Autor Tema: PREGUNTES VISUALS MES I(JULIOL)  (Llegit 32656 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: PREGUNTES MES I(JUNY)
« Respondre #100 el: 22 de Juny de 2006, 23:42:42 pm »
HOLA DE NOU!  uffffffff   fins ara no he pogut engegar la maquineta

a mi m'agrada la complexitat de les preguntes, contra el que opinen altres forerus. Perquè contesten sempre els mateixos?  el fum...  pel que es veu te un arxiu important llavors també hi ha qui pot estar més estona davant la pantalla i els que només tenim memòria i no tenim temps pel forum, però això va molt bé espero continui.

Ahh  i aquell any del plau-off  varem jugar més partits que ningú contra l'Osasuna,  sabeu perquè?   i quin dia va ser el partit decissiu a la NCA  ès una mica macabra, però ès un dia assenyalat
BÉ SE QUE NO TINC DRET A FER LA PREGUNTA SEGUINT LES BASES DEL JOC, PERÒ QUEDA FORA   OK?

Vam jugar un altre partit, el de la repetició, també conegut com el de les 100 pessetes, contra l'Osasuna, per alineació indeguda, no?? Amb la Nova Creu Alta plena com un ou, crec que plovent... que es va quedar la pilota en la línia per un vasalt... En tots dos partits vam acabar guanyant 2-1. Això si, la data no la recordo, soc massa "yogurin" com per recordar-ho, encara no havia nascut  :-X :-[

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #101 el: 22 de Juny de 2006, 23:48:14 pm »
A la pregunta de l'adry:

Mitjana de gols marcats a Primera: 1,15 (492 gols en 426 partits)
Mitjana de gols encaixats a Primera: 1,69 (720 gols en 426 partits)

A la pregunta del vic@rlekinat:

19 de juny del 87: Sabadell 2-1 Osasuna

La jornada oficial era la del 19 d'abril... la repetició el 19 de juny.
« Darrera modificació: 23 de Juny de 2006, 18:16:18 pm per Erik_sbd »

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #102 el: 22 de Juny de 2006, 23:56:42 pm »
...  utilitzeu els arxius, però crec que us falla la memòria. La data que dius del juny ja devia ser el partit del play-off, no pas el de repeticiò que va ser pel maig crec i si no m'equivoco ho demanava perque va ser el dia de l'atemptat d'Hipercor per això deia LU de macabra, si ès cert que plovia com diu l'adrySBD però ès que aquell dia el cel també plorava

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #103 el: 23 de Juny de 2006, 00:08:34 am »
Es que el partit de la repetició va ser del play-off.

19/04/1987 - Sabadell  2-1  Osasuna

El partit és impugnat per alineació indeguda i la RFEF determina la repetició del mateix.

Segons dades de la RFEF i de l LFP, la repetició es va jugar el 19/06/1987. No dic que sigui correcte, dic que són les dades oficials.
Més dades:
CE Sabadell: Capó, Saura (J. Barbara, min. 30), Maestre, Sanchez L., Costa M., Perico Alonso, Nacho, Lino, Roca (Zunzunegui, min. 66), Adriano G., Llabres. Ent.: Martínez.
C. At. Osasuna: Roberto S., De Luis, Castañeda, Sabido, Lumbreras, Martin G., Ripodas, Sola (Arozarena, min. 52), Robinson, Bustingorri, A. Goicoechea (Martin, E., min. 60). Ent.: Pedro M. Zabalza.

1-0 Castañeda (pp.) (min. 46), 1-1 A. Goicoechea (min. 60), 2-1 Adriano G. (min. 63).

Àrbitre: Peraita Ibáñez. Targetes grogues a Saura, Nacho, Adriano G., Lumbreras i Ripodas.

Jornada 36. 19/06/1987

• Entrenador
« Respondre #104 el: 23 de Juny de 2006, 00:17:56 am »
fum...   sé que tens molta informaciò i no t'ho vull pas rebatre, però la meva memòria em diu que vam jugar contra Osasuna el dia de l'atemptat d'Hipercor segur, vol dir que el partit va ser entre setmana, i als vuitanta lliga entre setmana no n'hi havia per això he deduit que era el partit repetit perquè els navarresos no van acceptar l'alineciò de Kitanovski

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #105 el: 23 de Juny de 2006, 00:25:30 am »
Mmmm... estava escribint un missatge diente que segur que tenies rao pq jo tenia menys de 2 anys i no m'enrecordo i tu hi eres al camp i jo nomes tinc les dades oficials de la Federacio...

...

... pero se m'ha ocorregut buscar al google quin dia va ser l'atemptat de l'Hipercor de Barcelona... i... sorpresa... 19 de juny del 87!!!

Jo no he dit que fos diumenge... de fet la penultima jornada del play off va ser el 14 de juny, i la ultima el 21 de juny... aixi que el 19 de juny no era pas diumenge...

• Entrenador
« Respondre #106 el: 23 de Juny de 2006, 00:32:25 am »
Mmmm... estava escribint un missatge diente que segur que tenies rao pq jo tenia menys de 2 anys i no m'enrecordo i tu hi eres al camp i jo nomes tinc les dades oficials de la Federacio...

...

... pero se m'ha ocorregut buscar al google quin dia va ser l'atemptat de l'Hipercor de Barcelona... i... sorpresa... 19 de juny del 87!!!

Jo no he dit que fos diumenge... de fet la penultima jornada del play off va ser el 14 de juny, i la ultima el 21 de juny... aixi que el 19 de juny no era pas diumenge...

ah!  ès que jo pensava que l'atemptat havia esta el maig
IMPORTANT ÈS QUE JA HEM ESCLARIT UNA ALTRA DATA  :yes:que tu ets un baby i jo ja estic cluscadet :D

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #107 el: 23 de Juny de 2006, 00:40:38 am »

...

ah!  ès que jo pensava que l'atemptat havia esta el maig
IMPORTANT ÈS QUE JA HEM ESCLARIT UNA ALTRA DATA  :yes:que tu ets un baby i jo ja estic cluscadet :D

Jajaja, lo bo d'aixo es que teniem rao els dos... ara tindras mes confiança en els meus arxius jajaj

• Entrenador
« Respondre #108 el: 23 de Juny de 2006, 00:45:42 am »
no n'he desconfiat mai fum...   i sempre que es dona el cas t'agraeixo la teva bona documtaciò

ara hauriem de tenir la confirmaciò de l'adrySBD a la teva resposta sobre els gols a primera i que pugis formular nova pregunta

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #109 el: 23 de Juny de 2006, 00:50:26 am »
no n'he desconfiat mai fum...   i sempre que es dona el cas t'agraeixo la teva bona documtaciò

ara hauriem de tenir la confirmaciò de l'adrySBD a la teva resposta sobre els gols a primera i que pugis formular nova pregunta

jeje era broma home... A mes, que quedi clar jo estic encantat que em contradieu la meva informacio... amb lo dificil que es trobarla magrada contrastarla i compararla amb qui te mes informacio o la mateixa...

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #110 el: 23 de Juny de 2006, 12:02:14 pm »
Vic@rlekinat, us comento això de les preguntes, ja que hi ha molts usuaris que no poden jugar, per diverses raons no cal ni comentar. Per això el que s'haurien de fer preguntes més recents o més especifiques per garantir que tothom pugem jugar
« Darrera modificació: 23 de Juny de 2006, 12:24:52 pm per Mendo_Skywan18 »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

• Entrenador
« Respondre #111 el: 23 de Juny de 2006, 16:36:00 pm »
Vic@rlekinat, us comento això de les preguntes, ja que hi ha molts usuaris que no poden jugar, per diverses raons no cal ni comentar. Per això el que s'haurien de fer preguntes més recents o més especifiques per garantir que tothom pugem jugar

Entenc el teu punt de vista, però pensa que amb les preguntes històriques els més joves podran ampliar coneixaments sobre el CES, sempre que es tracti de preguntes tipus jugadors rellevants, partits decisius,etc. No em diràs que no ès molt important que tothom sàpiga qui va ser Del Pino, Ho preguntes tipus "jugadors que hagin jugat partits internacionals amb la selecciò del seu paìs i hagin vestit d'arlequinat".
Esperem confirmaciò sobre els gols a primera per poder continuar el joc

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #112 el: 23 de Juny de 2006, 17:02:05 pm »

Entenc el teu punt de vista, però pensa que amb les preguntes històriques els més joves podran ampliar coneixaments sobre el CES, sempre que es tracti de preguntes tipus jugadors rellevants, partits decisius,etc. No em diràs que no ès molt important que tothom sàpiga qui va ser Del Pino, Ho preguntes tipus "jugadors que hagin jugat partits internacionals amb la selecciò del seu paìs i hagin vestit d'arlequinat".
Esperem confirmaciò sobre els gols a primera per poder continuar el joc

Jo tambe crec que si es fa un trivial arlequinat es per fer preguntes sobre tota la historia del Sabadell... les preguntes d'un trivial es fan sobre els fets mes destacats i desgraciadament la historia recent del Sabadell no es molt destacada que diguessim... de moment fixat les preguntes que s'han fet: partit de la UEFA, mitjana de gols a primera, maxim golejador en una temporada a primera, ultima temporada a primera (temporada exclusivament rara en la historia del futbol a Espanya i el Sabadell com a implicat)... fets destacats... aixi aprenem tots, els que ja ho sabem ens completem amb les explicacions dels demes i els que no ho saben aprenen coses realment destacades de la nostra història... que crec que es el principal objectiu d'un joc aixi... el ser didactic... i que tothom aprengui coses que no sabia de la nostra historia.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #113 el: 23 de Juny de 2006, 17:05:40 pm »
Amb això que dius tens raó, però el que estic intentat dir es que aprenguem de molts no de tres o quatre que són els que juguen de veritat, hauriem d'animar als altres usuaris a jugar ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #114 el: 23 de Juny de 2006, 18:06:55 pm »
Resposta correcta ;)

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #115 el: 23 de Juny de 2006, 18:09:34 pm »
Company Fum, fum, fum et toca dir la propera pregunta
Grada Jove - La Força Arlekinada

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #116 el: 23 de Juny de 2006, 19:11:23 pm »
Amb això que dius tens raó, però el que estic intentat dir es que aprenguem de molts no de tres o quatre que són els que juguen de veritat, hauriem d'animar als altres usuaris a jugar ;)

Evidentment que si... pero aqui son molt rapids i no dona temps jajaj.

Pregunta:

13-->Quants camps ha utilitzat el Sabadell al llarg de la seva història? Quins han sigut?
« Darrera modificació: 23 de Juny de 2006, 19:35:45 pm per Erik_sbd »

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #117 el: 23 de Juny de 2006, 19:16:08 pm »
Diria que 3, un siutiat a la zona de Sant oleguer (si mal no recordu) i la vella i nova Creu Alta... :-[
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #118 el: 23 de Juny de 2006, 19:20:49 pm »
Diria que 3, un siutiat a la zona de Sant oleguer (si mal no recordu) i la vella i nova Creu Alta... :-[

Incorrecte

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #119 el: 23 de Juny de 2006, 19:28:39 pm »
Sorry :icon_exclaim: n'em tingut 4 i no pas 3  :Hecho_polvo:  :Paletas:

El de Sant Oleguer, un altre a la zona dels carrers Sol i Cervantes, la Vella i la Nova Creu Alta  :cheer
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!