Autor Tema: Carles Crivillé  (Llegit 9917 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
Re: C.Crivillé fitx per el Girona
« Respondre #20 el: 15 de Juliol de 2006, 21:12:39 pm »
quina gracia em fa veure a tots els jugadors que martxen per la porta del darrera dir que no son uns mercenaris i que ells l´unic que volen es respectar el seu contracte jajajajajajaja !!!!!senyors no siguin cinics!!!!!  una mica de respecte als aficionats del sabadell que ens deixem la pell any darrere any per un club i uns colors que no afluixem ni als pitjors moments (kom l´any passat) en situacions que nomes els jugadors provocan el soci esta per apoyar, en circunstancias que provocan crisis ,els socis estan per ajudar a pasar el mal moment pero ¿i al final de temporada quan el equip es troba a tercera, que trova el soci? jugadors que martxen demanan diners, uns altres que no volen martxar per diners, uns altres que s´emporten els diners i els ultims recullen els diners i es retiran.VERGONYA ELS HI TINDRIA QUE DONAR A AQUESTS JUGADORS QUE HAN VIST KOM L´AFICIÓ ELS A APOYAT TOT L´ANY, KE EM ANAT CAMINAT AL CAMP DEL ETERN RIVAL, K EM OMPLERT EL CAMP LAS ULTIMAS JORNADAS AMB 6000 PERSONES, ¿AIXI PAGAN L´ESFORÇ DEL SOCI? I VOSALTRES NO VOLEU QUE US TILDIN DE MERCENARIS?APA MARTXEU TOTS D´AQUI QUE SOM POBRES PERO HUMILS, semppre habia pensat que al equip hi habian uns cuants que eren uns mangantes i nomes venian a "xupar del frasco" pero quina decepció amb uns altres kom ivan hammouch,txiqui,peque,crivi, jugadors que semblava que estimaven a l´afició i als colors i que donarian calers per jugar aqui i estar amb l´afició que mes els ha estimat.
en definitiva el futbol es un negoci per tots, els sentiments han desaparegut i prima el bon representant i els bons contractes, SI SENYOR AIXI ANEM MOLT BÉ.pero despres que els jugadors no surtin ploran del camp, o s´enfadin per que els aficionats els cridan i acaban enfrontanse amb el public(verdad juanma?) o diuen que si baixa el equip ells es quedan(no hammouch?) o diuen que ells son jugadors de club(a k si crivi?)ANEU TOTS A PENDRE PEL C*L HOME!!!! digueu las coses claras que veniu a guanyar calers i aixi no ens sentirem enganyats. :**** :****

:clap :clap :clap

dels 6 punts oblideten!! enrecordat que de part meva no saras ven rebut a la nova creu alta!!!!1 :**** :****
visca al sabadell!! :oooooo: :scut
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #21 el: 15 de Juliol de 2006, 21:17:24 pm »
Una pregunta que desvia una miqueta el tema, pero m'agradaria saber amb quins ex- :bandera ens trobarem la propera temporada a 3a... :icon_question:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #22 el: 15 de Juliol de 2006, 21:51:39 pm »
Una pregunta que desvia una miqueta el tema, pero m'agradaria saber amb quins ex- :bandera ens trobarem la propera temporada a 3a... :icon_question:

no se amb quants ens trobarem, segurament amb poquets, el que està clar q els pocs q passin per la NCA els hem d demostrar q no oblidem la pèssima temporada passada q ens fa estar on estem i els i dedicaria una bona xiulada cada cop q toquessin la pilota.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #23 el: 15 de Juliol de 2006, 21:51:53 pm »
Weno parece que el año k viene abra 2 ekipos Sabadell, Girona, sin olvidarnos de mas que posibles sorpresas, pero nosotros vamos a ganar  :anims x aficion, campo y otra cosa que me cayo.
 :beer2

SABADELLLL!!! :scut :bandera :scut

jejeje yo pensaba que estarian el Girona y el Hospi B... Una broma eh?
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #24 el: 16 de Juliol de 2006, 00:21:17 am »
No sé, quina llàstima que em fan tots aquets pobres i innocents jugadors, que sembla que són uns incompresos i que només fan que firmar contractes (deuen tenir la lletra molt petita) per a acabar sent enganyats i pagant sempre ells els plats bruts.

Estic tan afectat que no sé si seré capaç de dormir aquesta nit  :wacky:

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #25 el: 16 de Juliol de 2006, 01:03:04 am »
Akest "senyoret" i el seu representant han tivat de la corda pq ja tenien un acord amb el girona, sinó ja em direu com han arribat tan rapid a un acord. Crivi, ets un MERCENARI amb majúscules, ara no vagis de victima dient que al club deien q no estaves involucrat. Nois, em pilla un rebot enorme quan veig la forma d'actuar d'akesta gent, fins i tot el nandi s'hagués volgut kedar després de tot el que se li va fer i encara no he vist cap paraula negativa de part seva, gent així es necessita. Tota la resta ha demostrat poca implicació i una vegada han pirat sembla que encara ens estiguin prenent el pèl. Però estiguem trankils, qualsevol altre central ho farà millor que el crivi, akest pallo lo únic bo que tenia eren els fores de banda, això si, si els arbitres haguessin estat per la labor li haguessin pitat falta de peu cada vegada q en treia un per trepitjar la linia.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #26 el: 16 de Juliol de 2006, 01:15:19 am »
A ver si nos dejamos de tonterias. Es cierto que los jugadores nos han llevado a tercera. Pero tambien es mas cierto que los señores que la temporada pasada ficharon, hicieron unos contratos cogidos con pinzas, sin pensar en el futuro y solo pensando en el presente. Suerte tenemos que los demas jugadores han ido llegando a acuerdos y no nos han denunciado tambien, porque la culpa de que estos señores denuncien al club es de quien les hizo los contratos. No pretendamos que jugadores con 8 o 10 millones de ficha esten dispuestos a bajarlas a 2 o 3 millones. Eso solo lo harian jugadores con corazon arlequinado, y creo que aun asi se lo pensarian mucho. Habia jugadores dispuestos a bajar la ficha, segun he oido, pero esta claro que no hasta el punto de rebajarla un 60 o 70%. No vivamos en una nube y seamos realistas, yo si cobrara 10 millones bajaria a 7 o como mucho 6, pero no a 3. Las clausulas en caso de descenso o ascenso estan para algo, a ver si aprendemos.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #27 el: 16 de Juliol de 2006, 12:28:50 pm »
Ya te digo yo que muchos de los que jugaron el año pasado no hubieran firmado sus contratos ni hubieran jugado en el sabadell si no les hubieran hecho unos contratos que como tú dices "se cogen con pinzas". Eso sí, nadie se kejaba tampoco de los fichajes.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #28 el: 16 de Juliol de 2006, 12:41:21 pm »

no se amb quants ens trobarem, segurament amb poquets, el que està clar q els pocs q passin per la NCA els hem d demostrar q no oblidem la pèssima temporada passada q ens fa estar on estem i els i dedicaria una bona xiulada cada cop q toquessin la pilota.

No em referia només als de la campanya per oblidar, sino d'altres anys també... merci
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Marc_SBD

• Visitant
« Respondre #29 el: 16 de Juliol de 2006, 12:58:01 pm »
yo ya em temia que anes al girona i ho he encertat de ple   :ko

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #30 el: 16 de Juliol de 2006, 23:53:53 pm »
pobrecillo cuando aparezca por aqui... :ejem
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #31 el: 17 de Juliol de 2006, 23:32:01 pm »
Com diu el Birri ja crec que aquest mercenari ja tenia un acord amb el Girona i ha fet el que ha pogut per trencar el contracte.

Encara fotarà el Girona a 1ª Catalana i ademés demanarà augment de sou, pobret.

Srs. del Girona: sabeu que heu fitxat un jugador sense ni mica d'emplicació i pessetero 100% ???

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #32 el: 17 de Juliol de 2006, 23:36:59 pm »
venga xato largate anda con tus hipotesi , acaso conoces a criville ? como puedes soltar estas cosas de una persona que la desconoces , vigila lo que dices, no opines si desconoces .
« Darrera modificació: 18 de Juliol de 2006, 22:31:33 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat josep

• Aleví
  • Missatges: 37
Re: Carles Crivillé
« Respondre #33 el: 22 de Octubre de 2009, 00:04:06 am »
Crivillé ha tornat a jugar al Granollers, a preferent. Juga amb Joan Brullet

Desconnectat MUTIO

• Moderador
  • President
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #34 el: 22 de Octubre de 2009, 08:30:46 am »
I si no vaig equivocat, també amb Roger Cànovas, també ex-arlekinat.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #35 el: 22 de Octubre de 2009, 19:09:56 pm »
Si , i amb Kiku Rimblas , el davanter Angel Lopez i uns cuants veterans més

Connectat mss

• Moderador
  • President
  • Missatges: 8811