Enquesta

Creus correcta la negociacio que esta fent el govern espanyol amb ETA?

Si, tocant TOTS els temes
Si, pero deixant de banda l'autodeterminacio
No
NS/NC

Autor Tema: Politica Int.: Negociacions de pau amb ETA  (Llegit 2473 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Politica Int.: Negociacions de pau amb ETA
« el: 17 de Juliol de 2006, 17:37:19 pm »
Creus que per fi, despres de tants anys d'odi i sang,  ha arribat el moment de seure's a negociar amb ETA?

Pero alhora... creus que, un cop sentats, haurien de parlar de TOTS els temes pendents incloent la possibilitat d'un referendum per l'autodeterminacio del pais basc? o nomes s'hauria de parlar amb ETA de "rendicio" i res mes com proposa el PP?

Que n'opineu?

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
Re: Politica Int.: Negociacions de pau amb ETA
« Respondre #1 el: 17 de Juliol de 2006, 21:12:56 pm »
El p*** PP està dessitjant que ETA torni a matar per guanyar les eleccions

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #2 el: 17 de Juliol de 2006, 22:35:58 pm »
El p*** PP està dessitjant que ETA torni a matar per guanyar les eleccions

Tots els partits son iguals, k et penses k tampoc ho dessitjaria el PSOE?
Negociar amb ETA? es faran mes forts, akest tipus de gent no son de fiar...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 20 de Juliol de 2006, 19:45:35 pm »
ETA, PP i PSOE son el mateix, sota diferents disfresses.

A ETA i al PP no els interessa el fí de la violència, uns perquè viuen d'ella i els altres perquè poden tornar a tocar poder si continua. I al PSOE, ara li interessa arribar a algun tipus de pau (per ara tenen la 'trègua') per a perpetuar-se al poder.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #4 el: 20 de Juliol de 2006, 22:16:00 pm »
crec que a banda de tenir clar que el PSOE aconseguiria un "pelotazo" si aconsegueix la pau amb ETA. prefereixo que s´aconsegueixi la pau parlan i negocian que no matan i assesinan.
esta clar que a la dreta(PP) sempre l´interessan moments calents a la politica(Iraq,ETA,inmigració,delinquencia...)per que aixi fica por a la gent i ells es possen com salvadors de la patria,(aixo a passat a tots els poders de la dreta,EEUU,Gran Bretanya,Argentina...)aixi dons saben que tots els politics son uns potuls jo sempre he dit que prefereixo que em doni *** *** un partit de esquerres al poder que no pas un de dretas, per que el de la dreta encara em trenca el cul i jo tinc que posar el llit i el condó,i per acabar es riu de mi creien que soc ***** per deixarme trencar el cul.(p*** PP i **** dreta no canviaran mai)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #5 el: 21 de Juliol de 2006, 00:39:38 am »
Ni una víctima más, ni un atentado más, ni una extorción más, si hay que hablar se habla si hay que pactar se pacta, hay que conseguir la paz, creo que pasado el tiempo ya nos merecemos vivir tranquilos, aunque hay un partido que parece que no está de acuerdo con esto.  :clap  :clap  :clap
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #6 el: 21 de Juliol de 2006, 01:57:49 am »
Pues yo creo k por muxo pacto k haya y paz, nunca podremos estar trankilos hasta k no consigan lo k ellos kieren o se disuelva totalmente, cosa k veo dificil. Negociacion? un dinerito nunca les va mal para reponerse de todas las perdidas, luego cuando empiecen a poner bombas nos acordaremos... :**** Todos los partidos la misma mie... son, ninguno se salva  :-\
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #7 el: 22 de Juliol de 2006, 14:38:13 pm »
Pues yo creo k por muxo pacto k haya y paz, nunca podremos estar trankilos hasta k no consigan lo k ellos kieren...

A veure amic Jos... crec que hi han diferencies...

No es el mateix, no estar trankils pq saps que pots sortir al carrer i que et fotin un tiro o t'exploti una bomba, que no estar trankils pq POLITICAMENT es segueixi parlant de l'autodeterminacio... crec que la diferencia es abismal.

Aceptant les diferencies, et donare tambe la rao en el TEU pensament: Es segur que el desti final final de l'esquerra abertzale es l'independencia o, i cuidado que aixo abans no ho deien -i es important-, un referendum per l'autodeterminacio.

I dic lo del "teu" pensament perque jo, particularment, no m'hi ficare amb el decideixin o deixin de decidir unes persones que estan a mes de 800 km... no m'intranquilitza gens, vaja... i si arriba el dia que puguin decidir el SEU futur, m'en alegrare i molt.

Al Quebec, Canada, que per cert no l'he trobat enlloc marcat com a "tercer mon", fan referendums d'autoderminacio cada 10 o 20 anys, i que jo sapiga, el govern federal canadenc encara no ha fet cap llei per fotre a la preso a qui vulgui formular un referendum d'aquestes caracteristiques... mes que res perque deuen entendre que UN REFERENDUM ES LA MAXIMA EXPRESSIO DE LA DEMOCRACIA.

Aquest dret (referendum) nomes el pot negar (prohibir, criminalitzar) els que tenen por a perdre algo i, logicament, els que no son democrates.

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Marc_SBD

• Visitant
« Respondre #8 el: 01 de Agost de 2006, 17:06:38 pm »
EL PP nO HI HA REMEI  :disappointed: