Autor Tema: TONA-SABADELL  (Llegit 3627 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: TONA-SABADELL
« Respondre #40 el: 07 de Agost de 2006, 11:02:05 am »
Jo no vaig tenir ocasió d'anar però pel que veig, els que van anar van gaudir del nostre equip, tot i que el rival sigui de moltes categories sota del nostre. Havera si ens els pròxims partits de pretemporada veiem més futbol i esperem que això sigui senyal de que la temporada anirà bé :ejem :ejem

PD: Per cert Marcelinho, com pots dir que el Sabadell és el Barça de 3a, això és un comentari que no té res a veure ::)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #41 el: 07 de Agost de 2006, 11:06:36 am »
No home, no va calentar, estava vestit de carrer i veient el partit des del costat dels vestidors assegut a una cadira, almenys a la segona part.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #42 el: 07 de Agost de 2006, 11:11:56 am »
Panso eso de ke calento y no jugo creo que fue el dia la grama! :beer2 :cheer

no no el dia de la grama segur que no per que jo estaba alli i el sergio iglesias no va calentar  :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #43 el: 07 de Agost de 2006, 16:15:19 pm »
No home, no va calentar, estava vestit de carrer i veient el partit des del costat dels vestidors assegut a una cadira, almenys a la segona part.

:o ??? tu no el vas veure escalfant durant els primers 25m de la segona part?. Llavors el van enviar al vestidor ( no crec que ho somnies jo això)
Tu el devies veure vestit de carrer  cap al final del partit i es va quedar al costat dels vestidors un cop dutxat

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #44 el: 07 de Agost de 2006, 16:24:47 pm »
Jo?? Pero si quan vaig anar a tirar la birra ja estava allà assegut a la cadira i això va ser al començament de la segona part!  :laugh: El randel que et diria alguna mentida!  :laugh:

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #45 el: 07 de Agost de 2006, 16:30:55 pm »
que folloneros que sou  :ejem  voleu enganyar als forerus?  ;D

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #46 el: 07 de Agost de 2006, 16:33:54 pm »
Q va... potser es va confondre quan entre nosaltres vam dir que a veure si estava calentant l'iglesias... pero no no, va estar gairebé tota la segona part veient el partit des d'una cadira que hi havia al costat del vestidor del sabadell amb un altre noi. A la primera part no el vam veure ;)

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #47 el: 07 de Agost de 2006, 16:34:23 pm »
Jo?? Pero si quan vaig anar a tirar la birra ja estava allà assegut a la cadira i això va ser al començament de la segona part!  :laugh: El randel que et diria alguna mentida!  :laugh:

jo el que he explicat ho deia de debó, però puc admetre que em confonguès de jugador, llavors perdo tota la credibilitat i millor que no desinformi més, de totes maneres els meus ull van veure entrar al vestidor desprès d'escalfar Sergio I acompanyat d'un responsable del CES que va sortir tot seguit amb la samarreta del jugador a les mans :o

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #48 el: 07 de Agost de 2006, 17:02:35 pm »
Hola amics. Estic a Sant Feliu de Guixols, a la platjeta i m´han trucat al movil per dirme el resultat a Santaco i amb el ¿collsuspina? No vui vendre la pell de l´os abans d´hora ni res peró es una bonissima manera de començar. A veure si aquest any no fallem i aixo dura fins al juny. Visca el CES!!!!
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #49 el: 07 de Agost de 2006, 22:15:15 pm »

jo el que he explicat ho deia de debó, però puc admetre que em confonguès de jugador, llavors perdo tota la credibilitat i millor que no desinformi més, de totes maneres els meus ull van veure entrar al vestidor desprès d'escalfar Sergio I acompanyat d'un responsable del CES que va sortir tot seguit amb la samarreta del jugador a les mans :o

si salio con la camiseta del jugador, puede ser ke dejara el club? (solo pregunyo no afirmo nada, pero puede kaer la posibilidad no?de ke pillara un cabreo inpresionante)
 :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #50 el: 07 de Agost de 2006, 22:20:02 pm »
No va jugar el sergio iglesias pq tenia molèsties segons RS.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #51 el: 07 de Agost de 2006, 22:27:30 pm »
a peus por eso deberia calentar y luego se fue al vestuario, ke lastima se a lesionado! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #52 el: 07 de Agost de 2006, 22:31:31 pm »
fue un buen dia fui hacer una paella con amigos me puse moreno y al fin goleada vaia dia  :ok  :bandera  :scut

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #53 el: 08 de Agost de 2006, 00:10:27 am »
bueno queda clar que el sergio iglesias no va jugar  ;)

Sergio Iglesias entrena a un altre ritme
Serà el primer partit que el Centre d'Esports disputarà davant un rival de la seva categoria. De tota manera, es tracte d'un enfrontament al qual Moya li ha tret ferro. "No té res a veure amb el que passarà durant el campionat i per nosaltres serà una prova més" ha apuntat l'entrenador del Sabadell. En aquest sentit, la cita contra el Masnou no treu la son a ningú a la Nova Creu Alta i tampoc no ha alterat el ritme de treball. De fet, un ritme que ara mateix només no segueix Sergio Iglesias (a la foto). El migcampista andalús continua arrossegant una contractura què ja no el va deixar disposar d'uns minuts al partit d'ahir a Collsuspina i aquesta tarda s'ha exercitat en solitari al gimnàs.

web de radio sabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #54 el: 08 de Agost de 2006, 23:33:06 pm »
ei ei ei...

el primer gol del colsuspina el va fer el meu amic moianès "marsi", que és el rei de la discoteca HORT MOIÀ. si algun dia us passeu, el saludeu que segur que us tractarà be.

aquest greuge s'havia de reparar !!