La veritat és que no l'entenc, i aquest fet ja fa un munt de temporades que es repeteix. Jo em pregunto, per què nassos el Sabadell NO juga ni un sol partit de pre-temporada a casa?
La veritat no ho entenc. Tan hagués costat muntar el dia de la presentació un altre dia, jugant-se després un partit amistós?
? No hagués estat aquesta una millor manera d' enganxar més a la gent?
Si nosaltres podem anar a Santa Coloma, perquè no podria haver vingut la Grama aquí??? Aquesta punyetera mania de que el Sabadell no jugui a casa davant de la seva aifició fins que no comença la lliga de torn no me l´explico.
Em sembla lògic que fem bolos per camps d'equips inferiors i alguns de superior categoria, però perquè ni un de sol a la Nova Creu Alta??? No demano ni molt menys que vingui el Barça o l´Espanyol, però per què no els seus filials??? No els hagués pogut interessar un bolo a vint minuts de casa??? O el Lleida, o el propi Terrassa, us imagineu una presentació davant dels egarencs??? Doncs segur que hagués portat gent i se n´hagués parlat. Almenys segur que se n'hagués parlat més que de la presentació que farem finalment...
Bé, doctores tiene la Iglesia, però per més que m´ho intento explicar no ho aconsegueixo... Si algú té una explicació lògica li agrairia molt. Gràcies!
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!! 1903-2003