Autor Tema: APUNTAR-SE A L'EQUIP  (Llegit 3649 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat oDe_

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
  • Gènere: Femení
APUNTAR-SE A L'EQUIP
« el: 04 de Juliol de 2006, 08:37:57 am »
Hola, m'agradaria saber si es posible apuntar-se per jugar amb l'equip femeni del sabadell... i que val, on s'entrena i tot aixo.
Moltes gràcies
 :scut ;D

Desconnectat X-Men Gel

• Global Moderator
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 88
Re: APUNTAR-SE A L'EQUIP
« Respondre #1 el: 04 de Juliol de 2006, 09:51:12 am »
Hola, m'agradaria saber si es posible apuntar-se per jugar amb l'equip femeni del sabadell... i que val, on s'entrena i tot aixo.
Moltes gràcies

Possiblement el més pràctic seria que enviessis un correu electrònic a sabadellfemeni_aarr oyo@hotmail.com i de ben segur que l'Adry et dirà què fer. :ok
Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #2 el: 04 de Juliol de 2006, 13:31:03 pm »
Moltes gràcies

Possiblement el més pràctic seria que enviessis un correu electrònic a sabadellfemeni_aarr oyo@hotmail.com i de ben segur que l'Adry et dirà què fer. :ok

Exacte, envia'm un email a la direcció que t'ha donat el company i t'explicaré tot el que preguntaves: preus, horaris, equips, dies d'entrenament etc etc etc
Per cert, company X-Men Gel, mercès per col·laborar ;)

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #3 el: 04 de Juliol de 2006, 14:51:40 pm »
l'email OFICIAL de la secció és cesabadellfemeni@futfemcat.com ...  :veryangry:  :ok  :laugh:  :tongue3:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #4 el: 04 de Juliol de 2006, 15:22:59 pm »
l'email OFICIAL de la secció és cesabadellfemeni@futfemcat.com ...  :veryangry:  :ok  :laugh:  :tongue3:

Perdona, l'email oficial és un altre... però bé. Tenim pròpia compta al cesabadell.org... Vull dir, que tenim un email propi que acaba en @cesabadell.org però no s'usa gaire...
A més, l'important no és l'email, sinó establir contacte, i que poguem veure a aquesta noia aviat vestint la samarreta arlequinada

Desconnectat oDe_

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
  • Gènere: Femení
« Respondre #5 el: 04 de Juliol de 2006, 22:01:14 pm »
moltes gràcies a tots  ;D

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 04 de Juliol de 2006, 22:04:08 pm »
ai adry, me da que tas descubierto tu solito...gracias a cudi... :ejem :laugh:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #7 el: 05 de Juliol de 2006, 10:41:04 am »
ai adry, me da que tas descubierto tu solito...gracias a cudi... :ejem :laugh:
Pos sembla ser k si! :laugh: :laugh:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 05 de Juliol de 2006, 18:49:53 pm »
eing??? No, de debó que no, no soc cap X-MEN. Si fos un Senyor X, hagués enviat un missatge personal a aquesta noia directament i res més. Sinó, pregunteu-li al  Webteam, jo no soc cap Senyor X!!  ;)

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #9 el: 05 de Juliol de 2006, 19:50:59 pm »
Va adry no dissimulis tu ara!  :laugh:  Això si, jo no sé d'on treieu que és un xmen daquests a partir del que ha escrit eh?  :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 05 de Juliol de 2006, 20:18:52 pm »
eing??? No, de debó que no, no soc cap X-MEN. Si fos un Senyor X, hagués enviat un missatge personal a aquesta noia directament i res més. Sinó, pregunteu-li al  Webteam, jo no soc cap Senyor X!!  ;)

Segur?
Quin intríngulis amb els X-mens!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #11 el: 05 de Juliol de 2006, 20:49:52 pm »
sospites... :laugh:
primer el senyor X escriu aixó...
Moltes gràcies

si us fixeu aquest senyor X a de coneixer a l'adry(o es l'adry) ia que tots sabem lo de aarroyo no? mes d'un cop s'ha dit...

segon:
adry dona les gracies aquest senyor X disimuladament...qu e weno pot semblar normal pero tambe per treure sospites...
Moltes gràcies

Exacte, envia'm un email a la direcció que t'ha donat el company i t'explicaré tot el que preguntaves: preus, horaris, equips, dies d'entrenament etc etc etc
Per cert, company X-Men Gel, mercès per col·laborar ;)

tercer i definitiu!:
aqui entra cudi i el delata, o mes sino es suspitos...recrimin ant al señor X lo del correu...
l'email OFICIAL de la secció és cesabadellfemeni@futfemcat.com ... :veryangry: :ok :laugh: :tongue3:

i quart:
l'adry es disculpa sobre lo del correu...que weno tampoc es que no pasi res pero mira aqui entra al drap....

Perdona, l'email oficial és un altre... però bé. Tenim pròpia compta al cesabadell.org... Vull dir, que tenim un email propi que acaba en @cesabadell.org però no s'usa gaire...
A més, l'important no és l'email, sinó establir contacte, i que poguem veure a aquesta noia aviat vestint la samarreta arlequinada

espero averus ajudat sobre la meva hipotesi, que weno potser es encertada o potser no...pero aqui ai tomate...
com m'agrada jugar a detectius... :laugh: :laugh: :laugh:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat X-Men Aigua

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 267
« Respondre #12 el: 05 de Juliol de 2006, 20:51:40 pm »
Senyors, la autora del missatge demanava una informació precissa, i ha rebut resposta. No desvirtuem el tema.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!