Autor Tema: Publicats els preus dels carnets temp 06-07  (Llegit 7719 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Publicats els preus dels carnets temp 06-07
« Respondre #60 el: 02 de Agost de 2006, 18:00:47 pm »
una pregunteta sobre els abonaments d´aquesta temporada:
si el meu pare i jo som socis aixo voldir que el meu carnet em costaria 85 €?
ho dic per que l´any passat em sembla que tambe hi habia una cosa semblant pero quan vaig anar a renovar el carnet ens van dir que com jo no dependia monetariament del meu pare dons..... "a cascarla" ¿algu em podria aclarir el tema?
asies.  :ok
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: Publicats els preus dels carnets temp 06-07
« Respondre #61 el: 09 de Agost de 2006, 18:57:48 pm »
En només dues setmanes gairebé 100 persones han decidit apostar fort pel nou projecte que Joan Soteras lidera al capdavant del Centre d'Esports Sabadell. Des de que el passat 25 dejuliol es van obrir les oficines del club a l'Estadi de la Nova Creu Alta el 'degoteig' de socis i seguidors ha estat continu i això que ens trobem en ple mes d'agost. Això ha portat els primers números i aquests parlen que el club té, a dia a d'avui, 74 socis nous i 252 socis que han decidit passar per l'estadi per renovar en persona el seu abonament per aquesta propera temporada. A tots ells s'han d'afegir els 338 carnets que el Sabadell té domiciliats i dels quals només 20 han estat retornats fins el moment. Per tot plegat, Pau Monràs, un dels directius de l'àrea de màrketing ha reconegut que "estem molt satisfets del ritme que està portant la campanya". En aquest sentit cal tenir en ompte que "estem en ple mes d'agost i que la setmana que ve i, sobretot, l'altra seran claus per treure alguna conclusió més ferma".

De la mateixa manera, Monràs està segur que "el ritme de nous abonats s'incrementarà a les properes setmanes". La millor notícia, però pels responsables del club és "la poca quantitat de carnets domiciliats que han estat rebutjats". Fins al dia d'avui Monràs n'ha parlat "d'uns vint" i aquesta és la demostració que "tot i el descens, els socis del Centre d'Esports continuen creient en l'equip i, sobretot, s'han engrescat amb el nostre projecte".

La pretemporada ha d'ajudar
Un altre dels aspectes més destacats és que l'equip ha començat la pretemporada amb bon peu. Les dues victòries sumades contra el Gramenet i el Collsuspina han pogut ajudar a aquest ritme de renovacions i nou abonats. Monràs ha insistit que "el més important ha d'arribar el dia 3 amb l'estrena contra el Mataró". Però per si s'ha de fer allò de més val començar a 'omplir el sac', el directiu de màrketing del Sabadell ha apuntat que "tot ajuda i el fet que l'equip hagi començat amb bon peu és millor per a tots i en tots els sentits". Estarem atents a la progressió d'aquest punt d'interès. 

© Ràdio Sabadell 94.6

:ok    :clap    :clap        :anims    :anims    :anims            :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia