A veure...
Aqui hi han moltes veritats "a mitges"...
D'acord... si jo tinc un contracte que em prometen 500 el primer any i 750 el segon, si les coses haguessin anat normalment, no em baixaria del b***o i ho reclamaria... com la majoria.
Ara be:
Si l'empresa en que treballo no te els resultats que s'esperaven i en part,
per culpa meva com a treballador/jugador... m'ho pensaria abans d'"exigir" aquesta millora... Tots anem per la pela, molt cert, pero alguns tindriem "vergonya aliena" de demanar una millora quan el meu resultat com a jugador/treballador ha implicat un descens de categoria...
Senyors jugadors... menys calers i mes vergonya i dignitat!!A mi, jo particularment, s'em cauria la cara de vergonya de demanar una millora de la meva fitxa despres de l'"excelent" temporada que he fet i que ha portat al club a un descens. Senti o no els colors... demanar un augment de sou despres d'un descens es de jutjat de guardia, no fotem!
I del JuanMa tres/quarts del mateix... podrieu dir-me quin partit bo ha fet aquest any despres de venir com a gran salvador?
CAPApa... tal i com dic al meu primer missatge:
ADEU A TOTS I QUE US VAGI BEI en el tema SERGIO IGLESIAS li donc tota la rao a l'amic Mutio...
Qualitat? tecnica? canvi de joc des de l'altre banda?... on ho has vist aixo? deu estar en el video que devien pasar a les oficines per fitxar-lo, pero en la realitat, diumenge si i diumenge tambe, aquest senyor NO HA SABUT fotre un sol pase endavant, sempre, sempre cap endarrera i de canvis de joc?, pocs en recordo per no dir cap... res home res. POTSER TOT EL BO QUE VULGUIS PERO AQUI, AL SABADELL 05-06, ni ho ha demostrat ni s'ha implicat amb el Club.
Aquest deu ser un cas com el del Sr. Gallo... deu tenir un videobook (curriculum) amb una pila de gols pero alhora de la veritat no ho ha demostrat