Autor Tema: PEL BLANC I BLAU  (Llegit 2388 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
PEL BLANC I BLAU
« el: 04 de Abril de 2005, 10:30:11 am »
Company blanc-i-blau conec la teva aficio a fer estadistiques a final de temporada jo tambe en soc amant tu creus que amb 45-47 punts tindrem prou per salvanse?

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: PEL BLANC I BLAU
« Respondre #1 el: 04 de Abril de 2005, 22:12:03 pm »

Bona nit, company Sabadell.

Et comentaré la meva opinió per a cada un d´aquests supòsits possibles que em plantejes;

47 punts;   Jo crec que amb aquesta puntuació estem completament salvats, sense fixar-nos en ningú mes.

46 punts;   Considero que salvem el descens directe amb tota seguretat i en quant a la plaça de promoció, dependrà de amb qui estiguem emparellats en els empats de punts que es poden originar.  Si estem dintre d´una "pomada" on hi estiguin ficats Alcoià o Osasuna B,  tenim forces possibilitas de promocionar. Si per al contrari, la igualtat és amb Benidorm i Girona, o inclús Novelda, lo més probable és que eludim també la promoció. Els partits amb Huesca i Gramanet serviran també per a fixar posicions i decantar possibles empats;

45 punts;  Crec que serà una plaça de promoció amb bastanta probabilitat. Podriem eludir directament la promoció, segons un anàlisi llògic, si dintre d´aquests punts hi hagués els 3 de la Gramanet i a la vegada l´hi guanyéssim el "goal-average" i a més a més, no perdéssim a Huesca.  En quant al descens directe, penso que hi hauria alguna possibilitat, però bastant poques i condicionades a obtenir mals resultats amb els rivals directes que queden per jugar.

Dona´t compte del salt que hem donat amb una sola victòria. Si n´aconseguim quatre d´aquí al final,  cap problema en absolut....

Vull ser optimista i apostaré per 48 punts al final.

De tota manera, d´aquí a uns 15 dies, igual faig un escrit a Diari Sabadell sobre aquest tema, a partir de la situació del moment.

Una salutació i gràcies pel teu interès....

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #2 el: 04 de Abril de 2005, 22:16:38 pm »
Per mi  la clau sera els partits de la grama i al camp de l'osca aquest dos partits son claus llavors veig que tambe hi ha molts encreuaments entre equips de baix això és bo

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 05 de Abril de 2005, 20:58:51 pm »
Blanc-i-blau!
Ets el meu ídol!!!! Que bó, amb els números. Crec que aconseguirem els 48 punts i l'últim partit: celebració!!!!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...