Autor Tema: ANDREU GIL i ALBERT ROCA, A VEURE QUE US SEMBLA  (Llegit 2772 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
ANDREU GIL i ALBERT ROCA, A VEURE QUE US SEMBLA
« el: 01 de Juny de 2005, 20:23:44 pm »
Arrel d'una notícia que he llegit avui a un diari, m'han vingut una sèrie d'idees al cap sobre com m'agradaria que fós el Sabadell de l'any que vé i dels següents anys, i no he pogut evitar posar-me melancòlic al recordar altres époques. M'estic referint a la época en que vàrem fer un equip supercompetitiu amb "velles glóries" i que va acabar si no recordo malament amb l'equip a Primera Divisió. Perico Alonso, Marañón, etc ...

Bé, vaig al gra directe: estaria molt bé fitxar a jugadors catalans que ja ho hagin donat tot a Primera, que siguin coneguts a nivel nacional i que valorin el fet de tornar a casa com a símbols i abanderats d'un projecte il·lusionant, i que tinguin el tema económic com una mica secundari. Un projecte que liderin ells com a veterans, "arropats" per jugadors de qualitat com els que ja tenim, i per què no, d'algun altre veterà nacional ilustre, i que ens donaran un prestigi molt gran quan la gent s'enteri que juguen al Sabadell.

Concreto: he llegit que el Sergi Barjuan vol retirar-se de la gran competició i que si no troba res digne es retiraria i penjaria les botes. Potser seria el moment de parlar amb ell i explicar-li el projecte arlequinat pels propers anys i qui sap, igual li fa el pes estar a prop de casa i marcar-se un nou repte com a professional. El mateix serviria pel Roger i l'Oscar Garcia. Amb aquests 3 jugadors tindríem una columna vertebral de prestigi (Sergi a la defensa i pujant banda, el Roger al mig del camp distrubuint elegantment i l'Oscar a la davantera matxacant) i que faria que la gent comencés a respectar una altra vegada al Sabadell, encara que només fós pels noms que integraríen l'ekip. He posat aquests 3 noms perquè em semblan assequibles i podria ser que gastant-se una mica de pasta en 3 jugadors de les característiques que comento, ens estalviéssim diners en fitxatges no necessaris, perquè recordem que a l'ekip actual hi ha gent molt pero que molt aprofitable.

Bé, no sé si m'he sapigut explicar, però ara és el moment d'estar al tanto d'oportunitats com aquesta del Sergi Barjuan i podria ser el començament d'un periple maco pel Sabadell.

També demanaria opinió a la resta de membres del fórum, i en cas d'estar d'acord amb el que aquí plantejo, podríeu donar noms de jugadors similars i que l'Albert Tomàs almenys els tinguès en compte a l'hora de confeccionar l'ekip de l'any vinent.

Tenim un entrenador conegut que faria que moltes "Velles" i no tan velles glòries ho veiessin com un projecte fiable i potser s'arriscarien a venir si els hi plantegem.

Ja us dic, no sé si desvario o vaig ben encaminat, peró a mi em faria molta gràcia tenir noms coneguts i competents i seria un primer pas per guanyar prestigi a més de jugadors contrastats, que ens podrien servir 1 o 2 anys.

També m'agradaria Andreu que ens diguèssis si la idea de la Junta per reforçar l'ekip va sobre aquest camí o si es pensa en algun altre sistema de reforços.

Una salutació il·lusionada  :yes:  :bandera
Forero Més Catxondo

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: ANDREU GIL i ALBERT ROCA, A VEURE QUE US SEMBLA
« Respondre #1 el: 01 de Juny de 2005, 21:59:32 pm »
Si si, el Roger podent jugar la copa d'europa vindrà  :laugh:

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #2 el: 01 de Juny de 2005, 23:21:12 pm »
Com Andoni Lakabeg l'any del play-off, el motoret sala...

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1300
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #3 el: 01 de Juny de 2005, 23:28:58 pm »
GUTI TAS FUMAO UN PETA O K :Hecho_polvo:
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #4 el: 02 de Juny de 2005, 08:16:22 am »
Per cert, el titul del missatge està ekivocat no? :laugh:

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • @mikelsbd
« Respondre #5 el: 02 de Juny de 2005, 11:21:57 am »
però tius que us passa !!!!!!!  es k heu perdut la capacitat de somiar o k ??? jajajaja

posats a dir parides, doncs dic una que m'agradi, collons, que per a coses sèries ja està Gran Hermano Vip o La Casa de Tu Vida  :laugh:

em volia referir a que si surt alguna oportunitat d'un bon nom a preu ganga doncs se li ha de fotre morru i al menys intentar-ho, o el que es el mateix, que estigui a la que salta la Junta i qui hagi de fitxar, no tenim perquè limitar-nos a fitxatges de 2ª B sense intentar algo agossarat que igual ens surt bé.

No sé si el títol del missatge era el correcte o no, però no em negueu que us han vingut ganes de llegir el post i a més volia que el llegíssin tots dos a part de vosaltres, que m'heu posat a parir  :'(

Com surti bé, us estaré tocant els collons tota la temporada  ;D

Apa, fins diumenge !!!!!!!
Forero Més Catxondo

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #6 el: 02 de Juny de 2005, 11:33:20 am »
Això de tenir jugadors veterans i amb experiencia de superior categoria esta molt bé, perque encara que siguin veterans i estiguin una mica cremats, qui te calitat la té per tota la vida. Sino mireu el exemple d'en Sala, amb la seva edat, en tres temporades corria més que molts joves, aportaba calitat i experiencia, i i ho va donar tot per el club, apart de alguns gols importants.
Ara, compte, tampoc sense pasarse. Sino mireu el Girona, amb el Geli, Iván Perez (vetera de primera i segona, no per edat), Clotet, De la Fuente o Morales. Tenir un o dos, esta bé, sobretot que estiguin compromesos amb el proyecta del club i tampoc sesperi massa de ells.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • @mikelsbd
« Respondre #7 el: 02 de Juny de 2005, 11:41:46 am »
tí sí que m'has entès   ;)

:bandera
Forero Més Catxondo

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #8 el: 06 de Juny de 2005, 02:11:47 am »
LA TEMPORADA 92/93, TENIEM UNS JUGADORS ANOMENATS BOSSIO, TENTE SANCHEZ, MANOLO ZUÑIGA, N'KONO, I VAM BAIXAR DE 2ªA a 2ªB, I DEPRÉS A 3ª PER MOROSITAT; SENYORS, S'HA D'APENDRE DE LA HISTÒRIA, LES COSES S'HAN DE FER BEN FETES, ELS NOMS I LA VETERANIA NO ASSEGUREN RES, I TAMPOC S'HA DE CONVERTIR EL C.E.SABADELL EN UN CEMENTIRI D'ELEFANTS :smoking:

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #9 el: 06 de Juny de 2005, 18:38:04 pm »
Una mica de veterania no be malament, si ho sabem convinar amb gent jove serem l'*****. No em de seguir l'exemple del Girana la temporada passada, 15 homes amb + de 30 amb molta experiencia si tot mol be x a final de temp ya no saguantaven els pets. :icon_mrgreen:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #10 el: 06 de Juny de 2005, 22:35:11 pm »
Jo tornaria a fitxar a Javi Garcia del Blanes!!  :tongue3:

Salutacions  :smoking:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #11 el: 06 de Juny de 2005, 22:37:25 pm »
No no, jo vull el sergi barjuán!  :laugh: :laugh: :laugh:

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #12 el: 06 de Juny de 2005, 22:44:52 pm »
Si venga va, sergi barjuan, li donem uns cuans calerons a Albert Ferrer xq li tregui la pols a les botes i tornem a portar a Espanya a Pedja Mijatovic no et fot!!!  :laugh: :laugh: Tot aixo per culpa del GUTI !!!!!!! jajajaaj
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!