j****, "només" va estar 8 anys al poder l'Ansar!!
Si hagués estat 12, potser més d'un haguessim agafat 1 trauma jeje. Després... el PP te una quantitat de vot "fixa" per dir-ho d'alguna manera, doncs aixi com d'esquerres hi han molts partits, com PSOE,IU i els nacionalistes de cada comunitat, de dretes hi han menys, i a més, en aquest país, per llàstima, encara hi queda molta gent de les que encara avui dia pensa que va fer més bona cosa que no pas dolenta la dictadura. I recordem qui va fundar el partit popular? o qui es l'actual president de galicia? per posar exemples clarificadors... Després, tb hi han hagut temes importants que han fet decantar la balança cap al PP, tema "agua para todos", tema "enfrontar als nacionalistes bascos i catalans" etc. Sabien manipular bé els mitjans de comunicació i la opinió general. Fins que tot se'n va anar a norris just 3 dies abans de les eleccions. Tema Gescartera, Tema Prestige i tants i tants temes que han sabut tapar. Amb aixo justifico la elecció del PP, no pas que el fet de tenir majoria sigui tenir raó. Doncs soc el primer que estic totalment en contra d'aixo. Pero malauradament es aixi, i qui te el poder i la majoria, talla el bacallà, i ho fa a la seva manera.
Pero bueno, a mi parleu-me de futbol, i del Sabadell, que es del que més o menys entenc, i el que més m'agrada, i deixeu-me estar de política. Per mi la política és un conjunt de gent que deuria dedicar-se a negociar amb la resta de gent com ells pero d'altres partits per tal de fer el millor pel territori que governen, i a la practica, no són més que lladres, que treuen diners d'on poden. Per aixo, jo voto (o votaré, millor dit. Massa jovenet
) a qui crec que ho farà millor, o que robarà menys. I si m'equivoco, ja tindré temps de rectificar, total, maxim 4 anys i de nou eleccions