SABADELL ES LA MILLOR CIUTAT DE CATALUNYA SENSE ELS BUSHTOS BROTHERS, que vol dir "germans".
I ja posats, sobre el tema de la recullida selectiva... i dic selectiva en el sentit de netejar primer el centre i les zones comercials i deixar per a despres les zones... les zones... veinals? urbanes? periferiques??
Doncs jo no trobo gens be aquesta seleccio alhora de dedicar-hi mes o menys esforços en enretirar la m**** acumulada en una o altre zona... que potser "els periferics" no paguem impostos? Que s'ha preferenciat la zona mes visitada i/o mes comercial? be, pero... que no som tots iguals en teoria? I amb tots els respectes, crec que PRIMER es el ciutada i SEGON el visitant... dic jo, eh... I si em pregunteu per quina seria doncs la sol.lucio, doncs tant senzilla com dedicar els mateixos esforços, quadrilles, a TOTS els barris de la ciutat.
I per acabar, acabare amb el tema que va encetar aquest exitòs post... Bushtos no gracies: Es va tornar a comentar a la tertulia del Catalunya mati de CatRadio, lo lleig que quedava que el regidor de la policia fos el mateix que el d'educacio
... vaja, que seguim sent noticia, lamentable i tipica de republica bananera... Veure per creure
I al company que va escriure aixo:
A mi m'agrada també Terrassa. A més el centre es veu més ciutat que a Sabadell. És una opinió.
Dir-li molt carinyosament que la propera vegada q vagi al barri de muntanya, que es neteji les ulleres, q es posi les lentilles o que no hi vagi tant "enbirrat", que el que diu no te ni cap ni peus ni gens de logica... en definitiva, q s'hi fixi millor
Birrero, es conya, eh