Autor Tema: Sabadell-Badalona  (Llegit 598 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Sabadell-Badalona
« el: 24 de Agost de 2006, 19:32:42 pm »
M'agradaria fer una pregunta i és refereix a si finalment es disputará un partit o no a la Nova Creu Alta abans del començament de lliga tal i com s'havia dit. En teoria havien dit que pel dia 30 d'agost es jugaria un partit amb el Badalona. Doncs bé, l´altra dia vaig llegir al diari que en aquesta mateixa data el Badalona em sembla que jugava partit de Copa amb el Villajoyosa... Bé, en fi, molt em temo que un any més, i ja en van... ens quedarem sense futbol de pre-temporada del Sabadell a Sabadell. De totes maneres si algú en sap alguna cosa li agraïria que m'ho digués. Gràcies.

VISCA EL SABADELL!!!!!!!!!!!!!!!!!

CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: DIA 30
« Respondre #1 el: 24 de Agost de 2006, 19:54:17 pm »
tinc entes de que despres de Manresa, ja rebrem el Mataró. No hi haurà mes amistosos :beer2
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
Re: DIA 30
« Respondre #2 el: 26 de Agost de 2006, 16:10:56 pm »
Disortadament sembla que ja comença a ser una tradició que el sofert soci, aquell al qui cada any se li demana comprensió a l'hora de posar els preus populars a les guixetes davant el greuje comparatiu que suposa el fet de que mentres ell paga unes quantitats per accedir a la graderia del estadi cada 15 dies els oportunistes puguin fer-ho per un preu irrisori (tot es fa en be del club, ja sabem que en circinstancies dificils conve veure la graderia el mes plena possible), es vegi obligat a desplaçarse i pagar entrada en alguns casos si vol veure algun partit del seu equip abans de començar el campionat i amic Vicenç no crec que aquest any sigui una excepció. No se si ja gaires equips que en pretemporada no ofereixin un trist partit ni que sigui a manera de presentacio davant els seus propis aficionats.
El soci del Sabadell pero te les esquenes amples i ja no li vindra d'aqui si l'objectiu d'aquesta temporada s'acaba cumplint.

Desconnectat arlekinat100%

• Infantil
  • Missatges: 127
Sabadell-Badalona
« Respondre #3 el: 27 de Agost de 2006, 11:24:56 am »
Que se sap del partit del dia 30 contra el badalona? al final es jugara??