el va perdre contra el San Andreu... mes que res en vista del estat del joc el mister va pensar k disabte abia partit de lliga i millor no exposar a tots a una pulmonia... La resta de partits es van decidir a tandes de penals... (cutre, si pero es lo k hay...) i en aquesta sort vem empatar (***** els penals tb s'empaten!!) i perdre un altre... així doncs no ens vem classificar per un altre ronda....
Llàstima l'estat del terreny de joc perque era un torneig ideal per als nens... pero bueno..

PD: potser a sigut casualitat... pero en els primers programes de l'arlequinat vaig enviar alguns sms critikant a algun jugador i no els van posar en canvi (vaig voler fer la prova) enviar 2 seguits un critikant i l'atre alavant (al mateix jugador) i el k deia lo bo que era si va sortir i l'atre no... ( censura ? )

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #230 el: 14 de Desembre de 2006, 19:41:30 pm »
Doncs jo crec que l'Ivan (a partir d'ara, Senyor Martín), és un gran professional de la ràdio, encara que a vegades li perd la seva passió per el nostre club, i com que vol el millor per el nostre club, a vegades vol anar més enllà de les preguntes 'diplomàtiques'.

SR. Martín, ets un crack!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #231 el: 15 de Desembre de 2006, 19:10:22 pm »
Mira que no escribo nunca,pero esto que "parece" que esta sucediendo me recuerda a tiempos pasados en los que un periodista no podia usar un DERECHO como la libertad de expresion.
Yo personalmente me siento indignado mas por este tema que por el tema Manel en si.Por favor dejar a los buenos periodistas hacer su trabajo y no me pongais periodistas guiados por el club,para que digan lo que el club quiera.
YO OPINO IGUAL QUE IVAN Y A VER QUIEN ME QUITA MI DERECHO!!!!
ANIMO IVAN,ERES UN GRAN ARLEKINADO!!!!
Millor Seguidor

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #232 el: 15 de Desembre de 2006, 20:45:41 pm »
La dels Beatles es la millor musica que es podia posar.
Ja que es musica clasica que pot acompanyar cualsevol cosa sense desentonar.

M.Quereda

• Visitant
Avui a L'Arlequinat
« Respondre #233 el: 18 de Desembre de 2006, 11:36:31 am »
Hola familia , perdoneu el retard per donar-vos l'informació del programa d'avui , pero estem de ple ficats a la edició del especial de Nadal.
No us ho perdeu el programa d'avui , ja que farem cinc centims del que serà el especial del dia 25 i del dia 1 , a més i just abans dels créditis hi hauràn unes "Tomes falsas" del que serà els missatges de Nadal de alguns jugadors , de veritat i us voleu riure a gust no us les perdeu encara recordo a l'Ivan Martín ploran quan les varem enregistrar.
Per el demès avui sortegarem la pilota amb la qual es va filmar el videoclip de Nadal signada per tres dels seus protagonistes que son el Manel , el Nauzet i el Juanje.
Avui ja mes seriosament , però amb els deures fets tindrem al nostre entrenador Ramon Moya , com periodista hi serà el gran Sergi Garcés i com comentarista hi serà en Antonio López , que es el comentarista del C.E.Sabadell del programa de Carlos Fuentes "Comença la festa".
A mes en el fem club un reportatge especial del sopar del C.E.Sabadell Femení.
Gracíes a tots familia i Bon Nadal , aquesta setmana us donaré mes informació del especial Nadal i dia 1 de gener.
« Darrera modificació: 18 de Desembre de 2006, 14:27:44 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
Re: Avui a L'Arlequinat
« Respondre #234 el: 18 de Desembre de 2006, 12:14:06 pm »
Una rectificación, Miguel, el colaborador que mencionas de Carlos Fuentes se llama Antonio GÓMEZ, y no López   ;)

Por cierto, y ya que estamos, sabes cuando saldrá (si es que sale, mejor que no  :laugh: )  el reportaje que hiciste de la cena de los "Foreros" ??   Digo mejor que no porque uno que yo me se,  :ejem  junto con un tal Alan  :tongue3: dejan un mensajito un tanto... lamentable!     :icon_mrgreen:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #235 el: 18 de Desembre de 2006, 14:09:28 pm »
Ja tenim ganes per veure aquest especial de Nadal 8) 8)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #236 el: 18 de Desembre de 2006, 15:43:14 pm »
Una rectificación, Miguel, el colaborador que mencionas de Carlos Fuentes se llama Antonio GÓMEZ, y no López   ;)

Por cierto, y ya que estamos, sabes cuando saldrá (si es que sale, mejor que no  :laugh: )  el reportaje que hiciste de la cena de los "Foreros" ??   Digo mejor que no porque uno que yo me se,  :ejem  junto con un tal Alan  :tongue3: dejan un mensajito un tanto... lamentable!     :icon_mrgreen:

Alan,  :laugh:  :laugh: :laugh: Seguro que hoy sale de nuevo. Y más de un forero conocido y disfrazados también (eh Pirri, Raul, Cudi, Randel, Genís... y un servidor seguro)

Por la parte que me toca, agradecer la presencia de Miguel Quereda en la cena y el reportaje que nos dedican, al femenino ;)

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
« Respondre #237 el: 18 de Desembre de 2006, 20:36:00 pm »
the Beatles me dan  :snore: :snore: :snore:

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #238 el: 18 de Desembre de 2006, 21:10:32 pm »
Al fem club, no surt l'hospital tauli ?? Crec que me tieta m'ha dit que l'han entrevistat...  :ejem surt me tieta i me cosina... un 10!!  :ok :clap  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #239 el: 18 de Desembre de 2006, 21:17:58 pm »
Hombre, yo creo que saldra otro dia. Es que la visita ha sido hoy mismo...  Pobre Miguel, deja que recopile, jeje    :ok
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma