Hola família, perdoneu per no contestar abans a alguns temes que heu comentat, però intentaré com sempre donar-vos la meva opinió.
Primer voldria contestar a l'Adriancito per dir-li que té raó, el torneig memorial de l'Urruti hagués estat sense cap dubte un bon tema per fer el fem club i de veritat vàrem sopesar l'idea de fer-ho, però precisament el Benjamí A es una de les nostres estrelles a l'especial de Nadal, a on tindran el seu merescut homenatge. De totes maneres es nota que és una persona que es preocupa per l'actualitat del nostre Club, i estaria molt agrait que ens continuessis informant de les activitats que vagin sorgint en el futbol base.
D'altra banda, estic realment sorprés pel debat que s'ha generat envers al tema de la música del final del programa, és cert que soc un admirador dels Beatles però us asseguro que escolto moltes altres músiques (el Canto del Loco, La Oreja, The strockers, Coldplayo...) però volia que el programa tingúes un final diferent a la resta de programes esportius i que el final tingués una caracterísitica comú i em consta que hi ha gent que cada setmana espera a veure quina cançó dels Beatles posarem ja que si us fixeu la música és més animada o trista en funció de la setmana que ens ha donat el CE Sabadell. En quan a la promoció que s'està fent dels Beatles, jo et diria que es promociona la Coca-cola, el Bimbo però the Beatles no, simplement és un aconteixement quan surt algo nou d'ells al mercat, i si volem que el nostre programa sigui gran i diferent com té que ser el nostre equip, hem de comptar amb els grans de la música.
Encara m'ha sorprés més les mostres de felicitacions pel meu aniversari, us estic molt agrait i em semto una mica abrumat ja que soc una persona molt tímida i m'amago darrera una càmera.
Moltes gràcies a tots!
Pd. Estem preparant un programa que s'emetrà els dies 25/12 i 1/01 i que us asseguro que dins del nostre modestíssim... pressupost serà un programa molt maco... i per cert amb música diferent als Beatles.