Autor Tema: Obres Rambla  (Llegit 4697 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Marc_SBD

• Visitant
Obres Rambla
« el: 30 de Juliol de 2006, 15:54:49 pm »
Durant un Temps faran obres a la rambla coll... pero que farem SR Bustos no se si u fa be o malament pero ara els coches u tindran magres per sortir de sabadell  :-\

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: Obres Rambla
« Respondre #1 el: 30 de Juliol de 2006, 18:11:13 pm »
estan cambiant tot l'empedrat de la rambla que, la veritat sigui dita, passar per allà era com el Camel Tropic amb aquells sots ...

això ho trobo bé i necessari.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 30 de Juliol de 2006, 21:28:19 pm »
Jo també ho trobo bé, ja que era un nyap, el que hi havia. Passaves per allà (no només en cotxe) i semblava la Baja Aragón!

Això si, encara penso que si ens faran un nyap pitjor... >:(
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 31 de Juliol de 2006, 00:16:15 am »
jo o trobo una tonteria fer-ho quan es podia aver fet avans amb el tema passeig i mercat...i ara a sobre que amb lo dels ferrocarrils catalans que volen fer 3 estacions a saabdell i que la de la rambla la volen posar en ven mig del passeig ia o podrien fer tot de cop, que sino... :Hecho_polvo:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat lex

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 214
  • Ara més que mai, tots amb el SABADELL!
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #4 el: 31 de Juliol de 2006, 11:21:30 am »
Jo trobo bé que arreclin la rambla k com diuen els companys ja tocava xD

Refernet als fe rrocarrils, aixo ja es molts més infraestructura i crec k tot de cop t'ampoc es bó massa temps i massa merder tot plegat, val més a troçets! tot i aixo d'aki k el ferrocates arribin a la plaça ejpanya... xD = ja tots som avis jajajaja!!!!!

Salut!

Ser Arlekinat no es un passa temps, SER ARLEKINAT ES UN SENTIMENT QUE ES PORTA AL COR, UNA FORMA DE VIDA, QUE PER MOLTES TRABES QUE ET POSIN MAI HO PERDRAS.<br />VISCA EL SABADELL!!!!!!!!! by member of @.com

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #5 el: 02 de Agost de 2006, 15:11:10 pm »
dons ahir vaig tenir que anar al centre i me las vaig veure p*** per poder arribar amb la m**** d´obres tenia que arribar al ben mitg de la rambela(al hoyos)i no hi habia manera de poder aribar al parquing, al final vaig aparcar super lluny i vaig arribar tard. maleides obres!!!!  :**** :****
« Darrera modificació: 02 de Agost de 2006, 20:26:58 pm per X-Men Aigua »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #6 el: 02 de Agost de 2006, 15:14:41 pm »
Referent al tema ferrocarril un amic de Castellar, em va dir que volien fer arriba l'infrastructura ferroviària fins a Castellar, es veritat o em va ficar una trola? :ejem
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #7 el: 02 de Agost de 2006, 18:01:31 pm »
Senyor bushtos se que eso esta muy bien pero un poco ruidoso  :Paletas:

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #8 el: 03 de Agost de 2006, 03:04:56 am »
Referent al tema ferrocarril un amic de Castellar, em va dir que volien fer arriba l'infrastructura ferroviària fins a Castellar, es veritat o em va ficar una trola? :ejem

Si k es veritat, no fa molt ho va publicar diari de sabadell, pero tardara un temps d'aki a k comencin a fer la via fins a castellar  ;)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #9 el: 04 de Agost de 2006, 00:23:48 am »
Avui he anat al centre i al igual que l´amic Panso las he passat canutas per poguer arribar al parquing ja que he arribat des de la carretera de Terrassa i no hi podia passar per enlloc. He hagut de baixar tot el carrer del cinema principal fins a la gran via, tornar a la Carretera de Terrassa fins a la Rambla Iberia i pujar cap al mercat central per poguer agafar el carrer Les Valls i entrar pel Passeig Manresa al parquing. Tota una Odisea.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #10 el: 07 de Agost de 2006, 11:51:15 am »
Jo trobo molt bé que fagin obres a la Rambla i les fagin ara..  sempre que sigui x millorar, que estic segur que si :anims

és veritat que pels que esteu a Sabadell, es complica l'accés al centre.. pero, quan ho han de fer? El millor mes per deixar la rambla fora de servei no és l'Agost? ..jo crec ke si  :ok
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

oriolh

• Visitant
« Respondre #11 el: 19 de Agost de 2006, 22:44:14 pm »
Ara sembla que s'acaben :smoking:

Desconnectat Gio

• Infantil
  • Missatges: 141
« Respondre #12 el: 20 de Agost de 2006, 01:35:21 am »
Aquseta rambla de sabadell cada 5 anys esta en obres ia mols eurus i pts invertides en ella.

Sobre el tema de ferrocarrils, tinc entes que faran una estació alla aprop de la plça de l'angel, una plça catalunya, plça espanya i crec que per la zona de Ca n'Oriac tb en volien fer una altra, es veritat?

Tb tinc entes (rumors) que ha Terrassa faran un metro, crec que a Sabadell tb en podrien fer algun, pq hi haura molts barris que si no es per el bus no podran desplaçar-se a traves de rails. Penso que seria un projecte interessant d'estudiar

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #13 el: 21 de Agost de 2006, 21:37:09 pm »
Metro a terrassa??? Ho dubto molt... Sera el metro del Valles, que son els catalans com els que tenim a Sabadell. A la linea nostra tambe se la coneix com el metro del valles  ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #14 el: 22 de Agost de 2006, 12:46:03 pm »
Per a Gio i Sabadellfreak... i els demés que així ho sabran:

El 'Metro' de Terrassa serà una prolongació dels FFCC fins a Les Arenes, a l'igual que ho serà el 'Metro' de Sabadell. Aquí seguirà la línea actual cap a Plaça de l'Àngel, Plaça Creu Alta, Plaça Espanya (enllaç amb Renfe) i final a Castellar del Vallès. Encara està en discussió el projecte de les estacions i algunes decissions de variació del trajecte, però la cosa està en marxa.

Sabadell tindrà 5 estacions dels FFCC (el projecte diu que abans del 2010, cosa que veig molt precipitat), i 3 de Renfe (si es posa les piles el p*** estat, 4 amb Castellarnau si la dignifica i es converteix en una estació 'Normal').

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #15 el: 23 de Agost de 2006, 16:35:55 pm »
Sembla ser que la Rambla ja està oberta i ha quedat molt bé :clap :clap :clap
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #16 el: 24 de Agost de 2006, 11:00:13 am »
Tot s'ha de dir: les obres a la Rambla eren necessàries i el millor moment per fer-les era durant el mes d'agost, que és quan la majoria de la gent està de vacances. És evident que mai plou al gust de tothom, però era el millor moment (si no era durant les vacances, quan :icon_question:).

També estic content que per fi hagin tret les rajolles dels qllons, allò sí que era llençar els diners de mala manera :icon_exclaim:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #17 el: 24 de Agost de 2006, 11:48:05 am »
jolin en vez de el color rojo del nuevo asfalto podrian haber puesto los colores arlequinados ( que p****a para los de la obra ) je je je  ah leer el acudit del dia al patufet de hoy sobre la inauguracion de la rambla por el alcalde es bueno lo de siempre solo vale para salir en la foto.
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #18 el: 24 de Agost de 2006, 12:26:17 pm »
jolin en vez de el color rojo del nuevo asfalto podrian haber puesto los colores arlequinados ( que p****a para los de la obra ) je je je  ah leer el acudit del dia al patufet de hoy sobre la inauguracion de la rambla por el alcalde es bueno lo de siempre solo vale para salir en la foto.

Efectivament, això m'ho havia descudat de comentar: perquè un asfalt vermell :icon_question: Potser perquè és el mateix color que la rosa dels sociolistos :icon_question: :ejem

I ja posats, algú s'ha fixat en els cartells que es van posar als pavellons (i a altres llocs) :icon_question: Casualment també son amb un fons vermell i les lletres blanques i del mateix tipus que fa servir el partit dels sociolistos... quantes casualitats te la vida... ::)

Per últim, li he de fer saber al batlle de la ciutat de Sabadell que em vaig comprar una càmera fotogràfica i espero em perdoni per no haver-me esperat a estrenar-la amb ell. :Paletas:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #19 el: 24 de Agost de 2006, 22:34:47 pm »
ara es kuan ens canvien els colors de lekip i ens els posen vermells i lletres blankes jajajajaj .....nose a kin ekip em recorda.... :ejem :laugh:
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......