Autor Tema: Obres Plaça Marcet.  (Llegit 2029 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Obres Plaça Marcet.
« el: 06 de Agost de 2006, 00:27:54 am »
Si.
Falta menys d'un any per a les eleccions i ja s'han tornat bojos fent obres i 'destripant' la ciutat!!!!
La Plaça Marcet, en obres també! I el millor, sense previsió!
Ho dic per:

1-Han eliminat definitivament 34 places d'aparcament de zona blava.
2-Han convertit 4 places 'lliures' en zona blava, i han eliminat 3 més.
3-No han previst els canvis de direcció de la Via Massagué, 11 de Setembre, Vilarrúbies o Zamenhof,  cosa que se li va comentar al Paco Bushtos i va dir que no hi havien pensat (segueixen sense pensar-ho?).
4-L'antic carrer Hospital serà peatonal, cosa que no agrada en excés als que hi viuen.
5-La plaça seguirà tenint el nom d'un alcalde d'una certa tendència política anti-democràtica.

Siusplau, prou d'afavorir als propietaris de pàrquings particulars (empresa Saba) i més mirar per als ciutadans.
I desprès veurem els 'acabats'. Com siguin com els que van deixar al principi del carrer Gràcia fa temps... cagada!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
Re: Obres Plaça Marcet.
« Respondre #1 el: 06 de Agost de 2006, 13:24:20 pm »
xk opina?? si foten el k volen!!! tota la tropa del bushtos son uns desg***ats si els i dius una cosa i foten la k els i sembla....i sino prometen coses i sen van a la m**** mira on es la ciutat esportiva olimpia?? jo i vax cada tarda a juga i no vex aningu fen obres....i axo k van dir k les tindrien acabades xl setembre d'akest any....va ome va k fotin les maletes i k sen vagin al poble del costat k potse alla almenys no els i pinten l'ajuntament ni els i tiren ous xk com akest desgràcia torni a surtir... no se k sera millo si fotre el k ens surti d'alla o marxa daki...xk .... :**** :**** :****
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #2 el: 06 de Agost de 2006, 15:34:14 pm »
marxar daki??? una m****! es tracta de eleccions dons a votar i ke no torni a guanyar el bushtos viam si alu atre ho fa millor ! per cert a mi el ke ems rabia em fa es els baches ke posen a la carretera per disminuir la velocitat, veig molt be la idea per a reduir accidents i la velocitat a la ciutat pro krek ke es exagerat posar 2 o 3 a cada carrer i cada 100 metres! :beer2
Responent a ho que nava el tema, trobu ke lan cagat posant pas peatonal en el carrer akell del costat de la plaça mercet , a mi em servia per fer el canvi de direccio a la ronda zamenofh :****
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Arlequinat 4ever

• Visitant
« Respondre #3 el: 06 de Agost de 2006, 18:05:15 pm »
En les ultimes eleccions del 2003, van cridar als meus pares que tenen una botiga al centre i a altres comerciants del comerc centre per parlar amb el Sr Bustos a l'ajuntament, el bustos els hi prometia moltes coses si sortia guanyador de les eleccions i encara, 3 anys despres les estem esperant. Una de les coses que demanaven molts comerciants era mes servei policial per que ultimament hi ha molt lladre i molt atrac a les botigues, majoritariament son rumanesos, colombians i peruans, i el bustos va prometre que veuriem mes policia pel carrer i encara s'esta esperant. Ara el bustos ha tornat a fer una carta a gairebe tots els comerciants per tornar a parlar ( suposo que sera x fer com fa 3 anys, prometre coses que no es cumpleixen, enganyar als ciutadans per fer mes vots i despres fer com esta fent ara, convertir la ciutat de sabadell en el seu propi negoci inmobiliari). Doncs miri Sr bustos pot anar esperant sentadet a que el tornem a votar per que aquestes eleccions em sembla ami que nomes tindra el vot del seu germanet paco bustos.
Visca el C.E.SABADELL :scut :bandera:beer2 a tots els Arlequinats

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #4 el: 06 de Agost de 2006, 23:09:04 pm »
aquest SR Bushtos es un m******o si existiera el planeta mentira lo pondriamos en ese planeta con los  :alien 3: jeje si dices una promesa se cumple senyor bu$Htos  >:D
« Darrera modificació: 07 de Agost de 2006, 21:05:23 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 07 de Agost de 2006, 20:06:35 pm »
En les ultimes eleccions del 2003, van cridar als meus pares que tenen una botiga al centre i a altres comerciants del comerc centre per parlar amb el Sr Bustos a l'ajuntament, el bustos els hi prometia moltes coses si sortia guanyador de les eleccions i encara, 3 anys despres les estem esperant.

Els comerciants s'ho van creure TOT, i els van enganyar, a l'igual que els intentaran tornar a enganyar i els vendran les reformes de la zona com a la panacea per al comerç (a l'igual que els van vendre els anteriors amb la zona blava  :laugh:).

Per cert... pressupost de les obres: 700.000€.
« Darrera modificació: 30 de Agost de 2006, 22:38:16 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...