kollons power ja veig que tens per escriure un llibre
Jajajaja... mira, es que realment em va afectar molt ambdos temes ("Q fer sol en un bar" i "atraccio fatal... a la platja") i m'els portava ja una mica estudiats... la veritat es que em podria haver enrotllat com una persiana pero vaig autolimitar-me per no cansar-vos amb xurrades
...la veritat es que m´has fet riure molt
Be amic, la veritat es que es tractava d'aixo... d'escriure algo entretingut que alegres una mica la dura tornada a la realitat
...I això de la cursa del Copatrons... que és
Hola Mutio. Aixo de la Cursa del Copatrons es una carrera/passejada que es fa cada any a Blanes. Hi va molta gent de totes les edats i inclus veus gent amb carretons de bebes i/o amb els animals de companyia.
Recorre Blanes i si no vaig mal encaminat, crec que puja mes o menys fins St. Francesc (caleta dels voltants) i torna a Blanes.
Al acabar, a part dels tipics premis als guanyadors, tambe es dona a tots els participants un clauer, una aigua i un bon tall de sindria fresca.
Dir tambe que durant tot el recorregut, l'ajuntafems hi instala unes curioses fonts d'aigua molts semblants a les "U"s invertides que utilitzem per aparcar-hi les bicis i que, logicament, es fa pel vespre.
Juer... power... as explikat totes les teves vacances no ...
Hola company. No, no... nomes he explicat dues vibracions que son les que hem van marcar mes i, tal i com he dit, no era questio de "vibrejar" ni marejar molt al personal
Queda clar que despres de llegir el meu post del
power reborn, que soc un dels molts catalans que no es menjen un rosco durant l'estiu i que lligo menys que una maionesa feta amb 10 persones mirant-te (*)
Per aquest motiu, i amb l'unica i exclussiva finalitat d'ajudar a aquestes desenes, centenars, milers potser de persones que pateixen aquesta situacio, crec creare un post en el subforum OPINIO amb el suggerent titol de: "MIL MANERES DE LLIGAR", on logicament hi espero la participacio de tots: dels que triumfen amb qui volen, dels que no triunfen a diari pero algun dia s'en van contents a dormir aixi com dels anteriorment anomentats, els que no es menjen un rosco. La vostra participacio i la de tots sera fundamental per a aquest post, pq si depeneu de mi per a que ompli les mil maneres de lligar, anirem molt malament
(*)
Per entendre-ho, s'hauria de saber que segons les iaies (la meva m'ho explicava almenys), no pots deixar que ningu miri quan es fa la maionesa pq es talla... que no es lliga, vaja POST SCRIPTUM: Del tema aquarium i peixets, doncs que tambe hi tinc tema per a llarg, i que per aixo crec que sera millor reobrir el meu post sobre l'aquari. En breu en tindreu mes noticies