Autor Tema: Voldria fer una pregunta als mes petits -en edat- del foro.  (Llegit 5549 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Voldria fer una pregunta als mes petits -en edat- del foro.
« Respondre #20 el: 05 de Juliol de 2006, 17:10:03 pm »
pffffff cuantas veces me abran exo esa pregunta...soy del  :scut i punto, porque si porque no me gusta ningun otro me siento identificado, i cada vez odio mas al far$a del cual en una pekeña epoca de mi vida seguia con entusiasmo, pero eso ia acavo...aora solo SABADELL!!! i cada vez me doi mas cuenta que el barça es una secta, hoy sin ir mas lejos en el splay en el cual trabajo, an puesto el himno del far$a en una clase i TODOS sino el 90% de los niños lo cantaban como si jugara el far$a, que rabia me a dado...e tenido que aguantarme que remedio, pero al menos e bajado el volumen del caset... ;D
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #21 el: 05 de Juliol de 2006, 17:14:21 pm »
Axo k dius ens va passar algo semblant a l'erik i a mi. Un dia, vam passar per davant d'una guarderia. I kina es la nostra sopresa kuan escoltem k els hi estaven ensenyat el himne dl far$a! :-\ Son petits i ja tindran temps a decidir de ki seran i crec k els hi podrien ensenyar altres coses, no axo! :disappointed:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #22 el: 05 de Juliol de 2006, 17:48:19 pm »
No dire el nom però està al carrer Valls, ja sabeu quina ::)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #23 el: 05 de Juliol de 2006, 20:39:45 pm »
La meva afició x el Sabadell va ser desde ben petit. Ara jo tink 15 anys i potser hi vaig comensar anar als 7-8 anys am la meva avia. Alla a general em portava sempre i com que a darrere tenim senyors i senyores que portaven radio ens deien :"la grama esta guanyan al figueres" nose que i axi pasavem la tarda dels diumenges, eren tardes inolvidables...

Fins que fa 3 anys ens vem trobar am unes amigues de la meva avia i ara sempre estan alla a tribuna i jo estic a la general animan,insultan,lianla am els meus amics que jo matex els he fet ser del Sabadell dels quals es el seu segon equip xk del Barsa no els puk treuren.

Ara nomes em keda dir............ Visca el SABADELL!! :scut :scut :bandera :bandera :beer2
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #24 el: 06 de Juliol de 2006, 22:22:17 pm »
A Erik, al Mendo etc etc etc..........

M'ha sorprès i molt gratament aquesta temporada veure tants nanos joves a les grades del camp. I la tònica -schwepes <-- broma dolenta  --( broma muy wena  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #25 el: 06 de Juliol de 2006, 22:29:23 pm »
La vritat esk nose perk la gent pregunta de primera de que equipo eres¿? Haver tio el Sabadell ha estado en primera . ahora esta en 3a i k? ahi k seguir siendo del Sabadell. :beer2  :anims :anims
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat didak13

• Infantil
  • Missatges: 254
« Respondre #26 el: 07 de Juliol de 2006, 00:02:39 am »
Dons jo tink 15 anys i sempre e segit l sabadell. U ke passa ke aket any le segit mol xo les dareres temporades nava algun partit sueltu al camp xo no i nava kada kap de setmana ke jugaven xo sempre makabava interesan per ei en el teletex. De petit jo i jugava a les categories inferiors  del C.E.SABADELL i sempre avia pensat ke algun dia podria juga en akei kamp vestin akeia samareta po al final u vaik dxa... Pro l Sabadell no l vaik dxa del tot. JO reconek ke tmbe sok del barça pro x mi son 2 koses mol diferens. Se ke al Sabadell puk ajuda a tira endavan (duna manera mol petita, animan, fenme soci...) enkara am l barça nomes l puk veure per la tele i festeja els seus titols...

Pro si me fesiu tria, si jugesin tots 2 el matex patit, preferiria el Sabadell xke s l klub de la ciutat i l ke mes potu al kor. Enkara ke ls meus amiks de vgads senrigin de ke segixi l Sabadell

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #27 el: 07 de Juliol de 2006, 10:21:59 am »
el k fa molta rabi esk vas xl carrer o estas amb els amics i si dius alguna cosa del sabadell ja comensen " oala el sabadell? si esta a tercera i despres nira a regional" i axo fot molta rabia ara kuan el sabadell pugi a primera ya voreu com totts akests k sen enriuen niran el camp a disfrutar del futbol....i jo em pregunto... akests sen poden dir futbolerus k nomes tenen al cap barsa primera barsa?? nose..... almenys nusaltres en akesta vida veurem mes coses pasan x 3era , 2ona b, 2ona a i primera i ki et diu k mai podrem arribar a TORNAR a jugar una competicio europea ( XK JA NEM JUGAT UNA)
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #28 el: 07 de Juliol de 2006, 19:00:25 pm »
Va, jo també respondré a la pregunta que jo mateix he formulat  :cheer

Mon pare és de Sabadell i vivia amb els meus avis, crec que pel carrer Puigcerdà. Doncs quan jo era petitet, anavem els diumenges a dinar a casa els meus avis. I un dia, no sé perque, mon pare va dir-me..... "vols que anem a veure el Sabadell"  :icon_question: A mi la veritat tan me fotia..... però li vaig dir " bueno". I vam anar-hi. Vam arribar uns 10 minuts tard i l'home de la porta va dir-nos "El Sabadell ja guanya 1 a 0". Vaig pensar, mira que vé. Vam seure darrera del gol del parc Catalunya. I pluff, amb poca estona el Màlaga que era el rival aquell dia, i amb dos gols del mític Momparlet va remuntar el partit. Resultat final Sabadell 1 - 2 Màlaga. A mi, tot i no sentir els colors em va fer molta pena.
I a partir d'aquell partit, no sé pas perque, ja vaig començar a seguir TOTS els partits del Sabadell. Per les notícies, per la ràdio, algun que feien per la tele...... suposo que em devien agradar els quadres blanc-i-blaus   ??? no sé.

Això diria que va ser l'any que el Sabadell va baixar de 2a a 2a B, i posteriorment a 3a.
Un dia a l'estiu vaig veure una portada del diari Sport en un quiosc i vaig veure l'escut del Sabadell petitet en portada. Li vaig dir a mon pare que me'l comprés. Va ser molt trist, perque el que posava era "El Sabadell desciende por moroso". Li vaig tenir que preguntar a mon pare que volia dir allò de "moroso". M'ho va explicar i vaig sentir una pena i tristor realment GRAN. Imagino que arran d'aquella trista temporada jo vaig aficionar-me al Sabadell, que jo devia tenir 12 o 13 anys.
A l'any següent, jo com és normal no podia desplaçar-me a Sabadell a veure els partits, i els seguia per les noticies o com podia. Però vaig saber que jugaven al costat de casa contra el Barça C. Era un dimecres a la nit, ja que aquell partit s'havia ajornat, no sé perque i s'havia de jugar entre setmana. Van quedar 1 a 2 amg gols de Manel i Garzón o Piti, ara no ho recordo. Va ser un partit que vaig anar a vuere després d'escapar-me de casa.  :-\ S'havia de fer  8)

Bé, i a partir d'aquí doncs..... sóc arlekinat també. I és una "p****a" ser-ho, perque quina forma de patir  :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #29 el: 07 de Juliol de 2006, 20:47:57 pm »
Quina historia :surprised:  me l'he llegit tota  :yes:  molt bona  :Paletas:
 :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #30 el: 09 de Juliol de 2006, 18:44:15 pm »
Pues yo empece a seguir el sabadell  :surprised: , pues realmente no me acuerdo, que tenga uso de la razon, siempre e ido siguiendolo por las noticias, asta que en la temporada del playoff de ascenso, mi padre me llevo a un partido no me acuerdo cual pero le dije: Papa esto parece un campo de 1a, esta lleno y es muy grande. y me dijo con naturalidad: claro, y creo que apartir de ese dia ya fuimos bastante a la NCA, y aora ace un par de años no nos perdemos un partido...  ;D

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #31 el: 09 de Juliol de 2006, 23:27:15 pm »
jo x q l meu pare em portava a la NC de ben petit i des dallavors i e anat kda añ
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Marc_SBD

• Visitant
« Respondre #32 el: 11 de Juliol de 2006, 08:40:25 am »
ara jo tinc 11 anys porto 9 al club i encara m'hen recordo del primer sabadell 2-1 terrasa que guai ser arlekinat

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #33 el: 24 de Juliol de 2006, 21:03:42 pm »

COM A MEMBRE MES JOVE DEL FORUM (9 ANYS), TAMBE Voldria contestar;

SOC DEL SABADELL

1)  PERQUE ES L´EQUIP DE LA MEVA CIUTAT
  2)  PERQUE EL MEU PARE ENS HA PORTAT A MI I AL MEU GERMA AL CAMP DESDE QUE EREM MOLT PETITS

3)  LA CAMISETA MOLA MOLTISSIM
  4)  LA GESPA ES SENSACIONAL
  5)  TAMBE PEL TIPUS DE JUGADORS QUE TE, s´HI POT PARLAR I ES PODEN CONEIXER

6)  I TAMBE PERQUE M´AGRADA MOLT EL AMBIENT DEL CAMP, HI TINC MOLTS AMICS I M´HO PASSO MOLT BE.

oi que no es pot comparar am el Barça  :bandera :scut :bola :cheer
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #34 el: 11 de Agost de 2006, 08:58:28 am »
Tot i no ser tan jove ja.. 26 :p si que fa anys i anys que soc soci, ja de petit (tinc records mooolt llunyans) hi anava amb el meu avi (a Primera divisió!), i l'any que precisament vem baixar a tercera vaig convençer als meus pares pq ens fessim tots socis. Va ser un any fantàstic, anant a casi tots els desplaçaments i passant diumenges familiars visitant pobles, dinant a fora i anant a veure el partit...

Jo crec que el sentiment arlequinat es porta a dins, i és dificil d'explicar el "perque"... una cosa està clara, ajuda el que de ben petit et portin al camp :ejem jeje, i disfrutar o patir amb sentiments futbolistics, sentint uns colors com a propis  :bandera i a mida que ens anem fent grans i anem visquen més i més experiències, va arrelant més aquest sentiment si això és possible  :scut
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

oriolh

• Visitant
« Respondre #35 el: 13 de Agost de 2006, 12:48:55 pm »
hola soc l'oriolh tinc 12 anys i soc del sabadell perque el meu pare ho es i em va portar a un partit del sabadell als 5 anys i per aixo ho soc.

:bandera:visca el sabadell  :scut

:clap :bola   
« Darrera modificació: 18 de Agost de 2006, 12:43:57 pm per oriolh »

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #36 el: 16 de Agost de 2006, 23:01:06 pm »
ori soc mes petit que tu jo soc de juny creec  :beer2 y soc soci del sabadell desde els 2 anys

tambe es el meu cosi te 9 anys tambe 
« Darrera modificació: 21 de Agost de 2006, 17:45:08 pm per X-Men Aigua »