Pues yo creo k por muxo pacto k haya y paz, nunca podremos estar trankilos hasta k no consigan lo k ellos kieren...
A veure amic Jos... crec que hi han diferencies...
No es el mateix, no estar trankils pq saps que pots sortir al carrer i que et fotin un tiro o t'exploti una bomba, que no estar trankils pq POLITICAMENT es segueixi parlant de l'autodeterminacio... crec que la diferencia es
abismal.
Aceptant les diferencies, et donare tambe la rao en el TEU pensament: Es segur que el desti final final de l'esquerra abertzale es l'independencia o, i cuidado que aixo abans no ho deien -i es important-, un referendum per l'autodeterminacio.
I dic lo del "teu" pensament perque jo, particularment, no m'hi ficare amb el decideixin o deixin de decidir unes persones que estan a mes de 800 km... no m'intranquilitza gens, vaja... i si arriba el dia que puguin decidir el SEU futur, m'en alegrare i molt.
Al Quebec, Canada, que per cert no l'he trobat enlloc marcat com a "tercer mon", fan referendums d'autoderminacio cada 10 o 20 anys, i que jo sapiga, el govern federal canadenc encara no ha fet cap llei per fotre a la preso a qui vulgui formular un referendum d'aquestes caracteristiques... mes que res perque deuen entendre que
UN REFERENDUM ES LA MAXIMA EXPRESSIO DE LA DEMOCRACIA.
Aquest dret (referendum) nomes el pot negar (prohibir, criminalitzar) els que tenen por a perdre algo i, logicament, els que no son democrates.