Autor Tema: Tema Juanma Cruz  (Llegit 4923 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Tema Juanma Cruz
« Respondre #20 el: 07 de Juliol de 2006, 20:17:31 pm »
Home, si es queda, més val boig conegut que savi per coneixer.
Si està en forma ens pot ser prou vàlid.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

friend

• Visitant
« Respondre #21 el: 07 de Juliol de 2006, 20:20:04 pm »
 juanma kedate con nosotros pero q no juegues ningun partido i subamos a segunda b...  gente como tu no merece defender los colores de nuestra camiseta...
eres un autentico fenomeno cuanco estas en forma, pero gente como tu no kiero en mi ekipo, eran verdad las lagrimas cuando acabo la temporada anterior, no las demuestras e campeon, firmaste el contrato, confiado en q ibamos a mantener la categoria pero no as tenio los h****s de kedar como un señor!! eres el nuevo orife 2!!

ojala te pases un año en blancooo,i  luego no te kiera nadiee, me reiria un monton de tii!!

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #22 el: 07 de Juliol de 2006, 20:41:58 pm »
Parece ser que aki en este foro si tu vas a jugar a un ekipo, y desciende tu perdonas dienro, no??  :laugh: :laugh: Ojala muchos os vierais en esa situacion... saldria mas de un ''mercenario'' (me incluyo). Es como si estas en una empresa, que te gusta donde esta situada, y te caen bien la gente con la que estas, pero el jefe decide despedirte pq no tiene €, tu por mucho k kieras a una empresa vas a perdonarle €, pues yo creo que no...
me parece que estamos siendo muy duros con Juanma, pero weno por mi ojala que se kede, k juegue, y que marke el gol que nos aga ascender.

PS: MUTIO, me podrias acer una lista de 5 jugadores que consideres wenos para 2b??  :wacky:;) :laugh: :laugh:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #23 el: 07 de Juliol de 2006, 20:48:56 pm »
PS: MUTIO, me podrias acer una lista de 5 jugadores que consideres wenos para 2b??  :wacky:;) :laugh: :laugh:

Et podria fe runa llista llarguíssima.....

Et serveix Sendoa, Cañadas, Cámara, Luis Blanco, Rafa Jordà....

Abans del partit amb l'espanyol B fa dues temporades, quans idolatraveu a Juanma Cruz  :icon_question: Ningú

Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #24 el: 07 de Juliol de 2006, 20:53:31 pm »
per mi els millors d'aquesta temporada al grup III han estat:

- Jordi Gómez (mig-barça B)
- Sanjulián (defensa-Terrassa)
- Sendoa (davanter-Alacant)
- Cámara (defensa-Badalona)
- David Atiega (porter-Alfaro)
- Javi Martinez (mig-Osasuna B)
- Axel (davanter-Hospi)

a part de Cañadas  ;)
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #25 el: 07 de Juliol de 2006, 20:59:20 pm »
Parece ser que aki en este foro si tu vas a jugar a un ekipo, y desciende tu perdonas dienro, no??  :laugh: :laugh: Ojala muchos os vierais en esa situacion... saldria mas de un ''mercenario'' (me incluyo). Es como si estas en una empresa, que te gusta donde esta situada, y te caen bien la gente con la que estas, pero el jefe decide despedirte pq no tiene €, tu por mucho k kieras a una empresa vas a perdonarle €, pues yo creo que no...
me parece que estamos siendo muy duros con Juanma, pero weno por mi ojala que se kede, k juegue, y que marke el gol que nos aga ascender.

no se lo que cobra este tio, pero fijo que 10 kilos se los lleva al año
que c*** le cuesta rebajar aunque sea a 6?? j**** yo estoy cobrando 1 p*** kilo i medio al año trbaajando 50 horas semanales...
y perdona que te diga, pero yo por el sabadell SI QUE REDUCIRIA MI SUELDO A LA MITAD
pero claro, yo QUIERO al sabadell...

no digo que todos los jugadores lo quieran, pero lo unico que quiero esque no sean falsos... i juanma lo ha sido
« Darrera modificació: 07 de Juliol de 2006, 21:01:22 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #26 el: 07 de Juliol de 2006, 20:59:45 pm »
Per exemple, si està bé físicament, aquest veurem vestit d'arlequinat, per mi un jugadoi boníssim i que li dóna 100 voltes a Juanma Cruz. Oscar Ollés, per mi un autèntic crack.
Si les lesions el respecten, tenim espectacle  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #27 el: 07 de Juliol de 2006, 21:14:21 pm »
El que no es logic es que el Juanma vulgui jugar a tercera cobrant com si fos segona "B". Si es vol quedar perque estima el club que ajusti les seves pretencions a la nova categoría perque si ell en surt perjudicat economicament imaginat com n'ha sortit el club despres del descens que han protagonitzat ell i els seus companys (i amb aixó no vull culpar al Juanma del descens pero ell tambe i va participar i per tant tambe te la seva part de responsabilitat) i si el que vol es quedarse nomes per el calers donç ho sento pero crec que el Sabadell ha de deixar ben clar d'una vegada per totes que no esta disposat a tornar a pagar sous que no s'ajustin a la categoría en que juguem ni a la categoría del jugador ni a les possibilitats económiques actuals. Lo siento Juanma pero en esta vida unas veces se gana y otras se pierde y en este club llevamos perdiendo demasiados años quizas por ser demasiado "generosos" y ya es hora de que pensemos en nosotros mismos. Sueldos realistas para la categoría en que estamos y para nuestras posibilidades economicas tiene que ser nuestra linea y no podemos volver a las andadas gastandonos lo que no tenemos. Si tanto nos quieres y estas dispuesto a adaptarte a las circunstancias bienvenido y sino buena suerte alla donde vayas.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
« Respondre #28 el: 07 de Juliol de 2006, 21:14:47 pm »

Et podria fe runa llista llarguíssima.....

Et serveix Sendoa, Cañadas, Cámara, Luis Blanco, Rafa Jordà....

Abans del partit amb l'espanyol B fa dues temporades, quans idolatraveu a Juanma Cruz  :icon_question: Ningú

MUTIO lo decia en plan broma ;)  :beer2

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #29 el: 07 de Juliol de 2006, 21:16:44 pm »
Haber pues nose xk lo critikais TANTO, haber un poco falso si k a sido pero aber es normal... pongamonos en su pellejo...
Y ademas, alomejor todo no suzede como pareze, y es algo k a exo la directiva mal como con Xavi...
Nose pero es uno de los jugadores k se tendria k kedar, y hacer un pekeño esfuerzo ekonomiko...

:beer2

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
« Respondre #30 el: 07 de Juliol de 2006, 21:18:31 pm »

no se lo que cobra este tio, pero fijo que 10 kilos se los lleva al año
que c*** le cuesta rebajar aunque sea a 6?? j**** yo estoy cobrando 1 p*** kilo i medio al año trbaajando 50 horas semanales...
y perdona que te diga, pero yo por el sabadell SI QUE REDUCIRIA MI SUELDO A LA MITAD
pero claro, yo QUIERO al sabadell...

no digo que todos los jugadores lo quieran, pero lo unico que quiero esque no sean falsos... i juanma lo ha sido
Te dire una cosa el 99,9% de los juadores profesionales solo son de 1 ekipo, el que viste de LILA el de los 500€, pk dicen muchas cosas, pero todos a la minima que tienen una ofertamejor por otro cul, economicamente se van... Figo,Luis Enrique,Laudrup... en fin una lista interminable...  :beer2

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #31 el: 07 de Juliol de 2006, 22:22:04 pm »
Tanto Juanma Cruz , y al final ¿ke? , ya lo dije k segundas partes nunca fueron buenas , y despues criticavais a Orife... Juanma a exo igual no perdona su contrato , ni su fixa , ala  :laugh:

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #32 el: 07 de Juliol de 2006, 22:36:54 pm »
Ahora esto:   A més a més, en les darreres hores ha quedat pràcticament descartada la incorporació del davanter del Gavà, Micky Albert. Els problemes en la negociació de liquidació del contracte de Juanma Cruz, per part del seu representant, Raúl Verdú, interfereixen en una operació que agradava al propi Albert.  SALUDOS         :ko

RADIO SABADELL
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

jormos

• Visitant
« Respondre #33 el: 07 de Juliol de 2006, 23:51:03 pm »
lleixin els missatges que posen del juanma cruz,no tots son veritat,aquesta tarda e parlat amb ell per telefon i tambe esta indignat perque ell esta disposat a rebaixar la seva fitxa,ell es troba molt a gust a sabadell i considero que no es mal jugador,salutacions a tots els arlekinats

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #34 el: 08 de Juliol de 2006, 01:18:51 am »
No, mal jugador no es, el problema es la ficha que para la 3ª división es demasiado alta, ahora la palabra la tiene el cuerpo técnico. SALUDOS

:beer2  :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Carmelo anthony

• Visitant
« Respondre #35 el: 08 de Juliol de 2006, 10:49:02 am »
Por favor dejarle se que ha jugado mal pero ha dado toda su talla i en algunos partidos lo ha hecho muy bien

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #36 el: 08 de Juliol de 2006, 11:27:18 am »
segun el patufet de sabadell el señor por llamarle asi A DENUNCIADO AL SABADELL por tema de la liquidacion del año pasado apa nen eso es sentir los colores manda weps
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Carmelo anthony

• Visitant
« Respondre #37 el: 08 de Juliol de 2006, 13:18:23 pm »
es veritat :****

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #38 el: 08 de Juliol de 2006, 14:32:50 pm »
Avui se'ns diu al Diari de Sabadell que aquest fenòmeno de Cadiz ens vol denunciar perquè no està d'acord amb els calers que li donen. Ole! Ole! y Ole! Juanmita, por mi te puedes ir a tomar viento, tú y tu amiguito Sergio Iglesias. Habéis sido el ****** de este equipo este año. Iros pa Cadiz a hacer surf y dejar de tocar los h****s en este club. Esto si que es sentir los colores!!! Que quieres que nos envien a Primera Catalana o que???? No has tenido suficiente en haber COLABORADO en nuestro bochornoso descenso a tercera??????????? Encima de ser un puñetero MERCENARIO, encima de habernos hundido en tercera, ahora vas y nos quieres denunciar... Cuál será el próximo paso, quemar el estadio?????????? Qué enorme decepción!!!! Me has caído a los pies!!!!!
Aquest tio el vull molt lluny de Sabadell. Tots aquests que deien sentir tan els colors, on son????????????? Han fugit com rates en quant els han tocat el seu quilet mensual i s´han vist en una categoria indigne per ells, com és la tercera... A la m**** tots ells, aquí no fan la més punyetera falta!!!! Els jugadors més poc professionals i indesitjables que el Sabadell ha tingut en els seus més de 100 anys d´història!!

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIÓ!!!! FORA MERCENARIS!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
  • Missatges: 113
« Respondre #39 el: 08 de Juliol de 2006, 16:09:33 pm »
Avui se'ns diu al Diari de Sabadell que aquest fenòmeno de Cadiz ens vol denunciar perquè no està d'acord amb els calers que li donen. Ole! Ole! y Ole! Juanmita, por mi te puedes ir a tomar viento, tú y tu amiguito Sergio Iglesias. Habéis sido el ****** de este equipo este año. Iros pa Cadiz a hacer surf y dejar de tocar los h****s en este club. Esto si que es sentir los colores!!! Que quieres que nos envien a Primera Catalana o que???? No has tenido suficiente en haber COLABORADO en nuestro bochornoso descenso a tercera??????????? Encima de ser un puñetero MERCENARIO, encima de habernos hundido en tercera, ahora vas y nos quieres denunciar... Cuál será el próximo paso, quemar el estadio?????????? Qué enorme decepción!!!! Me has caído a los pies!!!!!
Aquest tio el vull molt lluny de Sabadell. Tots aquests que deien sentir tan els colors, on son????????????? Han fugit com rates en quant els han tocat el seu quilet mensual i s´han vist en una categoria indigne per ells, com és la tercera... A la m**** tots ells, aquí no fan la més punyetera falta!!!! Els jugadors més poc professionals i indesitjables que el Sabadell ha tingut en els seus més de 100 anys d´història!!

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIÓ!!!! FORA MERCENARIS!!!!

AMÉN