Autor Tema: PREGUNTES VISUALS MES I(JULIOL)  (Llegit 32637 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: PREGUNTES MES I(JUNY)
« Respondre #40 el: 20 de Juny de 2006, 22:28:17 pm »
Em falta la dada de l'arbitre.. ja que no tinc ordenats els arxius de les temporades recents... per no donar pistes no dire res fins que no tingui la dada de l'arbitre... pero recordo que aquella tarda jo no estava al camp ja que tenia partit a la mateixa hora i al descans un company que estava a la banqueta em va informar del que estava passant jeje... una anecdota bastant interessant

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #41 el: 20 de Juny de 2006, 22:33:47 pm »
Em falta la dada de l'arbitre.. ja que no tinc ordenats els arxius de les temporades recents... per no donar pistes no dire res fins que no tingui la dada de l'arbitre... pero recordo que aquella tarda jo no estava al camp ja que tenia partit a la mateixa hora i al descans un company que estava a la banqueta em va informar del que estava passant jeje... una anecdota bastant interessant

Doncs si, jeje!! Si en dies ningú troba la dada del lladre... vull dir, àrbitre, ja donaré facilitats   :tongue3:

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #42 el: 20 de Juny de 2006, 23:00:18 pm »
perdoneu una petita dada ,,, pero la resposta a l'ultima pregunta que he formulat jo no és la que jo m'esperava.

L'últim partit a la "vella" creu alta fou en motiu de l'eliminatòria de la copa del "Generalísimo" contra el Granada i va acabar en empat a 1 gol.

:-\
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #43 el: 20 de Juny de 2006, 23:12:59 pm »
Ho he estat comprovant en una base de dades que em va prestar un col·laborador i no hi surt res .... Llavors el que hauriem de fer en tot cas serà restar-li -0,25 per l'error.

Tot i això demano disculpès per donar per correcte la resposta

HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #44 el: 20 de Juny de 2006, 23:13:24 pm »
No se si es el partit del Granada, no comptava amb la Copa... pero sens dubte el resultat no es aquest ja que la eliminatoria contra el Granada va ser:

Sabadell  3-0  Granada
Granada  3-0  Sabadell

Desempat:
Granada  1-0  Sabadell

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #45 el: 20 de Juny de 2006, 23:16:46 pm »
Llavors estem a l'espera de Randel de que confirmi o no la respota
HONOR AL SABADELL

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #46 el: 20 de Juny de 2006, 23:19:02 pm »
Jo diria que no ja que la Copa per aquells anys començava bastant tard (normalment ja entrat l'any nou)... la Nova Creu Alta es va inaugurar a l'agost... aixi que dubto molt que els partits de copa es juguessin a la vella.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #47 el: 20 de Juny de 2006, 23:28:39 pm »
perdoneu una petita dada ,,, pero la resposta a l'ultima pregunta que he formulat jo no és la que jo m'esperava.

L'últim partit a la "vella" creu alta fou en motiu de l'eliminatòria de la copa del "Generalísimo" contra el Granada i va acabar en empat a 1 gol.

en Randel ha tret la informaciò de la pàgina oficial:
L'últim partit a la "vella" creu alta fou en motiu de l'eliminatòria de la copa del "Generalísimo" contra el Granada i va acabar en empat a 1 gol
con veieu ha fet el mateix tall/enganxa
fum...  creus que la pàgina ofocial està errada?

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #48 el: 20 de Juny de 2006, 23:36:43 pm »

En principi la base de dades principal del joc, és la que es troba a la web oficial, per això la pregunta del Fum està errada.

Si hi algun altre usuari que ho pogui confirmar, llavors es reflexionara.

si teniu algun dubte dirigiu-vos al altre tema siusplau

Gràcies
HONOR AL SABADELL

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #49 el: 20 de Juny de 2006, 23:42:04 pm »

en Randel ha tret la informaciò de la pàgina oficial:
L'últim partit a la "vella" creu alta fou en motiu de l'eliminatòria de la copa del "Generalísimo" contra el Granada i va acabar en empat a 1 gol
con veieu ha fet el mateix tall/enganxa
fum...  creus que la pàgina ofocial està errada?

En aquest cas no ho sé, haig de confirmar les dades pero casi segur que son correctes les que tinc jo... a la web oficial hi ha més d'una errada que amb l'ajuda i colaboracio del webteam estic intentant de corregir... tinc molta feina i no ho puc fer tant rapid com voldria pero aportare moltes dades de cada temporada que no apareixen a la web i corregiré les incorrectes.
Ho intentare confirmar per altres fonts pero jo diria que els resultats de l'eliminatòria son aquests. 3-0 vam guanyar a l'anada, 3-0 a la tornada i al partit de desempat 1-0 pel Granada a Los Carmenes.
No tinc les dates en que es van disputar els partits pero ja dic que solia començar tard la competicio de copa ja que aquest partit contra el granada es de vuitens de final. Segons tinc entes la Nova Creu Alta es va inaugurar a l'agost del 68 i la Vella es va demolir l'1 de setembre del 68. No crec que els vuitens de final de la copa es juguessin abans de l'1 de setembre. Deuria ser un partit amistos de pretemporada contra el Granada... no li veig cap altra explicació. La lliga aquell any va començar el 14 de setembre... dubto que la Copa comencés abans... i menys a l'agost. Per cert, la lliga aquesta que va començar el 14 de setembre, nosaltres la vam començar a Granada precisament i vam guanyar 0-1.

Jo m'inclino per això. De totes formes miraré de confirmar-ho per altres fonts.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #50 el: 20 de Juny de 2006, 23:51:39 pm »
A veure centrem-nos, que la dada del Granada en Copa del Rei m'ha fet barrejar temporades. Ara m'explico be...

• Entrenador
« Respondre #51 el: 20 de Juny de 2006, 23:55:27 pm »
A veure centrem-nos, que la dada del Granada en Copa del Rei m'ha fet barrejar temporades. Ara m'explico be...
:wacky: em llevo a les 6.00 i voldria anar a dormir, però no pas sense que ens ho aclareixis :ok

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #52 el: 21 de Juny de 2006, 00:06:14 am »
A veure... la demolició final va ser l'1 de setembre de 1968, pero l'ultim partit a la Vella Creu Alta es va jugar un any abans... La Nova Creu Alta es va inaugurar l'agost de 1967.
L'eliminatòria de Copa contra el Granada es de la temporada 68-69. Temporada que ja no es jugava a la Vella Creu Alta ja que la Nova Creu Alta va servir ja des de l'inici de la 67-68.
A la Copa de l'any 1968 el Sabadell va passar setzens de final contra el Jerez i va caure en vuitens contra el Zaragoza. A la Copa de l'any 1967, el Sabadell va eliminar en setzens a la Real Sociedad i a vuitens va enfrontar-se al Granada on efectivament es va donar el partit de l'1-1.

Per tant, l'edició de l'1-1 seria la de l'any 67, que es de la temporada 66-67 o de la temporada 67-68 ja que les temporades de Copa es comptabilitzen diferent i no se exactament a quina de les dues temporades de lliga correspon. Si fos a la 66-67 no encaixaria amb les dades que dona en Randel... així que ha de ser la de la temporada 67-68.

De ser la temporada 67-68, l'eliminatòria contra el Granada és la tercera ronda (fase previa, setzens i vuitens), així que si la Nova Creu Alta es va inaugurar l'agost del 67 (a punt de començar la temporada 67-68), els vuitens de final de la Copa s'haurien d'haver jugat a l'agost del 67, cosa que faria que la fase previa s'hagues disputat el juliol... cosa bastant improbable. Però si surt aixi a la web oficial en faré cas ja que jo no disposo de les dates exactes dels partits.
L'altre opció es que la copa del 67 es referís a la temporada 66-67 i es disputes una vegada finalitzada la lliga... cosa també probable ja que la lliga acababa a l'abril i eren poques rondes (un total, contant la final, de sis).

Espero haver-ho explicat més o menys bé el malentès de dates i temporades... i així doncsqueda exlpicat el perquè de que l'ultim partit oficial a la Vella Creu Alta fos el de Copa del Sabadell-Granada.
Falta per determinar de quina de les dues possibles maneres és.

L'ultim partit de lliga de la temporada 66-67 a casa va ser el 16 d'abril contra el Sevilla (1-0)
El primer partit de lliga de la temporada 67-68 a casa va ser el 17 de setembre contra el Valencia (2-0)

Entre aquestes dues dates hauria d'haver-se jugat el famos partit de copa contra el Granada. Això sí, en els arxius de la Copa consta com a Edición 1967. A saber si era de la temporada 66-67 o de la 67-68.

• Entrenador
« Respondre #53 el: 21 de Juny de 2006, 00:11:21 am »
veig que en aquest cas la pàgina oficial és correcte

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #54 el: 21 de Juny de 2006, 00:14:42 am »
Oju pero que he trobat aixo a la web oficial del CES:

Cita de: cesabadell.org
Seria l'última temporada a l'estadi que va viure seixanta anys de futbol i emocions, tant bones com dolentes, des del ja llunyana inauguració del 3 de Juny de 1.906. L'últim partit oficial seria un C.E. Sabadell - Sevilla, F.C. el dia 15 d'abril de 1.967 amb resultat final de 1 - 0, victòria arlequinada, tot i que posteriorment es varen jugar dues eliminatòries de Copa contra la Real Sociedad i Granada.

Així doncs, confirma el que jo dic... pero tambe diu que lultim partit oficial es el del Sevilla... llavors... la Copa no era oficial o que? No ho acabo d'entendre...

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #55 el: 21 de Juny de 2006, 08:15:48 am »
Hola, perdoneu la meva absensi ahir ...

Com molt bé heu trobat, les dades les he tret de la pagina web del CESabadell però no indica la data del partit.
La veritat que és un misteri ... hem topat amb un enigma del CE SABADELL !!

Jo el que faria seria donarli per bona la resposta al fumfumfum, ja que ha argumentat maravellosament la seva resposta i no hi ha una dada correcte sobre el fet. Seguim el joc.

Però sense deixar de banda aquest enigma haviam si algun dia algú la pot resoldre  ;D

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #56 el: 21 de Juny de 2006, 10:53:44 am »
Us remetu la pregunta k ha fet l'adrySBD i encara no ha stat contestada:
(adrySBD) ---> 9. Molist, Diego Torres, Almunia, Lakabeg... tots ells són integrants de la plantilla que més ens va apropar al somni de la Segona A als darrers anys... Però desafortunadament, l'ascens no es va produir. I no es va produir en bona part per un partit, el Sabadell-Burgos. Quin va ser el resultat, quines dues jugades polèmiques van marcar el desenllaç del partit i sobretot... com es deia l'àrbitre que ens va prohibir guanyar el partit?
Grada Jove - La Força Arlekinada

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #57 el: 21 de Juny de 2006, 12:14:50 pm »
Doncs jo donaria la resposta valida a Randel ja que tot apunta a que va ser el partit del Granada l'últim, tot i que ens falta la data en que es va disputar.

Fa temps que m'haig d'entrevistar amb un conegut historiador barceloní pero per motius obvis no podré fins que vingui a Sabadell de vacances. Llavors podré obtenir un material on podré trobar aquesta resposta així que queda pendent i ja us resoldré el dubte quan obtingui aquest material ja que en els meus arxius són bastant rancis encara pel que fa a la Copa

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #58 el: 21 de Juny de 2006, 13:03:01 pm »
Weno, ke el Randel decideixi si la dona per bona o no! Ja k ell ha stat el k la preguntada.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #59 el: 21 de Juny de 2006, 15:03:31 pm »
recapitulem:

jo he formulat una pregunta, en fumfumfum ha respost una solució diferent a la que jo tinc però que no se sap amb certessa quina resposta és la correcte ...

a mi m'és igual, deixo el cas en mans dels organitzadors del joc. Tant si la volen donar com a vàlida a un o altre o la donem per nula i seguim el joc amb la pregunta de l'Adry.