Autor Tema: C. Crivillé també plega  (Llegit 3949 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: C. Crivillé també plega
« Respondre #20 el: 13 de Juliol de 2006, 17:30:53 pm »
pero q dius mutio...?????

em pots recordar els partits q en juanma a sortit per la porta del darrere??

una altre cosa, ja tagradaria tenir la cualitat tecnica q te en sergio, es un troç de jugador pero si vols q jugui tot sol en el mig del camp... aixo no es el barsa ee!!

No recordo els partits friend en que Juanma Cruz ha sortit per la porta del darrera. Potser estic equiovcat, però diria recordar que acompanyant a Orife i Iglesias ho ha fet.

I podem estar o no d'acord en moltes coses, però discrepo enormement el que dius de Sergio Iglesias.
És un jugador tècnicament limitadíssim, i només veient estadístiques, podriem dir que de cada 100 passades, 97 han anat endarrera. Aií puc jugar fins i tot jo.
Pel que fa també al senyor Iglesias, prepotent i xulo on els hi hagi, dir-te que encara és l'hora que el vegi suar la samarreta i córrer per recuperar pilotes.
Per mi, un dels pitjors jugadors de fa molts anys.
I jo no dic que sigui el Barça en cap post, dic que el que s'ha de fer si ets dolent, és posar-hi collons, ganes i pundonor encada pilota, en cada jugada........ durant els 90 minuts. I així ens ha anat que en cap partit, 8 dels 11 jugadors ho ha fet.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
« Respondre #21 el: 13 de Juliol de 2006, 17:32:30 pm »
pero q dius mutio...?????

em pots recordar els partits q en juanma a sortit per la porta del darrere??

una altre cosa, ja tagradaria tenir la cualitat tecnica q te en sergio, es un troç de jugador pero si vols q jugui tot sol en el mig del camp... aixo no es el barsa ee!!

posiblament sergio eglesias ha estat jugan "sol" pero a demostrat  que no es gaire bon migcampista i  per mi es penos... :ko i despres  una latre com ell "juanma cruz".... :ko

a ell i a tots els mercenaris  fora del CE SABADELL! :**** :**** :****
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #22 el: 13 de Juliol de 2006, 17:34:21 pm »
Hoy en muchos trabajos hay un apartado que se denomina PRODUCTIVIDAD, según trabajas eso ganas, arlekinat100% crees que estos jugadores se merecen cobrar lo que estaba firmado?, si lo cobran han dejado de cumplir lo prometido, una plantilla que al principio de la anterior temporada estaba formada para jugar los Play-off, firmando dichos contratos con el resultado que nunca se cumplió. Desde un principio estos jugadores MERCENARIOS no daban en el campo lo que habían prometido en el momento de firmar, por tanto a partir de ahí empezaron a llegar los problemas, económicos, social, de junta, con el resultado del descenso, cuantos de ellos van a jugar el próximo año en 3ª división?, pues nuestro SABADELL si, con lo que cuesta recuperar la categoría perdida, exigen cobrar por aquello que firmaron y nunca cumplieron. SALUDOS

MERCENARIOS,   MERCENARIOS,     MERCENARIOS       MERCENARIOS [/b]

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat arlekinat100%

• Infantil
  • Missatges: 127
« Respondre #23 el: 13 de Juliol de 2006, 17:34:57 pm »
Mira, no estar molt identificat amb l'aficio i intentar fer el teu treball al costat de companys que no saben jugar be a futbol, no vol dir que un sigui un jugador dolent.
Sergio Iglesias es un tros de jugador, per molt que el critiqueu, i el culpeu sempre del descens de l'equip. Un equip no pot baixar per la no implicacio de dos jugadors, tot i que jo crec que han tingut bastanta implicacio.
Per un altre costat..Quan has vist tu que el Juanma no surti a donar la cara?, perque jo sempre l'he vist, i sempre he stat a la porta queixant-me de l'equip... El Sergio Iglesias tambe ha sortit bastant, s'ha de reconeixer que ha sortit de vegades pel darrere, pero no s l'unic que l'ha fet..(orife, i.Diaz..etc).

Per una altre banda...A mi em sembla molt molt trist torno a repetir, que no es cumplin contractes, i que diguis Mutio que el Criville el millor que feia era treure de banda..perque si dius aixo stas dient que el jugador que ha fet millor temporada al Ce sabadell despres de Cañadas destacaba quan treia de banda..
Jo crec que de culpables del descens no es un jugador, es un col.lectiu, una directiva i tots els que s'han aplicat per fer aquest equip.

Per una altra banda, hi ha molts jugadors que si que eren pessims per star a un ekip de 2aB i que ningu critica pel seu ganxo amb l'aficio..(Nandi, De la Fuente..etc)

friend

• Visitant
« Respondre #24 el: 13 de Juliol de 2006, 17:37:35 pm »
jajjajaja... el q sa de llegir en akest forum, sergio iglesias el pitjor jugador de la istoria...no abran pasat patans, jugadors q no valen ni per estar amagats... i q ensergio no te qualitat nooo?? no q vaa! es capaç de ferte un canvi de joc desde laltre banda... en sergio sempre va caminant... anda anda q nomes teniu ulls per un o dos jugadors...

em sembla q akest sera un dels ultims misatges meus en akest forum... perq despres del q sa de llegir mes val no perdre el temps... i si escric es perq soc arlekinat!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #25 el: 13 de Juliol de 2006, 17:41:19 pm »
A veure...

Aqui hi han moltes veritats "a mitges"...

D'acord... si jo tinc un contracte que em prometen 500 el primer any i 750 el segon, si les coses haguessin anat normalment, no em baixaria del b***o i ho reclamaria... com la majoria.

Ara be:

Si l'empresa en que treballo no te els resultats que s'esperaven i en part, per culpa meva com a treballador/jugador... m'ho pensaria abans d'"exigir" aquesta millora... Tots anem per la pela, molt cert, pero alguns tindriem "vergonya aliena" de demanar una millora quan el meu resultat com a jugador/treballador ha implicat un descens de categoria...

Senyors jugadors... menys calers i mes vergonya i dignitat!!

A mi, jo particularment, s'em cauria la cara de vergonya de demanar una millora de la meva fitxa despres de l'"excelent" temporada que he fet i que ha portat al club a un descens. Senti o no els colors... demanar un augment de sou despres d'un descens es de jutjat de guardia, no fotem!

I del JuanMa tres/quarts del mateix... podrieu dir-me quin partit bo ha fet aquest any despres de venir com a gran salvador? CAP

Apa... tal i com dic al meu primer missatge: ADEU A TOTS I QUE US VAGI BE

I en el tema SERGIO IGLESIAS li donc tota la rao a l'amic Mutio...

Qualitat? tecnica? canvi de joc des de l'altre banda?... on ho has vist aixo? deu estar en el video que devien pasar a les oficines per fitxar-lo, pero en la realitat, diumenge si i diumenge tambe, aquest senyor NO HA SABUT fotre un sol pase endavant, sempre, sempre cap endarrera i de canvis de joc?, pocs en recordo per no dir cap... res home res. POTSER TOT EL BO QUE VULGUIS PERO AQUI, AL SABADELL 05-06, ni ho ha demostrat ni s'ha implicat amb el Club.

Aquest deu ser un cas com el del Sr. Gallo... deu tenir un videobook (curriculum) amb una pila de gols pero alhora de la veritat no ho ha demostrat  :no:

:beer2
« Darrera modificació: 13 de Juliol de 2006, 17:50:23 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #26 el: 13 de Juliol de 2006, 17:42:57 pm »
Per una altre banda...A mi em sembla molt molt trist torno a repetir, que no es cumplin contractes, i que diguis Mutio que el Criville el millor que feia era treure de banda..perque si dius aixo stas dient que el jugador que ha fet millor temporada al Ce sabadell despres de Cañadas destacaba quan treia de banda..
Jo crec que de culpables del descens no es un jugador, es un col.lectiu, una directiva i tots els que s'han aplicat per fer aquest equip.

Jo no he dit pas que haguem baixat per culpa de 1 o de 2.
Hem baixat per culpa de tots. Això lo primer.
Bé, que em digueu que Iglesias ha fet bé la seva feina, no es pot discutir, perque és evident que no ha estat així. M'extranya que digueu que és un jugador tècnicament bo, quan aquí no ho ha demsotrat MAI. O el coneixieu d'abans o és extrany que ho digueu.
Pel que fa al Crivillé, és un jugador normal de 2a B. I també hem diras que una de les millors coses que feia era els seu llarg servei de banda.
Pots repassar antics posts meus i veuras que aquest jugador mai ha sigut sant de la meva devoció.
I pel que dius més avall, doncs jo personalment, sempre he sigut MOLT crític amb el nivell futbolístic de Nandi i amb la decisió que va pendre De la Fuente fa uns anys al deixar tirat el Sabadell.

www.miequipo.es

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #27 el: 13 de Juliol de 2006, 17:45:59 pm »
ensergio no te qualitat nooo?? no q vaa! es capaç de ferte un canvi de joc desde laltre banda... en sergio sempre va caminant... anda anda q nomes teniu ulls per un o dos jugadors...

Que diguis això si que té gràcia, a no sé que t'estiguis rient de molts de nosaltres clar.......
PRegunta...... quants canvis de joc de banda a banda has vist fer a l'Iglesias aquest any  :icon_question: Molt poquetes eeeee.
Passades enrrera. MOLTISSIMES......

www.miequipo.es

friend

• Visitant
« Respondre #28 el: 13 de Juliol de 2006, 17:46:38 pm »
mutio algun jugador es bo per la segona b.. a part de sendoas, felix prietos cañadas... perq tots penses q son jugadors normalets per la segona b o fluexets... jo no u entenc..
el criville am partits a la segona b, dintre de dos tres anys podria jugar a la segona a trankilament i ames es un jugador dekip molt important aixo!! te un molt bon futur akest nano!!

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #29 el: 13 de Juliol de 2006, 17:47:23 pm »
jajjajaja... el q sa de llegir en akest forum, sergio iglesias el pitjor jugador de la istoria...no abran pasat patans, jugadors q no valen ni per estar amagats... i q ensergio no te qualitat nooo?? no q vaa! es capaç de ferte un canvi de joc desde laltre banda... en sergio sempre va caminant... anda anda q nomes teniu ulls per un o dos jugadors...

em sembla q akest sera un dels ultims misatges meus en akest forum... perq despres del q sa de llegir mes val no perdre el temps... i si escric es perq soc arlekinat!!

Ombre tanto como el peor de la historia lo dudo, pero esk no ha exo NADA nen... Vale k muxo otros tampoco y vale k arriba no estaban unos wenos delanteros... Pero esk el Sergio a los delanteros le daba muy pocos balones a los delanteros... se los daba casi todos a la defensa como si ellos fueran los k tenian k crear la jugada y era él kien la tenía k hacer... Y luego hacia otros 3 o 4 pases más arriba de los kuales 2 los hacia mal...

Para mi no se mereze seguir aki... y menos si kiere cobrar más... Si dijieras se reduze el sueldo aun... Pero esk kiere kobrar lo mismo o más...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #30 el: 13 de Juliol de 2006, 17:49:10 pm »
mutio algun jugador es bo per la segona b.. a part de sendoas, felix prietos cañadas... perq tots penses q son jugadors normalets per la segona b o fluexets... jo no u entenc..
el criville am partits a la segona b, dintre de dos tres anys podria jugar a la segona a trankilament i ames es un jugador dekip molt important aixo!! te un molt bon futur akest nano!!

Si, potser si. És un nano amb projhecció que amb uns anys pot estar jugant més amunt.
El que dic és de calaix...... Tu veus molt per sobre, actualment, a Crivillé de la majoria de centrals de la lliga  :icon_question: No oi  :icon_question: Per tan un jugador que no sobresurt, és un jugador normal.

Estic d'acord amb tu, en que se li veuen maneres, i amb certa projecció.

www.miequipo.es

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
« Respondre #31 el: 13 de Juliol de 2006, 17:49:46 pm »
criville, cruz, iglesias :ko :ko :ko
Estic basatant a favor del  que diu el MUTIO!
tambe crec que dakest jugadors tindriam k olvidarnos dells i centrarnos en els que venen plens  de confiansa i disposat a donar el 100% per el sabadell!! :ok :ok

• Infantil
« Respondre #32 el: 13 de Juliol de 2006, 17:51:28 pm »
Stic molt segur que per molt malament que treballessim, ens emprenyaria molt que no ns donguessin uns diners que son nostres per contracte.
Estic segur que al contracte no posa que et donaran els diners per jugar be o malament(tot i que igualment crec que el Criville ha stat un dels millors de la temporada) sino que els hi donaran mes diners per el numero de partits que has jugat, i aixo segur que el te, a mes per una altra banda, segur que el que demana no es tant diner com us podeu pensar, sino que es un diner que s mereix.
Que lo millor del Crivi sigui lo que dius, segueixo sense star dacord, per mi es un bon central i fan molt be quedant-se'l, ja que ha demostrat que te moltes garanties.

Lo del Sergio, no el coneixia abans, no stic aki per criticar-vos ni molt menys, scric el que penso, tu dius que 97 passades van enrere..pero..jo et dic..Que significa movilitat a la davantera? si no ha movilitat es molt dificil fer una pasada cap endavant..i s'ha de tornar a jugar la pilota fins que es pot passar..
Lo dit, jo no tinc ganes d'entrar ara n polemiques, sino que stic scrivint lo que penso i res mes

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #33 el: 13 de Juliol de 2006, 17:53:02 pm »
Sergio iglesias, pero encara hi ha gent k el defensa?  :laugh: Es lo pitjor k he vist en el sabadell de la posicio k juga  :ko
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

friend

• Visitant
« Respondre #34 el: 13 de Juliol de 2006, 17:53:53 pm »
weno weno... sto empieza a calentarse...

aver un mediocampista organizador sin la ayuda de desmarkes de sus compañeros en punta, bandas, i su otro acompañante en la medular el no puede acer nada por muxa tecnica i calidad q tenga..

i sobre los pases acia atras q kieres q los pierda tirandolos pa delante... mejor es conservar la posesion i tirar el pase cuando se crea conveniente...

ojala q se keden criville i sergio i demuestren su valia!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #35 el: 13 de Juliol de 2006, 17:54:49 pm »
Lo dit, jo no tinc ganes d'entrar ara n polemiques, sino que stic scrivint lo que penso i res mes

Això és el divertit del foro.
Amb respecte, tothom opina, i diu el que pensa.
I crec que ningú vol polèmiques amb ningú  :icon_exclaim:  :beer2

www.miequipo.es

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
« Respondre #36 el: 13 de Juliol de 2006, 17:55:52 pm »
weno weno... sto empieza a calentarse...

aver un mediocampista organizador sin la ayuda de desmarkes de sus compañeros en punta, bandas, i su otro acompañante en la medular el no puede acer nada por muxa tecnica i calidad q tenga..

i sobre los pases acia atras q kieres q los pierda tirandolos pa delante... mejor es conservar la posesion i tirar el pase cuando se crea conveniente...

ojala q se keden criville i sergio i demuestren su valia!!

criville es podria quedar no em desagrada....... pero IGLESIAS NO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

friend

• Visitant
« Respondre #37 el: 13 de Juliol de 2006, 17:57:27 pm »
vosaltres el q pasa q no valoreu lentorn de lekip, lekip en si, i foteu totes les culpes en sergio i alla us desaugueu, i aixo no es aixiii!! perq sempre en sergio a jugat de titular am tots els entrenadors ee¿?¿¿ perq???? sera per algoo nooo???

• Infantil
« Respondre #38 el: 13 de Juliol de 2006, 17:57:55 pm »
PEnso el mateix que el Friend, crec que m'he explikat d'una altra manera pero es que crec que tenim rao, a més, si alguna cosa mostrava que val es que si no s pot nar ndavant, s'ha d'anar ndarrera i aixo ho feia..

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #39 el: 13 de Juliol de 2006, 18:05:17 pm »
Ja m'estranyava a mi que cap d'aquests "crakillus" es quedes... Pero millor que hagin marxat tots, el vestuari necessitava aire absolutament fresc.