Autor Tema: II Torneig 12 Hores InterPenyes C.E. Sabadell  (Llegit 9418 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: II Torneig 12 Hores InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #40 el: 09 de Juliol de 2006, 01:42:29 am »
Yo ahora estoy en casa con una fisura en el radio y el brazo escayolado, y encima me lo hice yo solito,jejeje. Cogí las vacaciones 3 semanas antes,jejeje.
Jueeeeee cada año alguien se hace algo en un brazo  :laugh: Recuperate pronto  :ok

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #41 el: 09 de Juliol de 2006, 10:32:41 am »
felicitats a tots els participants del II torneig interpenyas  :beer2  :clap :clap :clap
per cert una merescuda felicitació als organitzadors del torneig, i dir que ens ho vam pasar molt bé.tambe voldria dedicar el segon lloc del torneig a tots els foreros que ens van apoyar i animar  :clap :clap :clap 
salut i esperem superar el segon lloc l´any que bé.  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #42 el: 09 de Juliol de 2006, 11:17:36 am »
Weno, per ser el primer torneig interpenyes i som molt joves ens ha passat axo! :-\ Ja veureu d'aki uns anys! >:D
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #43 el: 09 de Juliol de 2006, 11:50:45 am »
Apart de molts joves...no es pot jugar a futbol estan parat i mirant la pilota :ejem
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #44 el: 09 de Juliol de 2006, 12:08:39 pm »
Ni amb el genoll fet una merd.. tampoc :-\ :wacky:

:beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #45 el: 09 de Juliol de 2006, 12:19:55 pm »
Enhorabuena a los ganadores. Ha sido una jornada digna de repetir pese a esas polemicas que siempre surgen pero que os aseguro no todos compartimos. Yo ahora estoy en casa con una fisura en el radio y el brazo escayolado, y encima me lo hice yo solito,jejeje. Cogí las vacaciones 3 semanas antes,jejeje.

La única polèmica que hi ha, per mí, és per que carai li toca a un àrbitre el pernil!  :laugh:
Va guanyar l'equip que millor va jugar, i sobretot gràcies a l'actuació del número 4 (per a mi, un dels millors del torneig), que ens va marejar a la defensa durant la primera part.

I Latente, espero que la recuperació sigui ràpida, carai, que ara que vé el temps del solet i la platgeta, no es pot desaprofitar massa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #46 el: 09 de Juliol de 2006, 12:23:16 pm »
Percert Birrero  gracies pels teus anims  :yes:  :clap  :clap

:beer2

PD: Felicitats pel 2n lloc  :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #47 el: 09 de Juliol de 2006, 12:24:02 pm »
Un dels jugadors que em va impressionar molt, va ser el Jose del vostre equip,aquell que tenia el dorsal 14,juntament amb el 4 de la NPCA, el nostre amic gerard dels @rlekinats.com, van ser els jugadors dels que vaig tenir ocasió de veure que tenien una certa facilitat a l'hora de buscar porteria

HONOR AL SABADELL

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #48 el: 09 de Juliol de 2006, 12:31:00 pm »
jo voldia dir que per mi un equip que va mereixer mes va ser el resistencia arlequinada  :clap :clap :clap  per ser molt joves jugaben molt i molt be vaig veure casi tots els seus partits i jo creia que estarian a semis contra nosaltres tota una llastima pero anims l´any que be a millorar. una salutació resistencia  :ok

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #49 el: 09 de Juliol de 2006, 12:37:29 pm »
Home, el Jose (14) té molt bon toc de pilota i busca la porteria amb intenció, la veritat és que és bastant bó. Però crec que la nostra clau va ser la porteria, el bloc en general i la direcció de l'equip (el Kaiser Pansobauer  :laugh: ).

-El 4 de la NPCA, em va agradar molt també, a l'igual que el 2 (crec), i que sabien defensar molt bé.
-Dels @rlekinats, el Gerard va estar a molt bon nivell, i el Manel també, encara que a la semi-final es va trobar amb mí i el conec massa ( ;D). Em va agradar molt el seu bloc (es coneixen molt).
-Dels 4 Gats, el porter (en David) va estar molt segur, i l'11 també em va convèncer. La rapidesa de l'Albert també em va agradar.
-De Resistència em va agradar molt el 8, però també que tenen un bon bloc, i si segueixen jugant junts, i practicant, el proper any poden estar a semis.
-De Motoret Sala, em va agradar que tots la tocaven molt bé, però es van trobar amb nosaltres i no van saber llegir el partit, desprès, la sort no els va acompanyar.
-D'Autocars Bardet, vaig veure un matxembrat de joves i grans, on va fallar-los la coordinació.
-I de la Força Arlekinada, vaig veure que han jugat molt poc junts, que els fallava la coordinació i la posició. A més la seva joventut els va perjudicar. El que més em va agradar, va ser les ganes, i el nº 8 (crec), que li vaig fer un túnel-passe, per desmoralitzar-lo (que vil soc).

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #50 el: 09 de Juliol de 2006, 12:40:09 pm »
Pansobouer :laugh: :laugh:
HONOR AL SABADELL

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #51 el: 09 de Juliol de 2006, 12:45:16 pm »
birrero tienes razon en resistencia no habiamos jugado nunca juntos, yo num(7) y el num 6 los conocimos algunos del ekipo el jueves en un partidillo echemos contra algunos de força arlekinada i @rlekinats.com y era la primera vez ke juguemos todos y la cosa hiva muy mal pero bueno tampoco lo icimos nada mal el problema fue ke nos lo teniamos kreido antes de jugar y pinchemos, foreros os mereciais el torneo! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #52 el: 09 de Juliol de 2006, 12:45:33 pm »
estic amb tu birrero tens tota la rao en lo que dius(inclus en lo de pansobauer  ;) jejejeje ) resaltar el nostre bonissim torneig i dir que tot i perdre la final la gent ens va felicitar per el futbol desarrollat per nosaltres, tambe vull resaltar que el numero 2 del NPCA em va felicitar per el partit tan net i el joc vistos del nostre equip.llastima que el seu numero 4 era una maquina de correr driblar i xutar i nosaltres estavem trencats de cansansi. :Hecho_polvo:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #53 el: 09 de Juliol de 2006, 12:52:33 pm »
llastima que el seu numero 4 era una maquina de correr driblar i xutar i nosaltres estavem trencats de cansansi. :Hecho_polvo:

En els 2 primers gols, el senyor ens va fer un 'trajo' a mesura... jo em vaig quedar al-lucinat. Sort que desprès el vem començar a marcar més intensament, perquè era mooolt bó.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #54 el: 09 de Juliol de 2006, 13:01:26 pm »
Em van fer impressionar molt la penya Motoret Sala, això demostra les ganes que té la gent de jugar sigui quina sigui l'edat.

També em va fer gracia que quan pasaven la pilota i arribaves tu corrents per treure-li la pilota, sempre estaven dient el mateix :laugh:
HONOR AL SABADELL

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #55 el: 09 de Juliol de 2006, 13:17:58 pm »
foreros ya ke no se pudo llegar a jugar un partido contra nosotros resistencia haver si kedamos par aun amistoso y echamos una tarde un partidillo :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #56 el: 09 de Juliol de 2006, 13:49:57 pm »
Jo voldria donar les gràcies a totes les persones que fan possible aquestes jornades de convivència amb un denominador comú. El C.E. Sabadell. Penso que tots estem super agraits a qui amb esforç i ganes fan possible aquests torneigs, especialment la dedicació del Manel i de força més gent entregada per la causa.

Jo, personalment m'ho vaig passar genial. Hi va haver bon rotllo durant tot el dia amb tothom, Coneixes gent nova i t'ho passes super bé  :icon_exclaim:

Espero que l'any vinent es repeteixi  :clap

PD, Latente recuperate rápido de la lesión.

PD2, Jo avui estic no doblegat, sino TRIPLICAT. M'he aixecat del llit avui que semblava que tingués, no 25 anys com tinc, sino 95 com a mínim. Apenes puc caminar de les agulletes que tinc a TOT el cos. Però ha valgut la pena  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #57 el: 09 de Juliol de 2006, 15:23:13 pm »
Felicitats als campions i als forerus! jej
Nosaltres els resistencia, el partit que no vem jugar i que vem estar mes penden de tot plegat va ser el de : AUTOCARTS BARDET-NOVA PENYA CREU ALTA perque com que nusaltres haviem perdut contra els @.com si la NPCA perdia, nusaltres ens classificavem per semis pero al final la ilusio de passar va ser tot un somni....
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #58 el: 09 de Juliol de 2006, 16:33:26 pm »
doncs nose vosaltres, pero a mi avui em fa mal tot el cos... :Hecho_polvo:  :ejem
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #59 el: 09 de Juliol de 2006, 17:23:22 pm »
doncs nose vosaltres, pero a mi avui em fa mal tot el cos... :Hecho_polvo:  :ejem

jo no em puc ni vellugar  :Hecho_polvo: portu tot el dia asagut a la cadira del pc sense mourem  :laugh:  :laugh:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!