Autor Tema: Voldria fer una pregunta als mes petits -en edat- del foro.  (Llegit 5550 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Voldria fer una pregunta als mes petits -en edat- del foro.
« el: 03 de Juliol de 2006, 23:29:29 pm »
A Erik, al Mendo etc etc etc..........

M'ha sorprès i molt gratament aquesta temporada veure tants nanos joves a les grades del camp. I la tònica -schwepes <-- broma dolenta   :cheer - ha perdurat durant tot l'any.

Voldria preguntar-los exactament que em responguin, --> perque son del Sabadell  :icon_question: És molt més fàcil ser del Barça, o un equip gran com a primer equip, i després ser de l'equip de la teva ciutat per exemple. Però m'agaradria saber quina opinió i el perque son primer d'un equip dolent de 2a B abans que l'equip que sempre guanya.

:icon_question:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
Re: Voldria fer una pregunta als mes petits -en edat- del foro.
« Respondre #1 el: 03 de Juliol de 2006, 23:37:20 pm »
Jo diria k molta gent jove s'ha acabat d'enganxar al sabadell per els partits akests k fan a preus populars, tambe diria k internet ha ajudat bastant, diria k dels ekips de segona b som un dels k mes participació tenim en el foro, pero no dir el k mes.

A veure k ens diuen  els petits foreros :laugh:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 03 de Juliol de 2006, 23:38:02 pm »
Jo diria k molta gent jove s'ha acabat d'enganxar al sabadell per els partits akests k fan a preus populars, tambe diria k internet ha ajudat bastant, diria k dels ekips de segona b som un dels k mes participació tenim en el foro, pero no dir el k mes.

Aixo anava a dir, perque tu ja no ets un jovincel  :beer2  :ejem  :cheer
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #3 el: 03 de Juliol de 2006, 23:40:56 pm »

Aixo anava a dir, perque tu ja no ets un jovincel  :beer2  :ejem  :cheer

ssi jajaja 21 tacos ja el 16 d'akest mes  :laugh:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #4 el: 04 de Juliol de 2006, 07:49:04 am »
jo com a jovenet inberbe del club ... crec q d'ença el playoff la gent va recobrar la ilusió amb el club, ilusió que mica en mica s'ha anat veien mancada pels mals resultats i q aquesta temporada han acabat amb el descens.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #5 el: 04 de Juliol de 2006, 08:26:27 am »
en el meu cas, xq em vaig sentir identificat amb aquests colors: equip humil, amb moltíssima història, el de la meva ciutat... són molts els motius

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #6 el: 04 de Juliol de 2006, 09:36:13 am »
Jo dsde feia temps per raons familiars havia stat dels 2 d ekips. Me Mare em deia k fos dl CES i el meu pare dl far$a. I axi vaix star molts anys d la meva vida. :( Fins k l'any passat un tal erik sem va creuar pel davant i em va fer sortir el costat mes arlekinat dl k stic orgullosisim! :ok B, jo soc soci dl Sabadell dsde k tinc 6 mesos, pro el novembre passat em va instar a ser soci dels @.com, i la Força Arlekinada, d la kual soc el Vicepresident d'honor. En akells moments, em sentia mes arlekinat dsprs d'anar a veure el meu primer partit com @.com! :anims Despres, em va dir k em registres en akest foro cosa k vax fer i no m'arrepentit. Aki el meu sentiment  :bandera k ja havia crescut molt, es va fer enkara mes gran. I cada dia k passo l'estimu mes! :scut
VISCA EL SABADELL :icon_exclaim: I GRACIES A TOTS! :oooooo:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #7 el: 04 de Juliol de 2006, 09:54:49 am »
en el meu cas, xq em vaig sentir identificat amb aquests colors: equip humil, amb moltíssima història, el de la meva ciutat... són molts els motius
Però adry, tu hi vas anar al primer partit pensant en tot això?  :laugh:

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #8 el: 04 de Juliol de 2006, 11:17:53 am »
Bueno Mutio, es molt difícil d'explicar possiblement és un cas semblant al del fill del Panso, "vaig arribar al món amb el meu carnet arlequinat sota el braç" ;). Apart els familiars m'han dirigit cap el sentiment arlequinat, però mai sense forçar com pensa la gent ara per ara. Apart d'això a la meva familia qui no era arlequinat, igualment sentia una simpatia molt gran. Una raó també molt significativa i curiosa, esque on visc ara mateix jo en un radi de pocs metres hi ha molta gent arlequinada, per exemple l'Adry, que de petit ja el veia pels carrers amb la samarreta del Sabadell.

El any del playoff i el següent com molt bé diu en Randel, va ser quan la gent i jo vaig anar fomentant l'interes pel C.E Sabadell, i fa pocs anys amb 12 anys o aixins ja anava al meu aire pel camp i vaig anan estimant cada vegada més aquests colors, i encara més quan fa un any i escaix vaig registrarme en aquest foro i vaig coneixer al Manel un gran tiu ell,juntament gent com Birri,Mutio etc etc ;D i em vaig fer soci dels @.Com.

La joventut d'avui dia veu extrany que un nen pogui ser d'un equip com el C.E Sabadell, sincerament és el que fa la televisió i l'incredulitat de les terceres persones.
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #9 el: 04 de Juliol de 2006, 11:21:36 am »
A tots els joves en general i a la tropa de La Força Arlekinada en particular: :clap :oooooo:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • A way of life
« Respondre #10 el: 04 de Juliol de 2006, 11:23:57 am »
La vritat es k cada vegada hi ha mes joventut dl far$a i troba molt extrany k poguem ser dl Sabadell! :bandera A sobre tenen la barra d preguntarte: "L'any k ve aniras a veure el Sabadell a 3a?" I responem: "SI, I AM EL CAP BEN ALT". La vritat es k hi ha gent k opina kuan no anat a veure cap partit dl nostre ekip!

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
« Respondre #11 el: 04 de Juliol de 2006, 12:17:17 pm »
jo i tres o cuatre amics mes sempre anem a veure el SABADELL :oooooo: :oooooo:, per mi es una kosa que es porta en el cor, pk desde el 14 k el vaig a veure!(ara tink 16) pero aket any a sigut el k mes em va afectar per veure tants fitxaxes i tantes cares novas i veure un molt bon equip. totthom sap com em acabat :snore: pero molta gent em diu vas a ver el sabadell.... pos sempre responc   K SI !!per mi es un orgull! sigi on sigi el sabadell sempre estare am ell!! o vegades lis dik si estiges a primera molts de vosaltres k us rieu aniriau.... pero weno..... ja surtirem del pou!!!

viska al sabadell!! :oooooo: :oooooo: :anims :anims :beer2
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #12 el: 04 de Juliol de 2006, 13:35:33 pm »
Jo desde el 2002 veig el Sabadell. Els meus pares hem portaven algun cop. O quan avia portes overtes... Sempre m'agradava veure fútbol. aixi poc a poc. Fins k un dia vaig veure k venien banderes. Hem  vaig comprar 1 i desde akell dia sentia el sabadell com nose.. :yes: aquests ultims 2 anys han sigut diferents per mi. El de la salvació --> Havia festa.. i pensava k quant pujessim k pasaria?xD
descens--> En aquell any dela salvació pensava k com seria el de l'ascens. Estava de vacances i bueno a traves del DS i de altres m'hen informava dels fitxatges del CES.
M'hen recordo el meu pare que deia:" Aquest any tenen bon equip avera si puja home.... :-\" i bueno doncs hem vaig fer ilusions com no.. ;D. Despres de la temporada. penso k hi ha de bo d'aquesta temporada? i dic LA GRAN AFICIÓ! :clap
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #13 el: 04 de Juliol de 2006, 13:36:23 pm »
Però adry, tu hi vas anar al primer partit pensant en tot això?  :laugh:

La veritat es que encara no m'explico com vaig anar per primer cop, jaja. Només se que era un Sabadell-Grama, amb l'antiga samarreta Rox...
Em vaig aficionar, i va donar-se el cas que el fill va arrosegar a la resta de la família: uns anys després, a Novelda, per exemple, vam anar el meu pare i jo. I mica en mica, s'ha anat contagiant aquesta droga anomenada  :scut a la resta de la familia, i el meu germà, el meu pare i la meva mare són socis. Bé, i ara que ja no soc tan nen, la meva parella també és sòcia, i...  :icon_mrgreen:

PD: El que si que recordo es que un any, vam quedar tota la colla d'amics de classe, i aprofitant que per mil pessetes ens fèiem socis, vam anar en pandilla a treure'ns el carnet a la Nova Creu Alta  ;D

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #14 el: 04 de Juliol de 2006, 14:36:53 pm »
Jo m'enrecordo el dia del Sabadell 0-1 Burgos, que em van castigar per insultar l'arbitre :tongue3: Allà va començar el meu amor vers els àrbitres :laugh:
HONOR AL SABADELL

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • A way of life
« Respondre #15 el: 04 de Juliol de 2006, 14:38:24 pm »
La meva relació am els arbitres comença molt mes aviat, oi eric... :ejem :icon_mrgreen:

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #16 el: 04 de Juliol de 2006, 16:20:28 pm »
El terror del futbol Prebenjamí a nivell Sabadellenc :Paletas:
HONOR AL SABADELL

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • A way of life
« Respondre #17 el: 04 de Juliol de 2006, 19:09:34 pm »
A nivell vallesà millor dit :icon_exclaim:

Desconnectat alex21

• Aleví
  • Missatges: 36
« Respondre #18 el: 04 de Juliol de 2006, 19:55:46 pm »
Soy del Sabadell porque confiaba en la plantilla de la temporada pasada. Creia que teniamos un buen bloque para no sufrir un año mas :bigcry: aunque a sido una desilusion tan grande e descubierto que este club lo tenemos ke acer grande todos en tercera. Esperemos no volver a tercera nunca. SIN duda me are socio del sabadell. :scut :bandera

Desconnectat c.e.s

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #19 el: 05 de Juliol de 2006, 12:30:08 pm »
Pues yo, tengo 17 años, y cuando era pequeño havia sentido hablar del Sabadell, pero nose lo tenia como una cosa lejana, pero un dia me llevaron a ver un partido del play off de ascenso creo que era contra el ourense, el campo estaba a rebentar, y me acuerdo de la ola aquella que duró más de cinco minutos, fue impresionante, y a partir de aí, cada dia me siento más del Sabadell! soi socio, y seguiré siendolo siempre!

VIVA EL SABADELL! :bandera