Autor Tema: ESTIL BUSTOS? NO GRACIES  (Llegit 33999 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
  • Gènere: Masculí
Re: ESTIL BUSTOS? NO GRACIES
« Respondre #80 el: 29 de Abril de 2005, 22:33:53 pm »
Em temo "oscarjx" que estàs "manipulant" una mica les coses. Crec sincerament que el tema dels "okupes" que tu tant esmentes, és el menys relacionat amb el "merder" en qüestió.

Sense entrar gaire en detalls, crec que qui més qui menys, tots sabem que el detonant del "merder" i del descontent d'una bona part dels ciutadans/danes de Sabadell és l'estil que està utilitzant l'Ajuntament en algunes qüestions, com per exemple i de fet ja ho saps...: la detenció d'un nen de 14 anys per enganxar una enganxina en contra de l'anomenat "estil Bustos", la sensació de que s'ha d'estar conforme amb tot el que fa l'Ajuntament tant si agrada com si no (una sensació poc o gens democràtica...), hi ha gent a qui li foten llenya pel carrer per part de capsrapats (i buits?) i sembla que l'Ajuntament s'ho afagi com un tema secundari, ara hi han 3 gabinets de premsa a l'Ajuntament, potser una certa descatalanització de la ciutat en diversos àmbits, algunes intervencions policials concretes potser desmesurades, etc.

No obstant, i deixaré ja de parlar d'aquest tema polític perque ja cansa, estic en part d'acord amb tu "oscarjx" (ultradefensor de l'Ajuntament) en que des del consistori també s'han fet algunes coses loables: alguns parcs bastant bonics (o places...), en el seu moment la reobertura de Ràdio Sabadell, anar acabant (això sí, poc a poc...) l'Eix Macià, etc.

No obstant, com a bastanta més gent, l'estil no m'agrada pel que he comentat més amunt.

Au, salut i mirem de tenir la "festa" en pau i que tot se solucioni d'una manera pacífica i democràtica, sense imposicions o actituds que recorden altres èpoques per sort molt passades.

Amb les seves virtuts i els seus defectes,

Visca la ciutat de Sabadell !!!
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #81 el: 29 de Abril de 2005, 22:56:19 pm »
Per el company Fenicaro... estan molt be els teus comentaris mes que res perque son les teves opinions i com totes, son respectables.  :yes:

Nomes m'agraderia fer-te un parell de puntualitzacions.

a) El dia de l'atemptat de l'ETA a Sabadell estava a la NCA, o sigui que per edat, ja no era un nadó... es mes, per aquelles epoques es molt probable q ja sigues un dels fundadors d'una penya del CES...  :icon_exclaim:

b) Els moviments Anti Sistema NO son terroristes... que bestia i quin disbarat mes gran!  :o

c) Jo tampoc comparteixo la violencia pero et recordo que il.lustres "terroristes" segons alguns, tenien en el seu poder un nobel de la pau (Arafat) -crec-, i que altres "terroristes internacionals" estan sentats en els parlaments dels seus respectius paisos, democraticament triats, logicament... tot depen de amb quins ulls t'ho miris...

d) Si em posen un bar a sota de casa (per cert, ja fa uns anys que tinc pis... per lo de l'edat q deies abans ;) ) el que faria seria dialogar, com molt be dius tu tambe, i no enviar als antidisturbis de l'urbana... per cert, sabeu que Sabadell es l'unica ciutat, juntament amb Madrit i Barcelona, en que l'urbana te una seccio d'antiavalots (antidisturbis) i un altre d'informacio (servei secret?) ??  :o :o :o

« Darrera modificació: 29 de Abril de 2005, 22:59:52 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

t.t

• Visitant
« Respondre #82 el: 30 de Abril de 2005, 00:39:17 am »
Estàs comparant l´atemptat de E.T.A amb els moviments okupes de Sabadell? :o  No fotem home...

Pels comentaris que veig, pot ser que no visquin a Sabadell o be viuen amb un núvol...

El Sr Bustos & cia s´ha carregat amb 10 anys la majoria d´edificis de Sabadell que segur que tenien foÇa més historia que ell mateix, el Bustos t´ un problema, no coneix la ciutat, no estima la ciutat, evidentment es molt diferent tenir una casa catalogada amb un sol okupant que tenir un bloc de pisos amb 50 veins. (per tant 50 contribucions 50 impostos)

També criticable l´actuació del consistori en el tema de places publiques, a la creu alta (es el que conec) encara tenim les places amb gronxadors de ferro  ???( força perilloses i prohibides a tot el mon civilitzat) vergonyos!!

Mes coses, impostos tots els que vulguis, nova taxa d´ residus, la puja del ibi, cementiri... etc.
No es just, no em nego a pagar, pero aixi no te cap merit per part del consistori, el que vull es que amb els mateixos impostos es facin més coses no menys i més cares
PER TOT AIXO I MÉS BUSTOS DIMISSIÓ !!!

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #83 el: 30 de Abril de 2005, 10:55:02 am »

b) Els moviments Anti Sistema NO son terroristes... que bestia i quin disbarat mes gran!  :o

Jo no he dit que  els anti-sistema siguin terroristes, sinò al revés.De  vegades l'ordre dels factors altera el producte: els terroristes sí que són anti-sistema.Respecte a tot el que em dius, poden ser les exepcions q comfirmen la regla.

Me n'alegro q tinguis pis, això vol dir q les coses no et van gaire malament. jo tampoc okupo i menjo a casa dels pares, com fan la gran majoria.

I respecte a la teva edat, llegint algunes coses q has dit, he arribat a pensar q deuries ser d'aquests nens q van enganxant pegatines q no saben ni q signifiquen, però veig q m' he equivocat. Si t'ha molestat et demano disculpes.  :-X

"Et recordo, per ensenyar-te una mica d' història de Sabadell, que aquí vam tenir la desgràcia de patir un atemptat d' E.T.A,, terroristes q s fomenten la kale borroka, els moviments anti- sistema i tot això. Van morir set  ciutadans que anaven al camp del Sabadell a treballar, però suposo que tu ni te'n recordes, pq deuries de ser un nadó..." cito el q ha generat controvèrsia......

Que consti, per tothom q llegeixi aquesta cita, q només vol dir això. no comparo res.Tergiversar és molt fàcil. Podria dir que E.T.A. és una O.N.G. i no mentiria. ;)

Doncs res més. Ara vaig al lavabo pq parlar tant de política em fa *****.  :-[

:bandera :bandera :bandera :bandera :scut :bandera :bandera :bandera :bandera
Per cert: vindrà el Bustos a veure el Sabadell contra la Grama?? No vull donar idees... >:D

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #84 el: 30 de Abril de 2005, 12:25:20 pm »
El Bushtos, que es quedi a caseta, escoltant-ho per Ràdio Sabadell :yes:
Ahir vaig anar al Centre i sorpresa: mani d'escombriaires i un container cremat, amb un edifici xurriscat.
Com està el pati! :no:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #85 el: 30 de Abril de 2005, 14:47:09 pm »
Company Fenicaro,

Veig que he alterat els factors i s'ha modificat el producte... la propera vegada llegire amb mes calma  :yes:

Si, treballo des de fa quasi 20 anys i, tot i que no em puc queixar, soc dels que han notat molt que "Leuro no ha fet apujar l'IPC" (Qui va ser el que va dir aquest disbarat?)  :wacky:

No cal que demanis disculpes per lo de l'edat, no m'ha molestat... es mes, quasi quasi et podria dir que m'han afalagat. Pero alhora em deixes amb la mosca la nas... m'estas dient que els meus missatges son infantils o potser m'insinues poca "cultura"? Doncs jo la veritat estic molt content de ser com ser i de mantenir una consciencia tranquila a diari. En els meus post no intento fer cap llicençiatura ni cap master... escrit el que penso, mes be o mes malament, pero el que penso. I m'agrada tambe pensar, que mantenc una mica d'aquell esperit de quan tenia els 14/15 anys, quan jo tambe enganxava adhesius, corria davant la poli (la Nazional majoritariament) i cremava alguna que altre bandera (oh, pecat! pecat! vade retro satanas!). Tambe haig de confesar que vaig fer alguns dels actes que ara s'anomenen de "kale barroka de baixa intensitat": He posat contenidor i valles al mitj del carrer, he fet saltar papereres amb algun que altre petard (per St. Joan), etc... etc...

Al meu modest parer, trobo be que la xicalla de 14/15 es queixi i protesti, siguin "revolucionaris i anti-sistema"... es l'edat de ser-ho... i evita l'incorformisme i la "sang d'orxata" que tenen alguns ja als 30. No es bo anar dient "si, bwana" a tot i durant tot el dia...

I els okupes... be, es queixen a la seva manera d'un problema GREU i REAL com es el tema de la vivenda... Els altres, ens queixem en silenci i fem hipoteques a tropecientos anys que acabaran pagant els nostres fills... vaja, que una part de rao no s'els hi pot negar, a no ser que estiguis relacionat amb temes de construccio i ja et vagi be tal i com tot esta muntat...

I per acabar, trobo molt be que la politica us cansi, us aburreixi o que fins i tot us faci *****, be, molt be... pero us torno a recordar que aquest es precissament un post que parla de politica en un subforum que ho permet. La solucio pels qui no li agradi la politica es molt facil...

Salut, Republica i visca el Sabadell  ;)
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
Tarda divertida
« Respondre #86 el: 30 de Abril de 2005, 21:22:29 pm »
Aprofitant que he anat a dinar a casa els meus pares, he passejat per la Rambla (Plena d'escombreries), he conduït per l'avinguda 11 de Setembre (Plena d'escombreries), he anat direcció Gran Via (Plena d'escombreries) i fins el Cercle Sabadellès (allà, no).

Quina ciutat més bruta i quanta m**** que llencem al cap de l'any... Per açò pagueu escombreries, perquè no les recullin! :laugh:

Demà TOTS els escombriaires, a la NCA!!!! :tongue3:

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
ESCOMBRARIES
« Respondre #87 el: 02 de Maig de 2005, 09:05:00 am »
Es inamisible la situacio a la k s'ha arribat per la incompetència dels ki governen Sabadell!!! DILLUNS 20 HORES DEIXEM UNA BOSSA A LA PLAÇA SANT ROC JA N'HI HA PROU!!!!!!!!!!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: ESCOMBRARIES
« Respondre #88 el: 02 de Maig de 2005, 09:31:16 am »
Es inamisible la situacio a la k s'ha arribat per la incompetència dels ki governen Sabadell!!! DILLUNS 20 HORES DEIXEM UNA BOSSA A LA PLAÇA SANT ROC JA N'HI HA PROU!!!!!!!!!!!!

No culpis al govern de Sabadell d'una cosa que no és culpa seva. Els que no han volgut fer una vaga LEGAL no han estat precisament ells.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #89 el: 02 de Maig de 2005, 10:03:24 am »
Pero el govern hauria d'arreglar el tema

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #90 el: 02 de Maig de 2005, 10:21:01 am »
Pero el govern hauria d'arreglar el tema

És clar que s'ha d'arreglar el tema, però no s'ha de fer de qualsevol manera ni cedint en tot. No s'ha de permetre que tothom qui vulgui q li apugin el sou faci manifestacions i vagues d'akesta manera IL·LEGAL i en la que estan jugant amb salut de moltíssima gent. I no només fan la seva vaga de no recollir les escombreríes, sinó que a sobre es dediken a embrutar tot Sabadell.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #91 el: 02 de Maig de 2005, 10:45:02 am »
Si la meva proposta es que l'ajuntament agaffi gent de fora escoltada per la policia i que netegin Sabadell

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #92 el: 02 de Maig de 2005, 10:58:55 am »
hi ha un amic meu q ha dit q aki ha d'intervenir l'exercit pq sino no ens en sortirem xDD
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #93 el: 02 de Maig de 2005, 11:19:52 am »
Hi ha molts immigrants que farien akesta feina per molts menys diners i que realment ho necessiten més. Que no es keixin tant els escombriaires i a veure si se n'adonen de que els realment perjudicats som els ciutadans i no l'ajuntament. Una altra solució seria contractar una altra empresa com ja han dit akí i per mi com si foten fora a tots akests vaguistes i pikets que fins i tot han amenaçat a alguns dels seus companys per voler fer els serveis mínims.
« Darrera modificació: 02 de Maig de 2005, 13:40:11 pm per BIRRI »

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #94 el: 02 de Maig de 2005, 13:05:14 pm »

La vaga dels escombreries ja comença a cansar una mica. S'ha convertit com una cosa més de la ciutat, doncs cada any en fan una.

La d'aquest any, però, s'emporta la palma. Ja no compleixen ni els serveis mínims... Això crec que no és gaire legal, no?  ???  I com s'ha comentat en algun altre post, això no ho pateix l'ajuntament ( que es netega la plaça sant roc ) sino que ho patim tots els ciutadans d'apeu. La solució? Que ho faci una altra empresa i passar la factura a SMATSA.

La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #95 el: 02 de Maig de 2005, 22:26:13 pm »
El tema de la vaga dels escombriaires durant tants dies seguits, ha comportat a tota la ciutat, una acumulació d'escombraries amb uns efectes visuals i olfatius que foten fàstic, com ja haureu pogut apreciar. A vegades, anant per diversos punts de la ciutat, tinc por de respirar fons, no fos que agafés una intoxicació per inhalació de femer hipersaturat.

Entre altres coses, entre la vaga dels escombriaires i els caprapats que foten llenya a la gent pel carrer, sí que estem ben arreglats. Exagerant una mica, amb lo dels caprapats, un ja no sap si, com a mesura preventiva..., sortir al carrer amb casc i amb les mans als ...llons, per si de cas.  :-\

Esperem i confiem en que tot plegat se solucioni d'una punyetera vegada.

Salut sabadellencs/llenques, si ens deixen, clar...
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #96 el: 02 de Maig de 2005, 22:50:04 pm »
Que facen com a Iruña este estiu passat. Van traure els contenedors del centre, i la gent va fer una montanya de basures davant l'Udala (ajuntament).

Prou m**** i prou Bushtos!!!!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #97 el: 03 de Maig de 2005, 09:37:38 am »
La vaga ha estat descombocada ja !!
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #98 el: 03 de Maig de 2005, 19:20:40 pm »
Ja era hora encara que de moment no es nota (alemys al meu barri) :-\
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #99 el: 03 de Maig de 2005, 19:52:13 pm »
S'ha acabat ja la vaga?
Doncs jo no he vist encara que estigui Sabadell més neta!
Per cert: És veritat que el Bustos ha cedit 4 locals als okupes de Sabadell perquè abandonin les cases okupades?