Company Fenicaro,
Veig que he alterat els factors i s'ha modificat el producte... la propera vegada llegire amb mes calma
Si, treballo des de fa quasi 20 anys i, tot i que no em puc queixar, soc dels que han notat molt que "Leuro no ha fet apujar l'IPC" (Qui va ser el que va dir aquest disbarat?)
No cal que demanis disculpes per lo de l'edat, no m'ha molestat... es mes, quasi quasi et podria dir que m'han afalagat. Pero alhora em deixes amb la mosca la nas... m'estas dient que els meus missatges son infantils o potser m'insinues poca "cultura"? Doncs jo la veritat estic molt content de ser com ser i de mantenir una consciencia tranquila a diari. En els meus post no intento fer cap llicençiatura ni cap master... escrit el que penso, mes be o mes malament, pero el que penso. I m'agrada tambe pensar, que mantenc una mica d'aquell esperit de quan tenia els 14/15 anys, quan jo tambe enganxava adhesius, corria davant la poli (la Nazional majoritariament) i cremava alguna que altre bandera (oh, pecat! pecat! vade retro satanas!). Tambe haig de confesar que vaig fer alguns dels actes que ara s'anomenen de "kale barroka de baixa intensitat": He posat contenidor i valles al mitj del carrer, he fet saltar papereres amb algun que altre petard (per St. Joan), etc... etc...
Al meu modest parer, trobo be que la xicalla de 14/15 es queixi i protesti, siguin "revolucionaris i anti-sistema"... es l'edat de ser-ho... i evita l'incorformisme i la "sang d'orxata" que tenen alguns ja als 30. No es bo anar dient "si, bwana" a tot i durant tot el dia...
I els okupes... be, es queixen a la seva manera d'un problema GREU i REAL com es el tema de la vivenda... Els altres, ens queixem en silenci i fem hipoteques a tropecientos anys que acabaran pagant els nostres fills... vaja, que una part de rao no s'els hi pot negar, a no ser que estiguis relacionat amb temes de construccio i ja et vagi be tal i com tot esta muntat...
I per acabar, trobo molt be que la politica us cansi, us aburreixi o que fins i tot us faci *****, be, molt be... pero us torno a recordar que aquest es precissament un post que parla de politica en un subforum que ho permet. La solucio pels qui no li agradi la politica es molt facil...
Salut, Republica i visca el Sabadell