Autor Tema: AMB LA SALVACIO ARRIBA UN NOU PROJECTE ENGRESCADOR  (Llegit 1267 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

CapaSegonaA

• Visitant
AMB LA SALVACIO ARRIBA UN NOU PROJECTE ENGRESCADOR
« el: 30 de Maig de 2005, 02:26:49 am »
Bona nit,
Abans de tot felicitats a tots i sobretot a les gairebe 8.000 aficionats que van demostrar i tornar a dir que volen futbol de Segona A.
Em dona la impressio que contra el Peralta no solament em aconseguit la permanencia.Amb aquesta gran victoria em tornat a fer aficio i l'any que ve es el que haurem d'aprofitar les sensacions amb les quals em sortit avui del camp. Gracias a tots per ferme sentir orgullos i diferent de la resta de gent.Cada dia que pasa m'agrada mes el club, l'aficio i l'entorn.A partir d'avui ha comencat el compte enrera per pujar la propera temporada. Enhorabona a tots i gracies Juanma Cruz perque sense tu estariem enfonsats. Per cert, adeu Espanyol i l'any que ve a tornar la moneda al Badalona. Visca el Sabadell, Visca Catalunya i Visca la meva mare per donarme la possibilitat d'haver nascut a Sabadell i per tant ser arlequinat. :bandera :bandera :scut :scut

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: AMB LA SALVACIO ARRIBA UN NOU PROJECTE ENGRESCADOR
« Respondre #1 el: 01 de Juny de 2005, 20:47:28 pm »
Visca la meva mare per donarme la possibilitat d'haver nascut a Sabadell i per tant ser arlequinat. :bandera :bandera :scut :scut

Eh, que la meva mare no em va fer neixer a Sabadell i soc tant  :bandera com tu (com a mínim  ;))
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Gio

• Infantil
  • Missatges: 141
  • Gènere: Masculí
Re: AMB LA SALVACIO ARRIBA UN NOU PROJECTE ENGRESCADOR
« Respondre #2 el: 02 de Juny de 2005, 18:59:58 pm »
Wenu axo de dir k lany k ve ferien un equip capdavanter ho diuen cada any, haviam si es veritat i retornen la ilusio a molts aficionats destrempats x les desfetes