Autor Tema: Saltar al camp!! (si no hi ha sanció)  (Llegit 971 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

futbol%sabadell

• Visitant
Saltar al camp!! (si no hi ha sanció)
« el: 28 de Maig de 2005, 23:01:13 pm »
Ei, nomes falten 19 hores xk comenci el partit!!! KUAN GUANYEM,tots saltarem al camp no? amb banderes, trompetes,tambors...Nomes volia saber si x saltar no li posaran cap sanció al club si no res de saltar!Home, a mi em faria gracia felicitar els jugadors,despedir al Juanma Cruz etc...
Weno demà guanyarem al peralta 2-1 ja voreu i el terrassa ens haura d'aguantar a segona b!!!!!!! "K se jodan !!!"  jajaja.
Sabadell 2
Peralta 1
Nomes un crit a tots els arlekinats:  ...............VISCA EL SABADELL!!!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: Saltar al camp!! (si no hi ha sanció)
« Respondre #1 el: 28 de Maig de 2005, 23:10:27 pm »
si l'arbitre és cabrón i ho fa constar en acta pot haver sanció, pero weno ... tb s'ha d'entendre q és l'últim partit i el molt q ens hi juguem.

a mi el q més rabia em fa és la gent els nens, sobretot (pero ja grans, amb els seus 13/16 anys, osigui ganapies) q foten el ***** i salten al camp quan acabi ...

no se, pero m fa rabia q la gent salti, sobretot al moment de celebrar els gols ... jo ho celebro amb els meus amics i cridant i animant, pero no salto al camp a mig partit pq això si q pot simbolitzar sanció.

Weno, anem amb un mica de seny q ens salvem, d'acord, pero qno  som animals q ens obren la gabia i sortim en estampida ...
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: Saltar al camp!! (si no hi ha sanció)
« Respondre #2 el: 29 de Maig de 2005, 09:49:41 am »
A mi el que em fa rabia es q cada any la majoria dels que salten al camp son jovent que en la meva vida havia vist al camp!