Home, el Jose (14) té molt bon toc de pilota i busca la porteria amb intenció, la veritat és que és bastant bó. Però crec que la nostra clau va ser la porteria, el bloc en general i la direcció de l'equip (el Kaiser Pansobauer
).
-El 4 de la NPCA, em va agradar molt també, a l'igual que el 2 (crec), i que sabien defensar molt bé.
-Dels @rlekinats, el Gerard va estar a molt bon nivell, i el Manel també, encara que a la semi-final es va trobar amb mí i el conec massa (
). Em va agradar molt el seu bloc (es coneixen molt).
-Dels 4 Gats, el porter (en David) va estar molt segur, i l'11 també em va convèncer. La rapidesa de l'Albert també em va agradar.
-De Resistència em va agradar molt el 8, però també que tenen un bon bloc, i si segueixen jugant junts, i practicant, el proper any poden estar a semis.
-De Motoret Sala, em va agradar que tots la tocaven molt bé, però es van trobar amb nosaltres i no van saber llegir el partit, desprès, la sort no els va acompanyar.
-D'Autocars Bardet, vaig veure un matxembrat de joves i grans, on va fallar-los la coordinació.
-I de la Força Arlekinada, vaig veure que han jugat molt poc junts, que els fallava la coordinació i la posició. A més la seva joventut els va perjudicar. El que més em va agradar, va ser les ganes, i el nº 8 (crec), que li vaig fer un túnel-passe, per desmoralitzar-lo (que vil soc).