Bueno Mutio, es molt difícil d'explicar possiblement és un cas semblant al del fill del Panso, "vaig arribar al món amb el meu carnet arlequinat sota el braç"
. Apart els familiars m'han dirigit cap el sentiment arlequinat, però mai sense forçar com pensa la gent ara per ara. Apart d'això a la meva familia qui no era arlequinat, igualment sentia una simpatia molt gran. Una raó també molt significativa i curiosa, esque on visc ara mateix jo en un radi de pocs metres hi ha molta gent arlequinada, per exemple l'Adry, que de petit ja el veia pels carrers amb la samarreta del Sabadell.
El any del playoff i el següent com molt bé diu en Randel, va ser quan la gent i jo vaig anar fomentant l'interes pel C.E Sabadell, i fa pocs anys amb 12 anys o aixins ja anava al meu aire pel camp i vaig anan estimant cada vegada més aquests colors, i encara més quan fa un any i escaix vaig registrarme en aquest foro i vaig coneixer al Manel un gran tiu ell,juntament gent com Birri,Mutio etc etc
i em vaig fer soci dels @.Com.
La joventut d'avui dia veu extrany que un nen pogui ser d'un equip com el C.E Sabadell, sincerament és el que fa la televisió i l'incredulitat de les terceres persones.