sospites...
primer el senyor X escriu aixó...
Hola, m'agradaria saber si es posible apuntar-se per jugar amb l'equip femeni del sabadell... i que val, on s'entrena i tot aixo.
Moltes gràcies
Possiblement el més pràctic seria que enviessis un correu electrònic a sabadellfemeni_aarr oyo@hotmail.com i de ben segur que l'Adry et dirà què fer.
si us fixeu aquest senyor X a de coneixer a l'adry(o es l'adry) ia que tots sabem lo de aarroyo no? mes d'un cop s'ha dit...
segon:
adry dona les gracies aquest senyor X disimuladament...qu
e weno pot semblar normal pero tambe per treure sospites...
Hola, m'agradaria saber si es posible apuntar-se per jugar amb l'equip femeni del sabadell... i que val, on s'entrena i tot aixo.
Moltes gràcies
Possiblement el més pràctic seria que enviessis un correu electrònic a sabadellfemeni_aarr oyo@hotmail.com i de ben segur que l'Adry et dirà què fer.
Exacte, envia'm un email a la direcció que t'ha donat el company i t'explicaré tot el que preguntaves: preus, horaris, equips, dies d'entrenament etc etc etc
Per cert, company X-Men Gel, mercès per col·laborar
tercer i definitiu!:
aqui entra cudi i el delata, o mes sino es suspitos...recrimin
ant al señor X lo del correu...
l'email OFICIAL de la secció és cesabadellfemeni@futfemcat.com ...
i quart:
l'adry es disculpa sobre lo del correu...que weno tampoc es que no pasi res pero mira aqui entra al drap....
l'email OFICIAL de la secció és cesabadellfemeni@futfemcat.com ...
Perdona, l'email oficial és un altre... però bé. Tenim pròpia compta al cesabadell.org... Vull dir, que tenim un email propi que acaba en @cesabadell.org però no s'usa gaire...
A més, l'important no és l'email, sinó establir contacte, i que poguem veure a aquesta noia aviat vestint la samarreta arlequinada
espero averus ajudat sobre la meva hipotesi, que weno potser es encertada o potser no...pero aqui ai tomate...
com m'agrada jugar a detectius...