Autor Tema: Noelia s'en va a l'Estartit  (Llegit 2826 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Vitrubio

• Visitant
Noelia s'en va a l'Estartit
« el: 23 de de 2005, 09:58:24 am »
Es una noticia de Radio Sabadell:
"Noèlia Carrillo s'ha desvinculat del Centre d'Esports Sabadell després d'11 temporades al conjunt arlequinat. La defensa central ha fitxat per L'Estartit de Nacional fins a final de temporada. Ara l'objectiu de l'exjugadora arlequinada és el d'aconseguir l'ascens amb les gironines després que aquestes es proclamessin aquesta temporada campiones del seu grup sense haver perdut cap partit a tres jornades del final.
Noèlia ha fitxat per un dels clars aspirants a l'ascens i sap que arriba a una entitat en la qual l'únic objectiu és pujar a la màxima categoria del futbol femení espanyol. La ja exdefensa del Sabadell ha assegurat que ''estic molt contenta d'aquest pas i tinc molt clar que la meva aportació està destinada a complementar el que hi ha''. A Noèlia se li obre ara una nova perspectiva de futur i deixa enrera dues temporades per oblidar al Centre d'Esports Sabadell.
Sobre la seva sortida Noèlia també ha volgut deixar clar que ''no hi hagut cap problema per posar-me d'acord amb el Sabadell''. La jugadora ha lamentat el final que han tingut els 11 anys que ha vestit com arlequinada ja que ''aquesta ha estat la meva casa i es pot dir que és on m'he fet com a futbolista''. Noèlia no entrenarà amb les seves noves companyes fins a la propera setmana. I el seu debut a la lliga de Nacional no arribarà fins el proper 3 d'abril. Aquell dia L'Estartit visitarà el camp del Collerense a Palma de Mallorca".

Caram! Onze anys son molts anys :o. Això es una jugadora que s'ha compromés sempre amb el nostre club. Segur que portara el sentiment arlequinat al cor 8).
Desde aquí donarli les gracies per tot el sacrifici i les ganes que ha donat al Sabadell, per haber suat la camiseta en els pitjors i millors moments, i esperem trobarla com a rival el próxim any, això voldra dir que el seu nou equip, l'Estartit, ha aconseguit ascens cap a la Superlliga. Seria la hostia que hi hagués quatre equips catalans a la Superlliga ;D.
Sobretot molts anims i molta sort en el futur, Noelia.  ;)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Noelia s'en va a l'Estartit
« Respondre #1 el: 23 de de 2005, 20:38:19 pm »
L'Estartit està montant un gran equip.
No només a nivell de noms, sinó que s'està dotant de qualitat, i l'any que bé, a part de que possiblement pujarà a la Superlliga (la fase d'ascens és una mica loteria), serà un equip perillòs i a seguir.

En canvi, el nostre Sabadell està sent desballestat poc a poc. :'(
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #2 el: 23 de de 2005, 22:43:16 pm »

Aquest any no han pogut, pero l'any que ve baixem segur  :'(
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #3 el: 23 de de 2005, 23:26:06 pm »

Aquest any no han pogut, pero l'any que ve baixem segur  :'(

Si açò segueix així, amb la separació, jugant a 'fora' cada setmana i amb les carències econòmiques que tenim, no t'equivocaràs. >:(
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!