A veure, jo hem vaig fer soci ahir, perquè? doncs per motius varis:
1- Perquè soc del CE Sabadell desde ben petit
2- Perquè en els últims anys vaig a un mínim d 13 partits per temporada al camp.
3- Perquè aquest any si que vec una mentalitat d'ilusió real amb gent de la casa i bec un possible canvi en la próxima década per aquest club.
4- Perquè és molt més comode anar amb el teu carnet d soci al camp q no pas anar a pagar 9 euros cada vegada per un partit q si guanyen molt bé i si perden penses: per això he pagat?¿
5- Perquè a la que hagi anat a 10 partits ja m'haure deixat els 95 euros q costa el carnet Jove.
6- Perquè siguent soci em sento més unit al club.
7- perquè soc un amant del futbol.
etc etc......
ara ve, he vist molts devats en aquest forum sobre el tema preus dels carnets i les entrades i la veritat no estic d'acord ni amb els que creuen q ens estan robant amb aquests preus de carnet d soci d'aquesta temporada ni tampoc amb els que es pensen que ens els estan regalant de preu.
S'han fet comparacions amb els altres clubs, i vec que cadascú diu el que li convé, doncs al igual q hi ha clubs de Tercera que han possat preus similars als nostres tinc q dir q avui he vist els preus de la Gramanet ( teóric gran equip d Segona B) i del Badalona ( líder de la passada campanya a Segona B) i els carnets surten més econòmics que a nosaltres que estem a Tercera... osigui q tan baratos no son els preus no.
Jo els 95 euros d'ahir per a fer-me el carnet de soci els vaig pagar amb tot el gust del mon, doncs el primer q vaig pensar és q 95 euros t'els gastes en un simple dinar que paguis als pares i al teu germà a qualsevol lloc, no val la pena pagar-los per veure 20 partits del teu equip a l'estadi? jo crec que sí.
Ara bé siguem concients que SOM EL SABADELL pero el futbol que veurem a la NCA és de Tercera Divisió, amb això el q vull dir és q els q sí q som 100% fanàtics del CES si que paguem amb tot l'orgull aquest carnet pero que els q no o son tan doncs és normal q s'ho repensin això de fer-se soci i que no s'en facin, en conclusió el q vull dir és q NO s'ha fet una campanya per a fer més socis ni molt menys, sinó una campanya per a mantenir els socis de sempre i potser fer-ne fer 20-30 de nous ( jo en soc un d'ells).
FORÇA SABADELL!!!!!!!!!