Autor Tema: C. Crivillé també plega  (Llegit 3943 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Gènere: Masculí
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
Re: C. Crivillé també plega
« Respondre #60 el: 14 de Juliol de 2006, 19:41:03 pm »
No m'esperaba això del Crivillé, em pensaba que tenia estima pel club. Ell és un jugador català, jove i lluny de ser un megacrack que pensi en fitxar pel Barça o Espanyol, a més seria el capità, que amb la seva joventut seria per abanderar un Sabadell per unes quantes temporades (i segur que NO a tercera).
Però una vegada més m'he quedat com un ******* pensant que encara el futbol té jugadors amb sentiments. FORA JA CRIVILLÉ I JA VEURÀS COM AL FINAL ACABARÀS JUGANT A PRIMERA CATALANA I GRACIES.
Juro que aquesta vegada serà la definitiva i no m'enganyaran mai més, no em refiaré de cap jugador MAI.
Crivillé et desitjo de tot cor que tornis al Granollers, a veure quant en dónen de fitxa per a tú i el teu representant.
PER ALS QUE DIUEN QUE ELS CONTRACTES HAN SIGUT UNA XAPUSA, ELS HI DIC Q TENEN RAÓ, AQUESTS HAN COBRAT MASSA I D'AIXÒ EL CRIVILLE NO S'ADONA.
Honor al Sabadell

Desconnectat JAMSBD

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #61 el: 14 de Juliol de 2006, 20:37:43 pm »
Em pot saber greu que marxi el criville.
Pero els contractes estant per complir-los.O nosaltres negociarem a cobrar menys als nostres llocs de treball????
la culpa la tindran també els que van firmar els contractes........( clausula del nandi que te cag....etc etc)
I si marxa el crivi, doncs ja en vindrà un altre.

Visca el sabadell i anims a tots els jugadors nous que vinguin

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
« Respondre #62 el: 14 de Juliol de 2006, 22:28:36 pm »
panso no es k sigui futuroleg,pero suposu k volem k puji el sabadell, i jo no e dit en kap moment k si ell sen va no pujarem, e dit ens ajudara, kom tots els jugadors k formin la plantilla 2006-07

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #63 el: 14 de Juliol de 2006, 22:33:34 pm »
No us enganyeu, tots son uns mercenaris. Sabeu que ara segueixo al Vilanova; doncs be, 3 dies abans del partit d´anada contra el Valencia B del play of (el qui guanyava pujaba a 2ªB) demanen primes i mes diners i deixen d´entrenar i amenaçen en no jugar el partit. Una vegada acabada la tornada marxen del equip quasi bé tota la plantilla. (Deixant patent la estima als colors).

En el cas del Sabadell encara es mes patetic ja que van ser ells qui van enfonsar el equip, i a sobre ara venen en les tonteries de que jo no jugo en categoria inferior, que si vull mes diners, etc.

La afició mai vendria els colors del seu equip, en canvi ells... MERCENARIOS. (Per cert, heu fitxat dos mercenaris del Vilanova: Juanje i Ivan Villanova), encara que Juanje viu a Sabadell i era un pal anar a Vilanova a entrenar.

Una pregunta, sabeu si ja se sortejat la 3ª divisió? Hi han categories inferiors que ja s´han sortejat.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat ARLEQUI

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 21
« Respondre #64 el: 15 de Juliol de 2006, 13:54:12 pm »
No seamos ilusos y creamos que los jugadores del año pasado y los de este y los del año que viene van a morir por el Sabadell. Ante todo son gente que vive de esto, no quiero decir con ello que todos sean buenos profesionales. Cuando las cosas van mal dadas, no hay flexibilidad posible. En estos casos lo unico que me permitiria opinar es saber los datos concretos del tema de Criville, asi es como se podria valorar de que estamos hablando.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #65 el: 15 de Juliol de 2006, 13:58:37 pm »
ADÉU   .....   ADÈU
... I EN EL FONS QUE BÉ QUE FOTIN EL CAMP TOTS ELS QUE ENS HAN PORTAT A 3a
hem passat una temporada jugant contra autèntics petardos i aquests nostres jugadors no han estat capaços de superar-los, DESINTOXICACIÓ ja era hora que ens desfessim d'ells
 :bandera :bandera SOM EL SABADELL
foc nou i il.lusiò per la nova temporada, que ha de ser el camí cap a una categoria superior