Autor Tema: Fabriques  (Llegit 1371 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Gio

• Infantil
  • Missatges: 141
  • Gènere: Masculí
Fabriques
« el: 20 de Agost de 2006, 01:38:37 am »
Ara que està molt de moda la construcció, l'ajuntament o alguna caixa a traves de l'obra publica no podrien conservar alguna de les fabriques de principi de segle i convertirla en un museu, biblioteca o universitat per dir algo?¡

Trobu que es una perdua del patrimoni sabadallenc la qual va impulsar un enorme creixement economic en la seva epoca que es coneixia com la manchester catalana

Arlekinat5

• Visitant
Re: Fabriques
« Respondre #1 el: 20 de Agost de 2006, 11:35:55 am »
El señor superBu$HTos no piensa en eso,piensa en otras cosas yo creo que la gente necesitaria un buena universidad en sabadell y no ir a la universidad autonoma de barcelona cada dia en tren que palo  :no: Venga señor Bu$HTos ya que ha hecho una obra bien hecha de calle haga una de jovenes con futuros, de momento nuestro protagonista no piensa en eso creo  :(

Bu$HTos un 6 como alcalde te lo doy alto por lo de la rambla,aqui en el forum te queremos muchissimo por tu trabajo  >:D Saludos arlekinados  :beer2

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #2 el: 20 de Agost de 2006, 13:40:55 pm »
si krees ke es un palo ir a la universidad autonoma en tren, a la ke tengas ke ir comprate coche :laugh: :laugh: pk yo kreo esta muy biuen comunicado trenes cada 10 minutos pasan y daki a la universidad 10 minutos y a estudiar! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #3 el: 20 de Agost de 2006, 14:24:08 pm »
no si no es un palo pero que una en sabadell no iria mal  :beer2

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #4 el: 21 de Agost de 2006, 21:35:04 pm »
Eso si puedes ir a la autonoma, que alli no lo hacen todos y muchos nos tenemos que ir mas lejos  >:(
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!